Hodiny-otáčkoměr

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Mira

Hodiny-otáčkoměr

Příspěvek od Mira » 21. 11. 2003 14:56

Jde vyměnit v palubce otáčkoměr za hodiny nebo se musí vyměnit celá?
Díky

Venca

Re: Hodiny-otáčkoměr

Příspěvek od Venca » 21. 11. 2003 15:03

Mira píše:Jde vyměnit v palubce otáčkoměr za hodiny nebo se musí vyměnit celá?
Díky
Vyměnit jde, jsou ale min. 2 typy přístrojovek.
Samotný otáčkoměr asi seženeš hůř, než celou přístrojovku.

Uživatelský avatar
Fikux
Příspěvky: 4233
Registrován: 14. 02. 2003 19:22
Bydliště: Zewlákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fikux » 21. 11. 2003 16:36

celou přístrojovku koupíš od 500 do 1000 na vrakáči
Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 22. 11. 2003 09:28

Výměna otáčkoměru do přístrojovky s hodinama ti bude na prd, protože přístrojovka s otáčkoměrem má dole napravo klíč a u přístrojovky s hodinama tam nic takovýho není. Ten klíč je taková obdelníková zástrčka zhruba 2cm na 1. A dávej si bacha, jestli budeš nějakou přístrojovku kupovat, musí tam být klíč pro typ motoru, který máš. Píšu z vlastní zkušenosti, mám M10 s hodinama a dal jsem tam přístrojovku z M40 s otáčkoměrem a ten otáčkoměr nefachčí. Ale mám k tomu i motor M40, takže budu muset chvíli vydržet ještě s hodinama a na jaře tam půjde celej motor i s přístrojovkou.

Měj se, čus BOOST.

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 22. 11. 2003 09:30

Nějak jsem se zapoměl přihlásit.

Zdarec všichni.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Venca

Příspěvek od Venca » 22. 11. 2003 12:08

Anonymous píše:Výměna otáčkoměru do přístrojovky s hodinama ti bude na prd, protože přístrojovka s otáčkoměrem má dole napravo klíč a u přístrojovky s hodinama tam nic takovýho není. Ten klíč je taková obdelníková zástrčka zhruba 2cm na 1. A dávej si bacha, jestli budeš nějakou přístrojovku kupovat, musí tam být klíč pro typ motoru, který máš. Píšu z vlastní zkušenosti, mám M10 s hodinama a dal jsem tam přístrojovku z M40 s otáčkoměrem a ten otáčkoměr nefachčí. Ale mám k tomu i motor M40, takže budu muset chvíli vydržet ještě s hodinama a na jaře tam půjde celej motor i s přístrojovkou.

Měj se, čus BOOST.
1. Přístrojovka s hodinama má klíč, stejně jako ta s otáčkoměrem.

2. a) Starší typ přístrojovky má zezadu kódovací štekr/tyčinku, která má 10 vylomitelných lamelek.

b) Novější typ přístrojovky má zepředu zasunutý kódovací člen do konektoru pod hodinama/otáčkoměrem, uvnitř je integrovaný obvod.

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 23. 11. 2003 10:28

To Venca: Díky moc, tak jsem zase o něco chytřejší, díky tobě. A nevíš čirou náhodou, který ty lamelky bych měl vylomit pro M10, když bych tam dal jenom otáčkoměr místo těch hodin? A když tam dám ty hodiny zpátky budou zase fachčit s těma vylomenýma lamelkama? Díky moc, hned bych to tam šel šoupnout a už bych se nemusel dívat na ty pitomý hodiny.

Měj se BOOST.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Venca

Příspěvek od Venca » 23. 11. 2003 10:38

BOOST píše:To Venca: Díky moc, tak jsem zase o něco chytřejší, díky tobě. A nevíš čirou náhodou, který ty lamelky bych měl vylomit pro M10, když bych tam dal jenom otáčkoměr místo těch hodin? A když tam dám ty hodiny zpátky budou zase fachčit s těma vylomenýma lamelkama? Díky moc, hned bych to tam šel šoupnout a už bych se nemusel dívat na ty pitomý hodiny.

