Diferencial ?????

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Návštěvník

Diferencial ?????

Příspěvek od Návštěvník » 13. 11. 2003 08:28

Davam si precpat komplet pohonne ustroji z 318iS - difer. 4.1 do 318i. - dif. 3.9.Ten manik,co to dela mi rek,ze prej nemuze prendat jen tak diferak,ze by se muselo i s napravou a ze tam nechame ten rychlejsi,pac by to byla silena prace atd.Zajimalo by mne,co si o tom myslite,a jeste jakou byste odhadovali cenu za to kompletni prendani.

Diky vsem za nazory. JIRKA

DaWe
Příspěvky: 82
Registrován: 12. 02. 2003 08:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od DaWe » 13. 11. 2003 08:36

vím, že ti to nepomůže, možná trochu, ale já na 2,0 dával diff z 2,5 a v poho jen samotný...
EX VAZ 2101
EX 320i M20
EX G2 1,6 GTD + G2 1,6 D
EX 318i, M40, turisťák
OI 1,9 TDI, 103 kW

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Re: Diferencial ?????

Příspěvek od kdo. » 13. 11. 2003 09:10

Anonymous píše:Davam si precpat komplet pohonne ustroji z 318iS - difer. 4.1 do 318i. - dif. 3.9.Ten manik,co to dela mi rek,ze prej nemuze prendat jen tak diferak,ze by se muselo i s napravou a ze tam nechame ten rychlejsi,pac by to byla silena prace atd.Zajimalo by mne,co si o tom myslite,a jeste jakou byste odhadovali cenu za to kompletni prendani.

Diky vsem za nazory. JIRKA
Nápravnice, na který sedí difer a ramena je stejná. Stačí sundat samotný diger. Uvolnit vepředu diferu kardan na stranách šest šroubů na poloosách a konektor tacho, povolit čtyři šrouby na těle diferu a je venku. Pravda, k těm čtyřem šroubům co ho drží není nejlepší přístup, mají hlavy zezhora.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 13. 11. 2003 11:01

tak sem to myslel - staci teda prendat skrin,to znamena,ze si tam muzu dat klidne i pomalejsi treba z kombika?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 13. 11. 2003 11:01

tak sem to myslel - staci teda prendat skrin,to znamena,ze si tam muzu dat klidne i pomalejsi treba z kombika?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 13. 11. 2003 11:03

jezis sorry,dvkrat sem kliknul...

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 13. 11. 2003 12:03

Anonymous píše:tak sem to myslel - staci teda prendat skrin,to znamena,ze si tam muzu dat klidne i pomalejsi treba z kombika?
mechanicky v podstatě kterýkoliv z E30

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 13. 11. 2003 12:35

jasne,o to mi jde,jestli sou ty skrine stejny
dyz tam nacpu ten nejpomalejsi,zlepsi se dynamika a na diferaku mi nesejde

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 13. 11. 2003 20:33

kdo. píše:... mechanicky v podstatě kterýkoliv z E30
Az tak jednoduche to neni. Koukni do ETK a zjistis ze zadni vika jsou ruzna pro 316/318/320 a 323/325, skrin samotna bohuzel cislo dilu nema uvedene.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

JIRKAiS

Příspěvek od JIRKAiS » 14. 11. 2003 12:24

jaky vika - priruby k poloosam?

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 14. 11. 2003 12:27

Francis píše:
kdo. píše:... mechanicky v podstatě kterýkoliv z E30
Az tak jednoduche to neni. Koukni do ETK a zjistis ze zadni vika jsou ruzna pro 316/318/320 a 323/325, skrin samotna bohuzel cislo dilu nema uvedene.
To jsem nevěděl. :lol: A v čem se ty víka liší?? Žebrama chlazení, hloubkou?? Uložením silentbloku asi ne.
Naposledy upravil(a) kdo. dne 14. 11. 2003 13:27, celkem upraveno 3 x.

JIRKAiS

Příspěvek od JIRKAiS » 14. 11. 2003 13:07

Tak maji ty diferaky vsechny stejny priruby / poloosy,kardan nebo jak?

naky vika,to jak jako....?

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 14. 11. 2003 13:26

JIRKAiS píše:Tak maji ty diferaky vsechny stejny priruby / poloosy,kardan nebo jak?

naky vika,to jak jako....?
příruby jsou stejný, ale jak píše Francis, jiný jsou zadní víka a možná ví i v čem :)

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 14. 11. 2003 13:28

Umite cist? Psal jsem ZADNI viko. A zadni viko je tam jen jedno, pres cely zadek diferaku, je v nem oko na silentblok.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 14. 11. 2003 14:36

Francis píše:Umite cist? Psal jsem ZADNI viko. A zadni viko je tam jen jedno, pres cely zadek diferaku, je v nem oko na silentblok.
Jo, umím, taky jsem psal výše v čem se liší(?), uložením silentbloku asi ne (ten je na zadním víku), tak jestli hloubkou víka, nebo žebrama na chlazení (ty jsou taky na zadním víku), nebo nějakým vnitřním tvarováním?? Takže ale platí, že fyzicky tam namontuje KAŽDÝ difer.

JIRKAiS

Příspěvek od JIRKAiS » 14. 11. 2003 14:43

Fajn.Priruby sou vsechny stejny,to sem chtel slyset. Naky ulozeni me netrapi,na neco se to proste povesi.Treba na provazek.
:D

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 14. 11. 2003 18:33

kdo. píše:... Takže ale platí, že fyzicky tam namontuje KAŽDÝ difer.
Poukázáním na rozdílná zadní víka jsem chtěl poukázat na řeči, že prý existují dvě velikosti diferáků - malý a velký. Každý je dimenzovaný na jiné přenášené výkony. Větší se zřejmě říká pro jiné fyzické rozměry, např. větší délku. A k delšímu diferáku je třeba naopak kratší kardan.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 14. 11. 2003 20:13

Francis píše:
kdo. píše:... Takže ale platí, že fyzicky tam namontuje KAŽDÝ difer.
Poukázáním na rozdílná zadní víka jsem chtěl poukázat na řeči, že prý existují dvě velikosti diferáků - malý a velký. Každý je dimenzovaný na jiné přenášené výkony. Větší se zřejmě říká pro jiné fyzické rozměry, např. větší délku. A k delšímu diferáku je třeba naopak kratší kardan.
Francisi :-) Vyjjímečně nemáš pravdu :-)

Malej vyndáš, dáš velkej a obráceně, bez problému....
Ale musí bejt z E30 :)
Jediná výjjímka jsou asi iXový diferáky. Ale to je informace "jpp", fyzicky jsem to nezkoušel... (iX verzus "běžný").
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 14. 11. 2003 20:17

ondra_m píše:Francisi :-) Vyjjímečně nemáš pravdu :-)

Malej vyndáš, dáš velkej a obráceně, bez problému....
Ale musí bejt z E30 :)
Jediná výjjímka jsou asi iXový diferáky. Ale to je informace "jpp", fyzicky jsem to nezkoušel...
Já jen vyjádřil pochyby, nedovolil bych si tvrdit něco neověřeného. Ověřeno mám jen 325iX, jinou E30 jsem zatím neměl. Tam je diferák zvenku stejný, jen má jiné unašeče hnacích hřídelů - jsou delší, aby při zvětšení ET kol mohly být použity standardní hnací hřídele.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

JIRKAiS

Příspěvek od JIRKAiS » 18. 11. 2003 10:54

Diky za nazory a postrehy.

Zaver je ze tam lze dat jakykoliv difer. z E30.

Fajn. :wink:

Odpovědět