Vymena Lambdy
Vymena Lambdy
Panove pan dotaz jak mam vymenit lambdu kdyz my nejde vysrubovat ani po zahratem motoru popr. jaky je rozmer zavitu ze bych to urezal a nasadil nejakou matici a privaril na trubku dik (jinac nikde jsem to tady nenasel ale mozna uz se to tady resilo)
jak se chová auto se špatnou lambdou?
Můžeš mi prosím napsat,jak se ti auto chovalo,když je lambda špatná?Mě to cuká a když dám plnej tak normálně jede.
Díkas
Díkas
BMW - srdeční záležitost
Re: jak se chová auto se špatnou lambdou?
no me to jede i bez ni a to mam iso protoze tam mam pretrhane draty ani nevim jak se to stalo a nebo nejaka zver coz u nas je dost jinac vetsinou jezdim na plyn takze tezko rict benzin pouzivam jen na starty a jsem tam kdyz blbnuSlider píše:Můžeš mi prosím napsat,jak se ti auto chovalo,když je lambda špatná?Mě to cuká a když dám plnej tak normálně jede.
Díkas
Nasad paku
Pamatam sa ze som to povolil cez meter dlhu paku na trhaku. Mas tam este hrany ?
Re: Nasad paku
Hrany tam jeste mam delam to ockovim klicem ale premyslim ze to uriznu nad matici a pouziji golu a jak rikas poradne dlouhou pakuzverzak píše:Pamatam sa ze som to povolil cez meter dlhu paku na trhaku. Mas tam este hrany ?
Re: Nasad paku
Nezapomeň, že gola má v hlavici rohatkový mechanismus a ten to asi nevydrží...BAD píše:...premyslim ze to uriznu nad matici a pouziji golu a jak rikas poradne dlouhou paku
Re: Nasad paku
To ovsem vim proto uz mam jednu zavarenou na tvrdoVenca píše:Nezapomeň, že gola má v hlavici rohatkový mechanismus a ten to asi nevydrží...BAD píše:...premyslim ze to uriznu nad matici a pouziji golu a jak rikas poradne dlouhou paku
nevite nahodou nekdo jaky je tam zavit
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Tady bejvá problém v tom, že lambáda zašroubovaná a má závit delší jak je závit v díře - výška závitu. No a i kdyby se povolily ty závity "na sobě" - to většinou není problém, tak co to drží je ten zakarbonovanej, zanesenej závit, kerej přečuhuje. Takže ten to brzdí jak sviň. Většinou, když na to někdo vezme 1/2 kilometrovou páku, tak lambdu sice vyndá, ale uplně zničí závit ve vejfuckovým potrubí.
Já to udělal tak, že jsem normálně fričkou odříznul takovou skořepinku okolo toho místa, pak jsem si s tím přečuhujícím závitem trošku pohrál - pořádně očistil, napenetroval a pak to šlo jak při montáži. Ještě teda před tím řezáním jsem na tom trošku zabejčil. Jinak to bohužel nešlo.
Pak jsem to přivařil a natočil novou lambdu. Je to sice asi prasárna, ale jinej postup mě teda nenapadl.
Jedině sehnat kus vejfucku, kde je to OK.
Já to udělal tak, že jsem normálně fričkou odříznul takovou skořepinku okolo toho místa, pak jsem si s tím přečuhujícím závitem trošku pohrál - pořádně očistil, napenetroval a pak to šlo jak při montáži. Ještě teda před tím řezáním jsem na tom trošku zabejčil. Jinak to bohužel nešlo.
Pak jsem to přivařil a natočil novou lambdu. Je to sice asi prasárna, ale jinej postup mě teda nenapadl.

BMW The Ultimate Driving Machine
Tam a spat
Ak to uz raz povolis, tak potom to zas pritiahnes a povolis, tam a spat 1001x az to dostanes von, A spat to bude podobne.
Ja som sa to penetrovat neodvazil, lebo je to pri montazi novej lambdy zakazane. Asi aby to vypary z WD40, alebo podobneho sajrajtu neposkodili novu Lambdu.
Ak pouzijes univerzalnu lambdu tak dodrzuj pokyny ohladom dlzky vedenia (kabelaze) zalezi na kazdom Ohm-e odporu a ziadne spajkovanie, len mechanicky spoj. Cin je zdrojom velkeho odporu, ktory sa navyse s casom meni. Vystup z Lambdy je 0,3 - 0,7V takze je to pekne citlive.

Ja som sa to penetrovat neodvazil, lebo je to pri montazi novej lambdy zakazane. Asi aby to vypary z WD40, alebo podobneho sajrajtu neposkodili novu Lambdu.
Ak pouzijes univerzalnu lambdu tak dodrzuj pokyny ohladom dlzky vedenia (kabelaze) zalezi na kazdom Ohm-e odporu a ziadne spajkovanie, len mechanicky spoj. Cin je zdrojom velkeho odporu, ktory sa navyse s casom meni. Vystup z Lambdy je 0,3 - 0,7V takze je to pekne citlive.