koupě 324 D
koupě 324 D
Zdravím, chci koupit 324 D chromák lehce bouranou na předek, vzadu kolem světel opravená koroze a rezavý kufr zespodu. chladič KO, motor OK. S papírama. Chce za to 25000,- ale slyšel jsem že je to moc. Co vy na to????
A za kolik se dá koupit v německu slušná 324 TD.
Mám nabídku koupit to D kvůli papírům a nechat si dovézt TD plasťáka...
Máte někdo zkušenosti?
Potřeboval bych to probrat s někým kdo se vyzná. Jaké jsou možnosti a jak finančně...
Kdyžtak je tu na mě mail: zoby@centrum.cz
Dík moc
A za kolik se dá koupit v německu slušná 324 TD.
Mám nabídku koupit to D kvůli papírům a nechat si dovézt TD plasťáka...
Máte někdo zkušenosti?
Potřeboval bych to probrat s někým kdo se vyzná. Jaké jsou možnosti a jak finančně...
Kdyžtak je tu na mě mail: zoby@centrum.cz
Dík moc
Re: koupě 324 D
Ja sem koupil z nemecka, procleno - 30k. Papiry sem mel svoje.
Auto ve velmi dobrem stavu. Ale nebylo to jenom moje rozhodnuti - je to liny.
Auto ve velmi dobrem stavu. Ale nebylo to jenom moje rozhodnuti - je to liny.
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: koupě 324 D
Zoby píše:Zdravím, chci koupit 324 D chromák lehce bouranou na předek, vzadu kolem světel opravená koroze a rezavý kufr zespodu. chladič KO, motor OK. S papírama. Chce za to 25000,- ale slyšel jsem že je to moc. Co vy na to????
A za kolik se dá koupit v německu slušná 324 TD.
Mám nabídku koupit to D kvůli papírům a nechat si dovézt TD plasťáka...
Máte někdo zkušenosti?
Potřeboval bych to probrat s někým kdo se vyzná. Jaké jsou možnosti a jak finančně...
Kdyžtak je tu na mě mail: zoby@centrum.cz
Dík moc
Já osobně bych 25tisíc nedal,protože nedávno jsem věděl o stejném autě v docela dobrém stavu (nebourané) za stejne prachy. Vzhledem k tomu že dokady mají hodnotu do 15tisíc tak je to na tobě...... cena není přehnaná jen v případě že ten zbytek využiješ na opravování bych se vykašlal a raději dotáhl něco z deutchlandu




- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
No pod pojmem "bezvadný stav" si asi představuje něco jiného kupujícící a něco jiného prodávající. Obecně se vyplatí vzít sebou nějakýho známýho, kterej tomu rozumí. Jinak Erik nedávno koupil 524tdA, tak předpokládám, že už nějaký ty zkušenosti s provozem taky mít bude 

sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
Hele Zoby já mám 324d už od 1996 roku a zažil sem s ní už hodně věcí.
Je pravda že to není žádněj sprinter, ale pokud nebudeš jezdit na bionaftu (která ti stejně časem zasere vše co de) tak těch 180km/h ti dá. Co se týče koupě je to sporný. Hlavně si dej pozor na tachometr, jestli tam bude 140.000 tak je to pěkná hovadina, ještě sem se s tím nesetkal.
Taky jestli budeš mít možnost, zkontroluj sací hadici, jestli v ní není olej, ale bacha, já když sem chtěl koupit jeden motor z bouračky a řekl tomu chlápkovi, že chci zkontrolovat sání, tak řek že jistě a že to nachystá. Když sem dojel za týden se na to podívat tak jsem zjistil že se to snažil vytřít hadrou! Ale podle mně se dá dobrý motor koupit právě z bouračky. Jeden mi před časem utekl (měl najeto asi 180.000km a parádně táhnul. )
Já ho chtěl koupit ale jeden maník to chtěl koupit celé i s papírama, takže dostal přednost. Toto nebude ale asi tvůj případ, takže trvej na dlouhé projížďce (nezapomeň motor pořádně zahřát, než začneš hodnotit!), nejlépe je vzít ho na nějakej dlouhej kopec a hned víš jak na tom motor je. No a vo tom to je! Přeji dobrej kup!
Je pravda že to není žádněj sprinter, ale pokud nebudeš jezdit na bionaftu (která ti stejně časem zasere vše co de) tak těch 180km/h ti dá. Co se týče koupě je to sporný. Hlavně si dej pozor na tachometr, jestli tam bude 140.000 tak je to pěkná hovadina, ještě sem se s tím nesetkal.
Taky jestli budeš mít možnost, zkontroluj sací hadici, jestli v ní není olej, ale bacha, já když sem chtěl koupit jeden motor z bouračky a řekl tomu chlápkovi, že chci zkontrolovat sání, tak řek že jistě a že to nachystá. Když sem dojel za týden se na to podívat tak jsem zjistil že se to snažil vytřít hadrou! Ale podle mně se dá dobrý motor koupit právě z bouračky. Jeden mi před časem utekl (měl najeto asi 180.000km a parádně táhnul. )
Já ho chtěl koupit ale jeden maník to chtěl koupit celé i s papírama, takže dostal přednost. Toto nebude ale asi tvůj případ, takže trvej na dlouhé projížďce (nezapomeň motor pořádně zahřát, než začneš hodnotit!), nejlépe je vzít ho na nějakej dlouhej kopec a hned víš jak na tom motor je. No a vo tom to je! Přeji dobrej kup!
Můj otec má už čtvrtým rokem 524 td (E34) a můžu ti upřímě říct, že je to super auto pokud vše funguje tak jak má. Když se ti začne srát například elektrika, tak je to na mašli. Nejdůležitější je dát si pořádnej pozor na to v jakým stavu je motor. Když ti bude někdo tvrdit, že motor je v super stavu, akorát je potřeba vyměnit těsnění pod hlavou, tak se seber a hned odejdi, protože je popraskaná hlava. Když narazíš na dobrý motor, tak je to parádní svezení. Když to bude od soukromé osoby, tak bych majiteli den před tím brnknul a požádal ho, jestli by nemohl automobil nechat přes noc na mrazu. Pokud k němu přijde a auto bez problémů chytne tak máš aspoň nějakou jistotu. Hlavně si zkontroluj, aby byl motor opravdu ledovej. Taky se mi stalo, že chlapík nechal auto sice venku, ale podle mě celou noc nespal a chodil ho protáčet, tak že bacha. Také uvažuju, že přejdu na naftu, tak až něco pořídíš, tak se koukej pochlubit. Přeji hodně štěstí. 

