Diferencial ?????
Diferencial ?????
Davam si precpat komplet pohonne ustroji z 318iS - difer. 4.1 do 318i. - dif. 3.9.Ten manik,co to dela mi rek,ze prej nemuze prendat jen tak diferak,ze by se muselo i s napravou a ze tam nechame ten rychlejsi,pac by to byla silena prace atd.Zajimalo by mne,co si o tom myslite,a jeste jakou byste odhadovali cenu za to kompletni prendani.
Diky vsem za nazory. JIRKA
Diky vsem za nazory. JIRKA
Re: Diferencial ?????
Nápravnice, na který sedí difer a ramena je stejná. Stačí sundat samotný diger. Uvolnit vepředu diferu kardan na stranách šest šroubů na poloosách a konektor tacho, povolit čtyři šrouby na těle diferu a je venku. Pravda, k těm čtyřem šroubům co ho drží není nejlepší přístup, mají hlavy zezhora.Anonymous píše:Davam si precpat komplet pohonne ustroji z 318iS - difer. 4.1 do 318i. - dif. 3.9.Ten manik,co to dela mi rek,ze prej nemuze prendat jen tak diferak,ze by se muselo i s napravou a ze tam nechame ten rychlejsi,pac by to byla silena prace atd.Zajimalo by mne,co si o tom myslite,a jeste jakou byste odhadovali cenu za to kompletni prendani.
Diky vsem za nazory. JIRKA
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Az tak jednoduche to neni. Koukni do ETK a zjistis ze zadni vika jsou ruzna pro 316/318/320 a 323/325, skrin samotna bohuzel cislo dilu nema uvedene.kdo. píše:... mechanicky v podstatě kterýkoliv z E30
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
To jsem nevěděl.Francis píše:Az tak jednoduche to neni. Koukni do ETK a zjistis ze zadni vika jsou ruzna pro 316/318/320 a 323/325, skrin samotna bohuzel cislo dilu nema uvedene.kdo. píše:... mechanicky v podstatě kterýkoliv z E30

Naposledy upravil(a) kdo. dne 14. 11. 2003 13:27, celkem upraveno 3 x.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Umite cist? Psal jsem ZADNI viko. A zadni viko je tam jen jedno, pres cely zadek diferaku, je v nem oko na silentblok.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Jo, umím, taky jsem psal výše v čem se liší(?), uložením silentbloku asi ne (ten je na zadním víku), tak jestli hloubkou víka, nebo žebrama na chlazení (ty jsou taky na zadním víku), nebo nějakým vnitřním tvarováním?? Takže ale platí, že fyzicky tam namontuje KAŽDÝ difer.Francis píše:Umite cist? Psal jsem ZADNI viko. A zadni viko je tam jen jedno, pres cely zadek diferaku, je v nem oko na silentblok.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Poukázáním na rozdílná zadní víka jsem chtěl poukázat na řeči, že prý existují dvě velikosti diferáků - malý a velký. Každý je dimenzovaný na jiné přenášené výkony. Větší se zřejmě říká pro jiné fyzické rozměry, např. větší délku. A k delšímu diferáku je třeba naopak kratší kardan.kdo. píše:... Takže ale platí, že fyzicky tam namontuje KAŽDÝ difer.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
FrancisiFrancis píše:Poukázáním na rozdílná zadní víka jsem chtěl poukázat na řeči, že prý existují dvě velikosti diferáků - malý a velký. Každý je dimenzovaný na jiné přenášené výkony. Větší se zřejmě říká pro jiné fyzické rozměry, např. větší délku. A k delšímu diferáku je třeba naopak kratší kardan.kdo. píše:... Takže ale platí, že fyzicky tam namontuje KAŽDÝ difer.


Malej vyndáš, dáš velkej a obráceně, bez problému....
Ale musí bejt z E30

Jediná výjjímka jsou asi iXový diferáky. Ale to je informace "jpp", fyzicky jsem to nezkoušel... (iX verzus "běžný").
Ondra ex.M-Fahrer
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Já jen vyjádřil pochyby, nedovolil bych si tvrdit něco neověřeného. Ověřeno mám jen 325iX, jinou E30 jsem zatím neměl. Tam je diferák zvenku stejný, jen má jiné unašeče hnacích hřídelů - jsou delší, aby při zvětšení ET kol mohly být použity standardní hnací hřídele.ondra_m píše:FrancisiVyjjímečně nemáš pravdu
Malej vyndáš, dáš velkej a obráceně, bez problému....
Ale musí bejt z E30
Jediná výjjímka jsou asi iXový diferáky. Ale to je informace "jpp", fyzicky jsem to nezkoušel...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition