Chiptuning 325iX

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Dada

Chiptuning 325iX

Příspěvek od Dada » 30. 11. 2003 14:21

Čau lidi, potřeboval bych pár informací k Chiptuningu na 325iX.
Mám 325iX z roku 88, koncový číslo řídící jednotky je 153, je to nová třířadá...kterej čip se mě hodí? A když tak kde ho sehnat.... Dík Dada

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 30. 11. 2003 15:28

Treba na http://www.tuning.cz/bmw_e30/chip.htm, podle cisla jednotky si najdes chip. Doporucuju tvoji jednotku 153 (Motronic 1.1) nahradit jednotkou 17x nebo 38x (Motronic 1.3) a nahrany chip az do teto jednotky.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 01. 12. 2003 21:10

Možná blbá otázka - jakej je rozdíl mezi Motronicem 1.1 a 1.3?
Je víc jednotek i u jinejch motorů?
Dík
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 01. 12. 2003 21:49

Bobo píše:Možná blbá otázka - jakej je rozdíl mezi Motronicem 1.1 a 1.3?
Je víc jednotek i u jinejch motorů?
Dík
Jaky je rozdil mezi PentiumII a PentiumIII? Laicky receno - modernejsi rychlejsi procesor zvladajici vice operaci za sekundu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

_bobo

Příspěvek od _bobo » 01. 12. 2003 21:59

Jo, tohle vysvětlení je pro mě asi nejlepší :)
Projeví se nějaká znatelná změna v praxi (jestli je to jako s PII a PIII? :D
Je víc druhů jednotek třeba pro m40?
Dík

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 01. 12. 2003 22:12

_bobo píše:Projeví se nějaká znatelná změna v praxi (jestli je to jako s PII a PIII? :D
Zmena neni tak brutalni, to bys musel ugradovat zdvihovy objem z 2.5 na 3.5 litru.

Zmena je znatelna nejvice v malych otackach, jde to lepe "od spoda". Pravidelni ctenari fora tuto informaci ode mne cetli uz nekolikrat :P
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

_bobo

Příspěvek od _bobo » 01. 12. 2003 22:29

Jo, jo. To jsem četl. Ale mam pocit, že se to týkalo spíš chiptuningu a ne jen změny řídící jednotky. Ale možná ne :wink:

Mě to zajímá, protože motor m43 u e36 snad je, víceméně, schodný s m40. A u m43 je udávaná o dost nižší spotřeba. Jde mi o to, jestli je to "jen" různou aerodinamikou a spřevodováním, nebo v tom vězí ještě víc :idea:

Jinak objem se upgradovat chystám, ale nejdřiv můsí všechno odpovídat mým představám - ani trochu rzi (ještě pár míst vpředu (po bouračce) je), nápravy z r6 (zadní je)... no prostě nenjni zas tolik moc peněz naráz :oops:

Odpovědět