ja vim ze za ty leta se tam udelalo takovejch vuli a ze se to ted scita ale tohle jde slyset hlavne odzadu.
dif nebo homokynetak?
dif nebo homokynetak?
jak poznam co huci na zadni naprave?loziska to nejsou to rikam narovinu ja mam podezdreni na diferak ale on to muze bejt klidne nejakej homokynetak na jedny z poloos.jak bych to rozeznal co to je jestli homokynetak nebo difer.dneska si pod to jdu lehnout tak mi poradte co vite.jo a jeste jedna vec kdyz se rozjizdim tak zezadu jde slyset jak tam neco ma vuli a hlavne to vzdycky trochu skubne a to i kdyz radim treba z trojky ctyrku.muze mit uz treba po tech letech ten dif takovou vuli?je tam original.diky moc za rady chci to vyresit jeste nez zacne padat snih.
ja vim ze za ty leta se tam udelalo takovejch vuli a ze se to ted scita ale tohle jde slyset hlavne odzadu.
ja vim ze za ty leta se tam udelalo takovejch vuli a ze se to ted scita ale tohle jde slyset hlavne odzadu.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
hučí zadní náprava
Kdyby to byl kardan spíš by to mlátilo. Proč myslíš, že to nemůžou být ložiska? Jsi je měnil? Já jsem měl do nedávna to samý na E30, myslel jsem, že je to určitě difer. Už jsem se poohlížel po jiným, ale nakonec to byly právě zadní ložiska a obě! Teď si užívám zas tichou jízdu. 
BMW Freude am Fahren mit E38
Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring
Ex: E12,E28, E32+E30, E34 M50 520i Touring, E34 525ix Touring
kdybyste pohledali na foru tak by vám bylo hned jasný jak poznat rozdíl mezi ložiskem na kole a diferákem, je to tu popsaný Xkrát, nicméně vlada se ptal na homokyneták
ten podle mě nehučí a vuli v difu to mít samozžejmě muže, taky bych zkontroloval ty dva silentbloky nápravnice když už hovoříš o tom bouchání při řazení
ten podle mě nehučí a vuli v difu to mít samozžejmě muže, taky bych zkontroloval ty dva silentbloky nápravnice když už hovoříš o tom bouchání při řazení
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
--přesně tak, mám naprosto stejný problém, vymontoval jsem poloosy a klouby byly totálně suchý--->nový manžety a vazelína to na chvíli vyřešily(v kloubech byla vůle v krutu),mno a pak jsem ještě zjistil,že v difru je také nadměrná vůleadam320 píše:kdybyste pohledali na foru tak by vám bylo hned jasný jak poznat rozdíl mezi ložiskem na kole a diferákem, je to tu popsaný Xkrát, nicméně vlada se ptal na homokyneták![]()
ten podle mě nehučí a vuli v difu to mít samozžejmě muže, taky bych zkontroloval ty dva silentbloky nápravnice když už hovoříš o tom bouchání při řazení
ex E30 323i, ex E36 325i, nyní Octavia TDi s šestijádrovym ECU a turbem ze Zetoru -odbržděných 700Kw na stavebním válci 
Veškeré opravy vozů všech značek

Veškeré opravy vozů všech značek
aha takze je asi nejlepsi to proste vsechno vyndat ven co?silentbloky napravnice jsou v pohode.a tema loziskama sem si taky jistej pac mam uz zkusenost z e30 ze jak jsou v haji a zacnou hucet tak po delsi jizde jsou ohraty naboje a kolikrat to jde poznat i kdyz prilozis ruku na stred rafku a ja je mam vzdycky krasne studeny.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
ted sem jen tak zkousel vzit za poloosy.tak do stran maj vuly jako prase proste kazda jde tak o 2cm do stran ale to si myslim ze je normalni a co se tyce na tah tak v ruce sem nic necejtil ze by meli nejakou vuli v homokynetacich.tak ja nevim rukou asi zjistim prdlajs 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
- Cvrcek Martin
- Příspěvky: 589
- Registrován: 02. 04. 2006 20:45
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
ja si tipuju ten diff (loziska v predu u pripojky kardanu), posledni dobou kazdyho koho znam s 30kou, tak ho to zacalo trapit..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
jo vymenit nejspis pujdou, ale pujde o rozebirku celyho diffu a nebudou zadara.. 
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
ja sem koukal do ETK a jsou tam tri jestli bude jedno stat do 200kc tak bych je radsi vymenil a mam klid.takhel bych koupil starej a on by treba za pul roku udelal to sami.a nebo se spis priklanim k variante ze se na to vyseru odjezdim s tim zimu budu setrit a po zime si koupim samosvor 4,1 to se mi lii vic 
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
no podle me nebudou stat 200, kdyz obyc zadni lozisko stoji 850,-
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990