
Díky

Dane, já nemyslel, chladící vrtuli na motoru, myslel jsem ventilátor topení, kterej se ovládá na palubceDAN píše:Výměna viscospojky, nic jinýho v tom nejní. Takže sehnat dobrou vico.
Heleď se prosím Tě, musel jsi při výměně vrtule sundavat chladič?
jedině vyměnit celou to plechovou kostku, co ty odpory drží pohromadě někde pod ventilátorem v proudu vzduchu, aby byly chlazený. Je na ni konektor, takže není problém ji vyměnit. Nebo prověř jedno.... je na ní bimetalová pojistka proti přehřátí, tak jaký má kontakt.Ace píše:Taxem s úspěchem zadřel ventilátor topení (byl v něm bordel a já ho nechal pískat). Ochotný kamarád mi ho pomohl vyměnit za funkční z vrakárny. Ale funí jen na max. výkon - odešly odpory na regulaci. Prosím poraďte jak to vyměnit aby to zase foukalo i pomalu![]()
Díky
Tomu moc nerozumím, páč pokud vím, tak kostka s odporama NENÍ součástí motoru, ale je zvlášť. K motorku vedou pak už jen dva napájecí vodiče. takže pokud vyměnil motorek, tak mu tam zůstaly původní odpory.EBA 325iX píše:Použil bych tu destičku s odporama z toho původního morotu nebo pořádně očisti a proletuj spoje (nýtky) mě se to povedlo až napodruhé tekže neš to smontuješ komplet tak to pořádně vyzkoušej , mám to takhle opravený už přes rok a jeto OK.
jistěžě, jak jsem napsal, z toho přepínače rychlostí ventilátoru jdou jednotlivé stupně k těm odporům, jsou tam tři, jednička jde přes všechny, dvojka přes dva, trojka přes jeden a čtyřka jde přímo do motorku a do toho jdou jen ty dva napájecí vodiče s proměnnou úrovní napětí. Kostka má vlastní vedení a konektor se čtyřmi vodiči. A protože se odpory zahřívají, tak jsou v proudu vzduchu za (pod) ventilátorem v těle topení. Zítra se uvidíme.Ace píše:Kdo: počkej, myslíš to jako tak, že když jsem dal novej (teda z vrakárny) motorek, měl by se dát regulovat?????
Dík
Tak tak, hele Pavle, co kdyby ses taky zítra ukázal??ŠEBA 325iX píše:Když vyndáš kryt abyses dostal k motoru s lopatkama tak šáhneš uprostřed jako pod motor a narazíš na tu destičku zprvu to nešlo ven , le když jsem zabral tak vyjede, je v takových zářezech zasunutá, zpatky ji tam zasuneš tak aby si nože toho konktoru dosedly na protikus a dotlačíš
PS: nech na sebe TL ja Ti brnknu.