Hodiny-otáčkoměr
Hodiny-otáčkoměr
Jde vyměnit v palubce otáčkoměr za hodiny nebo se musí vyměnit celá?
Díky
Díky
Re: Hodiny-otáčkoměr
Vyměnit jde, jsou ale min. 2 typy přístrojovek.Mira píše:Jde vyměnit v palubce otáčkoměr za hodiny nebo se musí vyměnit celá?
Díky
Samotný otáčkoměr asi seženeš hůř, než celou přístrojovku.
Výměna otáčkoměru do přístrojovky s hodinama ti bude na prd, protože přístrojovka s otáčkoměrem má dole napravo klíč a u přístrojovky s hodinama tam nic takovýho není. Ten klíč je taková obdelníková zástrčka zhruba 2cm na 1. A dávej si bacha, jestli budeš nějakou přístrojovku kupovat, musí tam být klíč pro typ motoru, který máš. Píšu z vlastní zkušenosti, mám M10 s hodinama a dal jsem tam přístrojovku z M40 s otáčkoměrem a ten otáčkoměr nefachčí. Ale mám k tomu i motor M40, takže budu muset chvíli vydržet ještě s hodinama a na jaře tam půjde celej motor i s přístrojovkou.
Měj se, čus BOOST.
Měj se, čus BOOST.
1. Přístrojovka s hodinama má klíč, stejně jako ta s otáčkoměrem.Anonymous píše:Výměna otáčkoměru do přístrojovky s hodinama ti bude na prd, protože přístrojovka s otáčkoměrem má dole napravo klíč a u přístrojovky s hodinama tam nic takovýho není. Ten klíč je taková obdelníková zástrčka zhruba 2cm na 1. A dávej si bacha, jestli budeš nějakou přístrojovku kupovat, musí tam být klíč pro typ motoru, který máš. Píšu z vlastní zkušenosti, mám M10 s hodinama a dal jsem tam přístrojovku z M40 s otáčkoměrem a ten otáčkoměr nefachčí. Ale mám k tomu i motor M40, takže budu muset chvíli vydržet ještě s hodinama a na jaře tam půjde celej motor i s přístrojovkou.
Měj se, čus BOOST.
2. a) Starší typ přístrojovky má zezadu kódovací štekr/tyčinku, která má 10 vylomitelných lamelek.
b) Novější typ přístrojovky má zepředu zasunutý kódovací člen do konektoru pod hodinama/otáčkoměrem, uvnitř je integrovaný obvod.
To Venca: Díky moc, tak jsem zase o něco chytřejší, díky tobě. A nevíš čirou náhodou, který ty lamelky bych měl vylomit pro M10, když bych tam dal jenom otáčkoměr místo těch hodin? A když tam dám ty hodiny zpátky budou zase fachčit s těma vylomenýma lamelkama? Díky moc, hned bych to tam šel šoupnout a už bych se nemusel dívat na ty pitomý hodiny.
Měj se BOOST.
Měj se BOOST.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Mám 318i M10 a vyříznutý lamelky 4 a 8.BOOST píše:To Venca: Díky moc, tak jsem zase o něco chytřejší, díky tobě. A nevíš čirou náhodou, který ty lamelky bych měl vylomit pro M10, když bych tam dal jenom otáčkoměr místo těch hodin? A když tam dám ty hodiny zpátky budou zase fachčit s těma vylomenýma lamelkama? Díky moc, hned bych to tam šel šoupnout a už bych se nemusel dívat na ty pitomý hodiny.
Měj se BOOST.
Jestli tam dáš hodiny, nevím co se stane, nezkoušel jsem to.
To Venca: Díky moc, hned zítra se do toho pustím. Konečně se nebudu muset koukat na ty blbý hodiny. Ale zkusím je tam potom dát zpátky a pak dám vědět, co to bude dělat. Měj se a ještě jednou díky.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
máš skoro pravdu ......jsou i typy bez štekru a zezadu se to jde vylomit. Jestli jsi to takto myslel tak se omlouvám za off topic äle ještě brutálně oslavuju a jsem možná out. Jinak si myslím že jsou 3 typy přístrojovek dvě co jsi popsal a jedna něco mezi ( mám ji doma je to z r.v. přechod 86-87. )Vencati bud píše:1. Přístrojovka s hodinama má klíč, stejně jako ta s otáčkoměrem.
2. a) Starší typ přístrojovky má zezadu kódovací štekr/tyčinku, která má 10 vylomitelných lamelek.
b) Novější typ přístrojovky má zepředu zasunutý kódovací člen do konektoru pod hodinama/otáčkoměrem, uvnitř je integrovaný obvod.




Já mam z 4/1986 a má integráč zpředu (bílá krabička) a pak 1985 se štekrem (mech.) zezadu. Jestli jí budeš mít v ruce, byl bych docela rád, kdybys ji trochu popsal SI, rozsahy budíků, kontrolky atd.Huska píše:máš skoro pravdu ......jsou i typy bez štekru a zezadu se to jde vylomit. Jestli jsi to takto myslel tak se omlouvám za off topic äle ještě brutálně oslavuju a jsem možná out. Jinak si myslím že jsou 3 typy přístrojovek dvě co jsi popsal a jedna něco mezi ( mám ji doma je to z r.v. přechod 86-87. )Vencati bud píše:1. Přístrojovka s hodinama má klíč, stejně jako ta s otáčkoměrem.
2. a) Starší typ přístrojovky má zezadu kódovací štekr/tyčinku, která má 10 vylomitelných lamelek.
b) Novější typ přístrojovky má zepředu zasunutý kódovací člen do konektoru pod hodinama/otáčkoměrem, uvnitř je integrovaný obvod.
- Huska
- Příspěvky: 2372
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Asi ji budu dělat o víkendu protože mi ted odešly baterky v inspection diodách ...jinak to je původně z 325e r.v.86 (myslím že listopad)..takže dám vědětVenca píše:Já mam z 4/1986 a má integráč zpředu (bílá krabička) a pak 1985 se štekrem (mech.) zezadu. Jestli jí budeš mít v ruce, byl bych docela rád, kdybys ji trochu popsal SI, rozsahy budíků, kontrolky atd.Huska píše:máš skoro pravdu ......jsou i typy bez štekru a zezadu se to jde vylomit. Jestli jsi to takto myslel tak se omlouvám za off topic äle ještě brutálně oslavuju a jsem možná out. Jinak si myslím že jsou 3 typy přístrojovek dvě co jsi popsal a jedna něco mezi ( mám ji doma je to z r.v. přechod 86-87. )Vencati bud píše:1. Přístrojovka s hodinama má klíč, stejně jako ta s otáčkoměrem.
2. a) Starší typ přístrojovky má zezadu kódovací štekr/tyčinku, která má 10 vylomitelných lamelek.
b) Novější typ přístrojovky má zepředu zasunutý kódovací člen do konektoru pod hodinama/otáčkoměrem, uvnitř je integrovaný obvod.



