Jak rozeznat typy m10?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Jak rozeznat typy m10?

Příspěvek od DoDo » 24. 10. 2006 19:54

Sry, mozna to tu nekde je, ale nenasel sem to... Jak se daj od sebe poznat ruzny typy motoru m10? Mluvim o karburatorovych verzich 1,6-1,8-2,0

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 24. 10. 2006 21:57

Rozebrat 8)
Je to smutný, ale je to tak. Na hlavě je sice odlitý číslo, ale to je hlava.
Čísla motoru taky kolikrát nemusej bejt ty co tam kdysi vyrazili a BTW. na blok kašlat, předpokládám, že Ti jde o M10 2,0, tak hlavní rozdíl je klika, hlava a písty. Takže hurá na to :twisted:
Jo jinak písty řešit nemusíš, pokud máš v okolí M30 na díly 8)
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 24. 10. 2006 22:08

Pokud by byly ty cisla na hlave a bloku motoru neprerazeny, jaky by tam meli bejt? Jo a z kery strany sou? Ja sem asi nejakej slepej.... :?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 24. 10. 2006 22:13

1990 ccm - vrtání x zdvih 89 x 80

1766 ccm - vrtání x zdvih 89 x 71

1573 ccm - vrtání x zdvih 84 x 71

Takže bych snadno rozlišil bez rozebírání čehokoliv dvoulitr od ostatních podle zdvihu.

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 24. 10. 2006 22:17

Takze jestli sem to dobre pochopil tak staci "pouze" sundat hlavu a zmerit zdvih...? :roll:

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 24. 10. 2006 22:20

Venca píše:... bez rozebírání čehokoliv...
Vyndej si svíčky.

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 24. 10. 2006 22:25

Nebo vanu?
Obrázek

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 24. 10. 2006 22:32

jo to by snad slo..... vsem moc diky. Akorat kdyby jeste nekdo poradil s tema cislama motoru, hlavy a tp... Neni to cislo i na parohach? A hlavne ktery cisla co znamenaj?

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 24. 10. 2006 22:37

204 XX = 2,0

184 XX = 1,8

164 XX = 1,6

Vem si kus měděnýho drátu a vyndej si ty svíčky, pokud to nenajdeš...

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 25. 10. 2006 17:50

Hele sry, prolez sem cely auto ale nikde sem nenasel to hledany cislo.... Je jich tam spousta, ale zadny t tomhle tvaru.... Na hlave je 1.6/2 1.8/2 a na motoru hromada dalsich, ale jinejch... Poradte plz.....

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 25. 10. 2006 17:56

mno možná se mejlim ale mam takovej pocit že ty čísla co ti dal Venca jsou ty který českej uředník napíše do dokladů, tzn. nemaj nic společnýho s tvym problemem a nikde na motoru je ani najít nemužeš

A co ty vlastně chceš zjistit? jakej má ten motor obsah?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 25. 10. 2006 18:20

Já mám 184KA na plošce poblíž startéru shora na bloku. M10 u E30 to mají všechny, viděl jsem to i u nějaký E21 315.

Jak jsem už psal, vyndej svíčky atd.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 25. 10. 2006 18:54

no tak to děkuju za poučení, já to eště nikdy neviděl, měl jsem za to že to slouží jen k rozpoznání co tam patří např. na stk nebo při evidenčce, zejtra na to musim kouknout
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 25. 10. 2006 19:13

adam320 píše:no tak to děkuju za poučení, já to eště nikdy neviděl, měl jsem za to že to slouží jen k rozpoznání co tam patří např. na stk nebo při evidenčce, zejtra na to musim kouknout
K rozpoznání slouží označení typu motoru - to je v tomto případě třeba to 184 KA a výrobní číslo a samozřejmě musí být v TP.

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 26. 10. 2006 18:46

Kde presne u starteru by to melo bejt...?
Popis to plz podle tohodle naklesu....
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=05

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 26. 10. 2006 19:00

Na obrázku vidíš kruhový otvor pro uchycení startéru.
Číslo je vyraženo shora na plošce toho nálitku.

Uživatelský avatar
DoDo
Příspěvky: 1468
Registrován: 23. 09. 2006 22:13
Bydliště: Lázně s minerálkou (Poděsmrady)

Příspěvek od DoDo » 26. 10. 2006 19:10

Diky uz sem to nasel.

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 26. 10. 2006 19:27

Jak vidíš tu přírubu rozdělovače,tak je to přímo pod ní,typová čísla sedí přesně jak psal Venca,jestli chceš tak ti to zítra detailně vyfotím,mám M10 :wink: Ta ploška je dost velká neměla by jít jen tak přehlédnout.
Obrázek

Odpovědět