E30 318iS - problémy s motorem za studena
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
E30 318iS - problémy s motorem za studena
Zdar, mám problém se svým iS. Když je motor studený a nastartuju, tak vůbec nedrží otáčky a belhá tak 300ot/min, nekdy i zdechne úplně. Aby se to srovnalo tak to musím plynovat asi tak minutu, nebo asi tak třikrát až čtyřikrát chcípnout a znovu nastartovat. Pak už otáčky drží v pohodě. Taky se mi někdy stane, že je motor už trošku ohřátý, tedy běhá v poho, já na 5 minut odejdu třeba na nákup, přijdu, nastartuju, běží celkem normálně, ale začíná v něm dost hodně pískat, prostě hvízdá a nevím kde. Co je špatně? Poraďte mi. Díky Chvalda
Zkontroluj vsechny vzduchovy hadice na sani, jestli nejaka neni vypadla, nebo nejsou zpuchrely. To piskani bude pravdepodobne, ze si to nekde prisava vzduch. To by, si myslim, mohlo zpusobovat i to kolisani ze studena.
Presne tohle ted resim ja na svym iSu. Skoda, ze tu hlavni hadici, co vede od vahy ke klapce mi nejsou v AuTecu schopny sehnat uz tri mesice
Presne tohle ted resim ja na svym iSu. Skoda, ze tu hlavni hadici, co vede od vahy ke klapce mi nejsou v AuTecu schopny sehnat uz tri mesice
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Mám stejnej problém za studena. Zatím jsem vyměnil svíčky, ale kromě toho, že se motor líp vytáčí mi to s problémem nepomohlo. Při startu mě ale stačí, když motoru přidám plyn na 1000 otáček a ten se pak chytne. Auto mám pár dní, takže ještě budu laborovat. Hadice jsem zkouknul a vypadaj neporušeně. Možná zlobí vstřik...
BlackM
BlackM
Jednejte rychle, ale klidně a účelně. Vytrvejte, neboť většina postižených je mrtva jen zdánlivě...
pískání ?
mě to taky občas zlobí, ale to kolísání otáček po nastartování mi sem tam udělá. Naštěstí to není pravidelně. Řekl bych že by chybka mohla být v podtlakách. já měl totálně popraskanou tu co vede od ventilovýho víka pod parohama sání. A tam je ještě takový plastový téčko a další hadice. Všechno to zkrátka bylo zteřelý. Originály mi nabídli v BMW servisu asi za dvanáct stovek, takže to vyřešila na míru střižená hadice co ji maj v barumce 30 kacek za metr. A to pískání mi dělá taky a je to startér. trvalo mi to dlouho jak prase než jsem na to přišel. A špatně mi vypíná ve spínací skříňce kontak pro start. Prostě občas zůstane viset - tak mu musím pomoct zpět.
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Bohužel to je problém u většiny IS při tvrdším rozjezdu, že tam nejde dvojka.Chvalda 318iS píše:Děkuju všem za rady, je toho fakt kupa k prověření. Nevím, kdy se na to vrhnu, ale asi budu na jaře měnit převodovku (stávající Getrag nechce při tvrdších rozjezdech řadit dvojku ), tak tam rovnou šoupnu celej motor + dobrou převodovku, a bude klid... Ještě jednou díky.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
To jako fakt?BOOST píše:Bohužel to je problém u většiny IS při tvrdším rozjezdu, že tam nejde dvojka.Chvalda 318iS píše:Děkuju všem za rady, je toho fakt kupa k prověření. Nevím, kdy se na to vrhnu, ale asi budu na jaře měnit převodovku (stávající Getrag nechce při tvrdších rozjezdech řadit dvojku ), tak tam rovnou šoupnu celej motor + dobrou převodovku, a bude klid... Ještě jednou díky.
OO=[][]=OO /// EXPeugeot 205GTi => 318i E30Maikee => 318is E36
BPautosport racing team http://bpautosport.cz
No bohužel ano. Většina aut totiž dostává docela kotel a po těch letech, prostě když řadíš z vytočený jeničky na dvojku, tak tam nejde dostat. Viděl už jsem to u dost IS.Torque-iS píše: To jako fakt?
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Planuju kupovat IS, ale jak to furt posloucham, tak jsem dost nejistej na sestival nemamBOOST píše:No bohužel ano. Většina aut totiž dostává docela kotel a po těch letech, prostě když řadíš z vytočený jeničky na dvojku, tak tam nejde dostat. Viděl už jsem to u dost IS.Torque-iS píše: To jako fakt?
OO=[][]=OO /// EXPeugeot 205GTi => 318i E30Maikee => 318is E36
BPautosport racing team http://bpautosport.cz
Toho se neboj, to zase není tak, že by tam pokaždý nešla, to se stane jenom občas, že tam ta dvojka nejde. ISko je dobrá volba, ale jako u každýho auta je důležitý koupit ho v co nejlepším stavu.Torque-iS píše: Planuju kupovat IS, ale jak to furt posloucham, tak jsem dost nejistej na sestival nemam
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Já bych se iS nebál, na to jak je to starý (já mám ´90), tak je to pořád auto, který se nedá s ničím jiným srovnat. Je prostě super . Ta dvojka nejde řadit asi od 4500 ot./min, takže se ti většinou nestane, že bys ji tam nedal, ale někdy holt potřebuješ třeba vypálit rychle z křižovatky a musíš počkat, až tam spadne... Ale jiný auto bych nechtěl
Jasne v co nejlepsim stavu. Ale mam taky trochu omezene finance, ale chci to nejlepsi-pokud moznoChvalda 318iS píše:Já bych se iS nebál, na to jak je to starý (já mám ´90), tak je to pořád auto, který se nedá s ničím jiným srovnat. Je prostě super . Ta dvojka nejde řadit asi od 4500 ot./min, takže se ti většinou nestane, že bys ji tam nedal, ale někdy holt potřebuješ třeba vypálit rychle z křižovatky a musíš počkat, až tam spadne... Ale jiný auto bych nechtěl
OO=[][]=OO /// EXPeugeot 205GTi => 318i E30Maikee => 318is E36
BPautosport racing team http://bpautosport.cz
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
A to ted myslis v cesku nebo v nemecku, radsi bych si dovezl z nemecka, ale tam ted pres zimu nic neni, na jare snad vyrostouChvalda 318iS píše:Tak to držím palce při výběru. Myslím, že kolem 40.000,- seženeš už hodně slušný iSo, který ti bude dělat jenom radost . Hlavně bacha na problematický místa karoserie (hodně těhlech aut už není bez koroze, atp.). Kdyžtak se pak pochlub s fotkama... Chvalda
OO=[][]=OO /// EXPeugeot 205GTi => 318i E30Maikee => 318is E36
BPautosport racing team http://bpautosport.cz
to, že nejde dobře řadit dvojka, za předpokladu dobré spojky, není problém IS, ale majitelů kteří s autem jezdili a jezdí, a to u jakéhokoli auta, po roztažení jedničky, by tam dvojku narvaly nejraději za setinu vteřiny, tím se nadměrně rychle opotřebuje synchronový kroužek, ten totiž musí srovnat otáčky.
Když nejde dobře řadit, stačí vyměnit synchron na té dané rychlosti.
Když nejde dobře řadit, stačí vyměnit synchron na té dané rychlosti.
BMW E53 X5 3,0D 160 kW, BMW E30 318i tour, BMW K100LT (moto)
- Chvalda 318iS
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3731
- Registrován: 28. 06. 2005 09:53
- Bydliště: Poděbrady
Torque-iS píše:A to ted myslis v cesku nebo v nemecku, radsi bych si dovezl z nemecka, ale tam ted pres zimu nic neni, na jare snad vyrostou
Já ho mám z Německa, bylo to sem dovežený jako auto na přestavbu nějakým chlápkem, od kterýho jsem ho koupil a udělal přestavbu na origo papíry iS... Takže asi spíš v Rajchu. Ale i tady se může něco objevit...