Vymena Lambdy

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Vymena Lambdy

Příspěvek od BAD » 11. 10. 2006 14:57

Panove pan dotaz jak mam vymenit lambdu kdyz my nejde vysrubovat ani po zahratem motoru popr. jaky je rozmer zavitu ze bych to urezal a nasadil nejakou matici a privaril na trubku dik (jinac nikde jsem to tady nenasel ale mozna uz se to tady resilo)

Uživatelský avatar
Tony
člen E30.cz
Příspěvky: 2419
Registrován: 12. 02. 2003 14:56
Bydliště: někde na jihu...

Příspěvek od Tony » 11. 10. 2006 15:12

Spíč to nech vychladnout, zahřátím se materiály roztahují a to Ty nepotřebuješ :wink:
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.

608 / 057 967

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 11. 10. 2006 15:54

Tony píše:Spíč to nech vychladnout, zahřátím se materiály roztahují a to Ty nepotřebuješ :wink:
Jenomze ono to nejde ani pri studenych trubkach to jsem zkousel jako prvni a potom jsem nekde cetl ze se musi zahrat tan material treba jizdou a taky nic

Uživatelský avatar
Slider
sponzor E30.cz
Příspěvky: 280
Registrován: 01. 12. 2003 13:25
Bydliště: Příbramsko

jak se chová auto se špatnou lambdou?

Příspěvek od Slider » 11. 10. 2006 16:38

Můžeš mi prosím napsat,jak se ti auto chovalo,když je lambda špatná?Mě to cuká a když dám plnej tak normálně jede.
Díkas
BMW - srdeční záležitost

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Re: jak se chová auto se špatnou lambdou?

Příspěvek od BAD » 11. 10. 2006 17:02

Slider píše:Můžeš mi prosím napsat,jak se ti auto chovalo,když je lambda špatná?Mě to cuká a když dám plnej tak normálně jede.
Díkas
no me to jede i bez ni a to mam iso protoze tam mam pretrhane draty ani nevim jak se to stalo a nebo nejaka zver coz u nas je dost jinac vetsinou jezdim na plyn takze tezko rict benzin pouzivam jen na starty a jsem tam kdyz blbnu

Uživatelský avatar
zverzak
Příspěvky: 18
Registrován: 01. 08. 2006 11:38
Kontaktovat uživatele:

Nasad paku

Příspěvek od zverzak » 11. 10. 2006 22:11

Pamatam sa ze som to povolil cez meter dlhu paku na trhaku. Mas tam este hrany ?

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Re: Nasad paku

Příspěvek od BAD » 12. 10. 2006 05:00

zverzak píše:Pamatam sa ze som to povolil cez meter dlhu paku na trhaku. Mas tam este hrany ?
Hrany tam jeste mam delam to ockovim klicem ale premyslim ze to uriznu nad matici a pouziji golu a jak rikas poradne dlouhou paku

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: Nasad paku

Příspěvek od Venca » 12. 10. 2006 07:38

BAD píše:...premyslim ze to uriznu nad matici a pouziji golu a jak rikas poradne dlouhou paku
Nezapomeň, že gola má v hlavici rohatkový mechanismus a ten to asi nevydrží...

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Re: Nasad paku

Příspěvek od BAD » 12. 10. 2006 08:08

Venca píše:
BAD píše:...premyslim ze to uriznu nad matici a pouziji golu a jak rikas poradne dlouhou paku
Nezapomeň, že gola má v hlavici rohatkový mechanismus a ten to asi nevydrží...
To ovsem vim proto uz mam jednu zavarenou na tvrdo
nevite nahodou nekdo jaky je tam zavit

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 12. 10. 2006 08:36

Tady bejvá problém v tom, že lambáda zašroubovaná a má závit delší jak je závit v díře - výška závitu. No a i kdyby se povolily ty závity "na sobě" - to většinou není problém, tak co to drží je ten zakarbonovanej, zanesenej závit, kerej přečuhuje. Takže ten to brzdí jak sviň. Většinou, když na to někdo vezme 1/2 kilometrovou páku, tak lambdu sice vyndá, ale uplně zničí závit ve vejfuckovým potrubí.

Já to udělal tak, že jsem normálně fričkou odříznul takovou skořepinku okolo toho místa, pak jsem si s tím přečuhujícím závitem trošku pohrál - pořádně očistil, napenetroval a pak to šlo jak při montáži. Ještě teda před tím řezáním jsem na tom trošku zabejčil. Jinak to bohužel nešlo.

Pak jsem to přivařil a natočil novou lambdu. Je to sice asi prasárna, ale jinej postup mě teda nenapadl. :? Jedině sehnat kus vejfucku, kde je to OK.
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
zverzak
Příspěvky: 18
Registrován: 01. 08. 2006 11:38
Kontaktovat uživatele:

Tam a spat

Příspěvek od zverzak » 12. 10. 2006 19:19

Ak to uz raz povolis, tak potom to zas pritiahnes a povolis, tam a spat 1001x az to dostanes von, A spat to bude podobne.
:x
Ja som sa to penetrovat neodvazil, lebo je to pri montazi novej lambdy zakazane. Asi aby to vypary z WD40, alebo podobneho sajrajtu neposkodili novu Lambdu.

Ak pouzijes univerzalnu lambdu tak dodrzuj pokyny ohladom dlzky vedenia (kabelaze) zalezi na kazdom Ohm-e odporu a ziadne spajkovanie, len mechanicky spoj. Cin je zdrojom velkeho odporu, ktory sa navyse s casom meni. Vystup z Lambdy je 0,3 - 0,7V takze je to pekne citlive.

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 13. 10. 2006 11:53

takze nakonec jsem zjistil ze lambda ma dva druhy zavitu kdyby nekdo chtel delat novy jak budu delat asi ja tak zde jsou 18x1,5 a 12x1,25

Odpovědět