Záhadné vynechávání motoru.

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

Záhadné vynechávání motoru.

Příspěvek od Slider » 04. 12. 2003 12:53

Může se někdo podělit o cenné zkušenosti s následující závadou? K věci: Je-li hustý déšť, jarní břečka nebou hlubší louže vynechává motor (běží na "dva"). Mám-li pedál plynu v jakékoliv poloze vynechává, přidám plný jede. V létě se to dá vydržet, ale v zimně na sněhu (o ledu ani nemluvě) se musí dvojnásob citlivě. Zkoušel jsem "překostřit ukostření".Volal jsem i do AuTecu,tam mi řekli,že se stím ještě nesetkali a,že to může být cokoliv. Problém je v tom, že pokud se tam vydám, zaplatím za diagnostiku okolo 800-1500Kč za zhruba 15 až 30min a neprojeví-li se závada, nemusí jí najít. Orientační cena je z Autecu, Plzeň by měla být levnější.Závada by mohla být uložená v řídící jednotce,ale pokud se delší dobu neprojeví nemusí jí diagnostika odhalit.Je pravděpodobné,že se někam dostane voda,ale všechny plasty na podvozku mám a nikde mi žádný kryt třeba relátek nechybí. Takže dík, že jste u toho vydrželi a neusnuli a přeji ať se to nikomu nestane.

Uživatelský avatar
Aleš
Příspěvky: 117
Registrován: 12. 03. 2003 21:00
Bydliště: Praha

Příspěvek od Aleš » 04. 12. 2003 19:40

Sice píšeš, že máš fšechny kryty, ale testni kryt na rozdělovači.

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Záhadné vynechávání motoru.

Příspěvek od RedBaron » 04. 12. 2003 20:33

Vidím to na rozdělovač, déšť s dodávkou paliva nic neudělá, zato se zapalováním umí divy.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

bmwpaja

Příspěvek od bmwpaja » 05. 12. 2003 06:20

mám něco podobnýho. vjedu do kaluže a auto úplně chcípne. ale asi jsem na to přišel... je to jedna vadná hlavička (nebo jak to nazvat- nejsem totiž odborník) od kabelu na svíčky. skus vzít vodu do stříkačky a postříkej postupně všechny možný místa, která by to mohla způsobit. Pokuď jsem řekl nějakou blbost, tak se omlouvám, :oops:

Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

Příspěvek od Slider » 05. 12. 2003 13:07

Omlouvám se,ale zapoměl jsem napsat,že mám 316 M40.Tam je rozdělovač zakrytý.Mimo to jsem ho už asi 3x rozebíral a nikde jsem žádnou prasklinu neviděl a ani místo možné netěsnosti.Určitě skusím postříkat vodou místo kde vedou kabely na svíčky i s "fajfkama" a uvidím. :?:

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 05. 12. 2003 17:53

Proboha nic nestrikej vodou, ale kontroluj, VN kabely a hlavne ty gumove krytky musi byt ciste! Vcetne isolatoru svicek. :!:

Zkus vzit ohmmetr a zmerit odpor kabelu, mel by byt kolem 6 az 10kOhm na kazdem kabelu (ten kus mezi svickou a rozdelovacem). Kdyz budou mit kazdy jinou hodnotu je to podezrele a asi jsou zlomene odrusovaci odpory v koncovkach kabelu na strane svicek (vetsina kabelu takto...). Pak je to zraly na vymenu (~ 1500CZK sada kabelu pro M40 menil jsem nedavno). Muze totiz dochazet k jiskreni a puvodni Vyskoe Napeti, tedy puls, jiskra, nebo jak to chces nazvat se na svicce deli - zmensi a cely je to o moc haklivejsi na vlhko a rosu.
Zasada VN elektriky: cistota, zadnej prach zadnej smir zadna voda a dobry kontakt a dobra isolace. :wink:

Odpovědět