Teplota ještě jednou
Teplota ještě jednou
Pořád si nad tím lámu hlavu! Na ukazateli teploty je 5 čárek, přesná polovina je třetí čárka! Mně se teplota při plném provozu dostane jen na druhou čárku!Přitom topení hřeje parádně! Čím to je? Rád bych to opravil!Dík
Nekupujte si auto! Kupte si BMW !
Re: Teplota ještě jednou
Tak ještě jednoupeca píše:Pořád si nad tím lámu hlavu! Na ukazateli teploty je 5 čárek, přesná polovina je třetí čárka! Mně se teplota při plném provozu dostane jen na druhou čárku!Přitom topení hřeje parádně! Čím to je? Rád bych to opravil!Dík

Tak ja se pridam. Mel jsem stejnej problem. Lepe receno mam. Termostat jsem nedavno menil - Wahler 80 st. Byl tam origo BMW 80 st. Je to o trosku lepsi v tom, ze teplota stoupa rychlejs, kdyz dyl stojim na volnobeh, tak se vyskrabe az do pulky presne kde ma bejt, ale rozjedu se a spadne. Nekdy na druhou carku, nekdy nekam mezi druhou a treti, jak kdy, jak jedu. Ale za jizdy se to nikdy uprostred neudrzi.
- toretto_223
- Příspěvky: 176
- Registrován: 11. 02. 2003 11:23
- Bydliště: Úpice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota ještě jednou
no ted nevim jestli jsem to pochopil spravne, ale..samiq píše: No to je fakt divny ze kdyz je zamrzlo tak to nechladi![]()
auto zacne varit ten zbytek nezamrzle kapaliny, a jestli je chladic zamrzlej tak nechladi kapalinu, ale led![]()
kdyz ti zamrzne kapalina v chladici, tak je zcela logicke, ze motor zacne varit...
v chladici a trubkach je led a ten nez roztaje tak se voda nechladi, protoze neni prutok...
takhle bych to videl ja..

Mno jo, ale my tu neresime problem zamrzly chladici smesi, to se stava lajdakum typu moje mati
a nasledny prehrati motoru, ktery je logickej nasledek lajdarny, ktera zpusobila zamrznuti, ale naopak problem ze je motor podchlazenej a nechce dosahnout pracovni teploty, v mem pripade ani s novym termostatem. I kdyz je to o neco lepsi, ale porad ne tam kde to ma byt. Na spravnou teplotu se dostane jen na volnobeh. Cim dalsim to teda muze byt ? Muze to byt treba viskozou u vetraku, ze by byla prilis aktivni a nezpomalovala a chladila vic nez je zdravo ? Nebo neco jinyho ? Me to nenapada. Jak tu viskospojku muzu vyzkouset, jestli funguje jak ma ?

- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Viskóza způsobí jenom přehřívání, má tendenci ubírat na intenzitě, když je z ní kapalina pryč nebo stárne. Viskóza může točit jak chce, ale termostat to nesmí pouštět do chladiče.Jirka325 píše:Mno jo, ale my tu neresime problem zamrzly chladici smesi, to se stava lajdakum typu moje matia nasledny prehrati motoru, ktery je logickej nasledek lajdarny, ktera zpusobila zamrznuti, ale naopak problem ze je motor podchlazenej a nechce dosahnout pracovni teploty, v mem pripade ani s novym termostatem. I kdyz je to o neco lepsi, ale porad ne tam kde to ma byt. Na spravnou teplotu se dostane jen na volnobeh. Cim dalsim to teda muze byt ? Muze to byt treba viskozou u vetraku, ze by byla prilis aktivni a nezpomalovala a chladila vic nez je zdravo ? Nebo neco jinyho ? Me to nenapada. Jak tu viskospojku muzu vyzkouset, jestli funguje jak ma ?
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Aha, to zni docela logicky, tak jsem aspon rad,ze kdyz jsem se dohadoval jestli je ve visco spojce naka pruzina,nebo kapalina, tak ze jsem mel pravdu, ze kapalina
Ale to je jedno. Takze visco to neni, takze cim to muze teda este bejt, kdyz jsem termostat vymenil a prakticky velmi mala zmena k lepsimu ?

a opravdu máš v ETK pro svůj motor předepsáno 80°C???Jirka325 píše:Aha, to zni docela logicky, tak jsem aspon rad,ze kdyz jsem se dohadoval jestli je ve visco spojce naka pruzina,nebo kapalina, tak ze jsem mel pravdu, ze kapalinaAle to je jedno. Takze visco to neni, takze cim to muze teda este bejt, kdyz jsem termostat vymenil a prakticky velmi mala zmena k lepsimu ?
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Jirka325: Poslední, co mě napadá, je projít všechna ukostření, špatná kostra by s tou hodnotou mohla taky hejbnout.Jirka325 píše:Aha, to zni docela logicky, tak jsem aspon rad,ze kdyz jsem se dohadoval jestli je ve visco spojce naka pruzina,nebo kapalina, tak ze jsem mel pravdu, ze kapalinaAle to je jedno. Takze visco to neni, takze cim to muze teda este bejt, kdyz jsem termostat vymenil a prakticky velmi mala zmena k lepsimu ?
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT