central na dalku
central na dalku
ahoj mam E34 a byla ukradená. ted ji našli a jsou dead zamky.. Jak jsem to videl tak se mi je tam nechce dávat nové... tak jsem myslel ze bych je zaslepil a udelal to na dalku + alarm.... To už je potom v pohode... Kam ale napojit ovladání z jednotky alarmu na centrální zamikání... vubec nevim... Diky
- hawkhammer
- Příspěvky: 216
- Registrován: 20. 03. 2005 11:29
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Nevím, kde přesně má e34 řj centrálu, ale: Do řj vedou dva dráty ( mimo jiné samozřejmě ), které odmykají a zamykají centrál. Tříca má záporným impulsem, nevím, jak e34 ale předpokládám, že taky. Některý auta ( výjimečně ) mají kladným impulsem. Potřebuješ tedy alarm, který to má stejně ( opět většina alarmů záporným, případně to jde přepnout ).
No, a pak dva dráty z alarmu na centrál ( impulsový výstup, někdy je ještě silový, ale tím bys odpálil řj centrálu ) připojíš na ty dva dráty u řj centrálu a je to.
Impulsový výstup alarmu dá jen impuls - pár mA a centrál sám otevře/zavře. Silový výstup dává větší proud a přímo otevírá ( tahá ) serva zámků. Proto nejdou zaměnit. Používá se např., pokud někdo dodělává centrál a dává sociální variantu - do celého auta dvoudrátová serva.
Ty dráty od centrálu najdeš buď ve schématum, nebo si je jednoduše změříš, který to jsou.
No, a pak dva dráty z alarmu na centrál ( impulsový výstup, někdy je ještě silový, ale tím bys odpálil řj centrálu ) připojíš na ty dva dráty u řj centrálu a je to.
Impulsový výstup alarmu dá jen impuls - pár mA a centrál sám otevře/zavře. Silový výstup dává větší proud a přímo otevírá ( tahá ) serva zámků. Proto nejdou zaměnit. Používá se např., pokud někdo dodělává centrál a dává sociální variantu - do celého auta dvoudrátová serva.
Ty dráty od centrálu najdeš buď ve schématum, nebo si je jednoduše změříš, který to jsou.