kluci moc dík za rady.
Ta 324 D už je prodaná, tak ta nebude.
Ale byla mi nabídnuty 2 524 TD E28, v cenovém rozpětí 45 - 55 000,-
Ale nejdřív musím prodat pežota
ten je taky v naftě, tak trochu vím na co dávat bacha.
Jen mám dotaz: co pohání tu vrtuli chladiče? Elektromotor? Jestli ne, jak to funguje a jak poznám jestli je to ok nebo ko?
Rád bych koupil něco do čeho nebudu muset aspoň rok investovat....
Ta 324 D už je prodaná, tak ta nebude.
Ale byla mi nabídnuty 2 524 TD E28, v cenovém rozpětí 45 - 55 000,-
Ale nejdřív musím prodat pežota


Jen mám dotaz: co pohání tu vrtuli chladiče? Elektromotor? Jestli ne, jak to funguje a jak poznám jestli je to ok nebo ko?
Rád bych koupil něco do čeho nebudu muset aspoň rok investovat....
No jestli myslíš vrtuli chladiče u 324d tak pokud se nemílím tak je napojena na klíňák, páč když sem ho měnil, tak musela být taky ve správné poloze a když s ní zatočíš tak se protáčí motor, tak že asi jo 
No a co se týče 524TD, tak nevím, já bych do toho nešel. E30 je prostě E30 a nevím jestli seženěš E28 s dobrou kastlou, ale můžu se mílit
PS: jeden maník mě vezl v 524td a moc na mě nezapůsobila.
Byt tebou tak počkám na nějakou e30. Tak i tak prěji hodně štěstí!

No a co se týče 524TD, tak nevím, já bych do toho nešel. E30 je prostě E30 a nevím jestli seženěš E28 s dobrou kastlou, ale můžu se mílit

PS: jeden maník mě vezl v 524td a moc na mě nezapůsobila.
Byt tebou tak počkám na nějakou e30. Tak i tak prěji hodně štěstí!
No to se drobet mýlíš. Na 324d je vrtule jako na všech 30-kách na hřídeli vodní pumpy a na visco-spojce a je poháněná klíňákem od motoru spolu s alternátorem, takže pokud měníš řemen, není nijak nutné hledat nějakou polohu a pokud s ní zatočíš a točí ti to i motorem.........no potěš pánbů.....to musí být kompresefifik píše:No jestli myslíš vrtuli chladiče u 324d tak pokud se nemílím tak je napojena na klíňák, páč když sem ho měnil, tak musela být taky ve správné poloze a když s ní zatočíš tak se protáčí motor, tak že asi jo![]()

K*rva já mosel být snad ožralí, když sem to měnil nebo co. Páč poprvé sme to s otcem nasadili a nic sme nenastavovali také sme ale nenastartovali. Od známého v servise sme dostali knížku kde je popsána výměna klíňáku u 324d a tam bylo několik bodů jak se mají nastavit (na převodovce dat kolík a další ) a právě cosi s tou vrtulí. Ale radči se za domácí úkol na to podivámkdo. píše: No to se drobet mýlíš. Na 324d je vrtule jako na všech 30-kách na hřídeli vodní pumpy a na visco-spojce a je poháněná klíňákem od motoru spolu s alternátorem, takže pokud měníš řemen, není nijak nutné hledat nějakou polohu a pokud s ní zatočíš a točí ti to i motorem.........no potěš pánbů.....to musí být komprese

Kdo, a jak teda protočím motor když nechcu startérem?
Mám dojem, že sis popletl pojmy, to co popisuješ bych pasoval na výměnu rozvodového řemenu, tam se musí nasadit přesně příčné zuby na řemenu na přesně nastavenou vzájemnou polohu kol (klika, vačka, čerpadlo) a to u všech motoru (i s řetězem) bez vyjímky, kvůli přesnému časování, jinak se může tzv. potkat píst v HU s otevřeným ventilem. U klínového řemene je to už z principu jedno (jinak by zajistili jeho "nepohnutelnost" vůči řemenicím. U klíňáku je to opravdu jedno, jestli se protočí, ale nesmí být volný a prokluzovat, pak ztrácí účinnost.fifik píše:...K*rva já mosel být snad ožralí, když sem to měnil nebo co. Páč poprvé sme to s otcem nasadili a nic sme nenastavovali také sme ale nenastartovali. Od známého v servise sme dostali knížku kde je popsána výměna klíňáku u 324d a tam bylo několik bodů jak se mají nastavit (na převodovce dat kolík a další ) a právě cosi s tou vrtulí. Ale radči se za domácí úkol na to podivám![]()
Kdo, a jak teda protočím motor když nechcu startérem?
S protočením máš dvě možnosti: 1) jak psal Peťas, 2) zařadíš rychlost a strkáš auto, tím pootáčíš i motorem.
ale klíňákem většinou ne, musel bys ho nějak hodně napnout, aby měl dostatečný grip