Měj se BOOST.
Mám 318i M10 a vyříznutý lamelky 4 a 8.
Jestli tam dáš hodiny, nevím co se stane, nezkoušel jsem to.

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 23. 11. 2003 21:26

To Venca: Díky moc, hned zítra se do toho pustím. Konečně se nebudu muset koukat na ty blbý hodiny. Ale zkusím je tam potom dát zpátky a pak dám vědět, co to bude dělat. Měj se a ještě jednou díky.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 24. 11. 2003 00:12

Vencati bud píše:1. Přístrojovka s hodinama má klíč, stejně jako ta s otáčkoměrem.

2. a) Starší typ přístrojovky má zezadu kódovací štekr/tyčinku, která má 10 vylomitelných lamelek.

b) Novější typ přístrojovky má zepředu zasunutý kódovací člen do konektoru pod hodinama/otáčkoměrem, uvnitř je integrovaný obvod.
máš skoro pravdu ......jsou i typy bez štekru a zezadu se to jde vylomit. Jestli jsi to takto myslel tak se omlouvám za off topic äle ještě brutálně oslavuju a jsem možná out. Jinak si myslím že jsou 3 typy přístrojovek dvě co jsi popsal a jedna něco mezi ( mám ji doma je to z r.v. přechod 86-87. )
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Venca

Příspěvek od Venca » 24. 11. 2003 08:46

Huska píše:
Vencati bud píše:1. Přístrojovka s hodinama má klíč, stejně jako ta s otáčkoměrem.

2. a) Starší typ přístrojovky má zezadu kódovací štekr/tyčinku, která má 10 vylomitelných lamelek.

b) Novější typ přístrojovky má zepředu zasunutý kódovací člen do konektoru pod hodinama/otáčkoměrem, uvnitř je integrovaný obvod.
máš skoro pravdu ......jsou i typy bez štekru a zezadu se to jde vylomit. Jestli jsi to takto myslel tak se omlouvám za off topic äle ještě brutálně oslavuju a jsem možná out. Jinak si myslím že jsou 3 typy přístrojovek dvě co jsi popsal a jedna něco mezi ( mám ji doma je to z r.v. přechod 86-87. )
Já mam z 4/1986 a má integráč zpředu (bílá krabička) a pak 1985 se štekrem (mech.) zezadu. Jestli jí budeš mít v ruce, byl bych docela rád, kdybys ji trochu popsal SI, rozsahy budíků, kontrolky atd.

Uživatelský avatar
Huska
Příspěvky: 2372
Registrován: 17. 02. 2003 10:06
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Huska » 24. 11. 2003 09:47

Venca píše:
Huska píše:
Vencati bud píše:1. Přístrojovka s hodinama má klíč, stejně jako ta s otáčkoměrem.

2. a) Starší typ přístrojovky má zezadu kódovací štekr/tyčinku, která má 10 vylomitelných lamelek.

b) Novější typ přístrojovky má zepředu zasunutý kódovací člen do konektoru pod hodinama/otáčkoměrem, uvnitř je integrovaný obvod.
máš skoro pravdu ......jsou i typy bez štekru a zezadu se to jde vylomit. Jestli jsi to takto myslel tak se omlouvám za off topic äle ještě brutálně oslavuju a jsem možná out. Jinak si myslím že jsou 3 typy přístrojovek dvě co jsi popsal a jedna něco mezi ( mám ji doma je to z r.v. přechod 86-87. )
Já mam z 4/1986 a má integráč zpředu (bílá krabička) a pak 1985 se štekrem (mech.) zezadu. Jestli jí budeš mít v ruce, byl bych docela rád, kdybys ji trochu popsal SI, rozsahy budíků, kontrolky atd.
Asi ji budu dělat o víkendu protože mi ted odešly baterky v inspection diodách ...jinak to je původně z 325e r.v.86 (myslím že listopad)..takže dám vědět
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT :-)

Odpovědět