check control
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
nizka hladina oleje
nebo vadne cidlo hladiny oleje 


328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Zkus dolit olej na max, hladinu na horni rysku a uvidis.speedfred píše:olej mam novy asi 1500km a este som do toho nalial nejaky sajrajt od STP na zlepsenie chodu,priamo z usa nosi mi to kamos.zvacsa to svieti pocas dlhsej cesty cca300km,alebo ked besnieme s kamosom,ale nie vzdy.asi je to ta hladina,mam prasknutu vanu
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Vracím se k tomuto problému protože potřebuji poradit. Denska mi začala svítit tahleta kontrolka. Vyměňoval jsem olej před asi 2000km (10w-40) olej sice trošku kape z tady tý věci - viz obr.
http://www.foto-album.cz/album.asp?Id=4563
ale přece nevykapaly třeba 2 litry?? Problém je v tom že neumím změřit kolik oleje tam protože neumím zacházet s tou měrkou pokaždý co jí vytáhnu ukazuje jinou hladinu!
http://www.foto-album.cz/album.asp?Id=4563
ale přece nevykapaly třeba 2 litry?? Problém je v tom že neumím změřit kolik oleje tam protože neumím zacházet s tou měrkou pokaždý co jí vytáhnu ukazuje jinou hladinu!
no zalezi jak mas velkou louzi pod autemHavran píše:
ale přece nevykapaly třeba 2 litry?? Problém je v tom že neumím změřit kolik oleje tam protože neumím zacházet s tou měrkou pokaždý co jí vytáhnu ukazuje jinou hladinu!

měrka -> rovná plocha, studenej motor - idealně ráno když přijdeš k autu a většina oleje je ve vaně - vyndat, otřít hadrem, znovu ponořit a musí ukázat pokaždý stejně

rozdíl mezi min a max je asi 1 litr pokud se nepletu a na checku to zacne svitit pri zhruba polovine na měrce
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pardon, zapomněl sem na bastlyAkmall píše: Kdyz mas rovne postavenej motor

pokud vim, tak je to termostat pro okruh olejového chladičeHavran píše:A to co je na mím předchozím příspěvku ví někdo proč to tam kape nebo co s tím mám udělat? Dík
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Kontrolka
Ahoj pod tim termostatem pro chladící okruh oleje, viz tvoje foto, je těsníci gumička (kroužek), zkontroluj jeho stav popřípadě vyměň pokud by ani to nepomohlo, tak to zalep motorovým silikonem, ale opatrně ať se ti nedostane kam nemá, odkaz pro názornost - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=30
a pokud mluvíme o tom hladinoměru oleje, to je moc výborný zařízení, nechápu kdo to u BMW vymyslel (nejspíš nějaká uklízečka) nic debilnějšího jsem rozdělanýho neměl, zkouřel jsem tři ty hladinoměry jeden nereagoval na horní polohu a pořád svítil druhej zase obráceně a třetí byl z ety (chroma ) a ten jsem rozebral, má jinej konektor než má plasťák 2 vodiče místo třech , když jsem se pustil do rozebírání bylo mi jasný že zpět to složit už nepujde , ale vzhledem k tomu že ani jeden nefungoval tak jak má tak jsem do toho šel po odvrtávání a páčení ve svěráku na mě vyzkočil vjen malej plastovej plováček kterej jezdí po středový tičce a na jedný steraně má kovovej kroužek kterej pravděpodobně sepne když dojede na spodní polohu, ovšem nesmí se mu postavit do cesty sebemenší nečistota jinak nesepne, dál jsem to nezkoumal , ten co jsem vyndal z motoru jsem celej den proplachoval dokola benzínem a když jsem ho dal zpět stejně svítil, ale po cca 200, km jízdy se rozbehnul a teď už zase funguje
a pokud mluvíme o tom hladinoměru oleje, to je moc výborný zařízení, nechápu kdo to u BMW vymyslel (nejspíš nějaká uklízečka) nic debilnějšího jsem rozdělanýho neměl, zkouřel jsem tři ty hladinoměry jeden nereagoval na horní polohu a pořád svítil druhej zase obráceně a třetí byl z ety (chroma ) a ten jsem rozebral, má jinej konektor než má plasťák 2 vodiče místo třech , když jsem se pustil do rozebírání bylo mi jasný že zpět to složit už nepujde , ale vzhledem k tomu že ani jeden nefungoval tak jak má tak jsem do toho šel po odvrtávání a páčení ve svěráku na mě vyzkočil vjen malej plastovej plováček kterej jezdí po středový tičce a na jedný steraně má kovovej kroužek kterej pravděpodobně sepne když dojede na spodní polohu, ovšem nesmí se mu postavit do cesty sebemenší nečistota jinak nesepne, dál jsem to nezkoumal , ten co jsem vyndal z motoru jsem celej den proplachoval dokola benzínem a když jsem ho dal zpět stejně svítil, ale po cca 200, km jízdy se rozbehnul a teď už zase funguje