Tak a jsem tu zas s dalším problémem. Dneska ráno jsem myslel, že nebojedu do práce. V pohodě jsem ráno nastartoval a šel škrábat okna. zdálo se mi, že se auto celý nějak divně klepe, ale říkal, jsem si, že ještě chrápu. Pak jsem kouknul na otáčkoměr a místo standartních asi 950, který mi to točilo doteď tam bylo jenom tak 750. No nic, vyrazil jsem do práce. Už když jsem vyjížděl z parkoviště, zdálo se mi, že to nějak škube, ale říkal jsem si, že to bude tím, že je to fakt studený. No, najel jsem na dálnici, tou dobou už byl teploměr tam, kam patří. Předemnou stodváca, tak jsem si řek, že ji předjedu, jak se sluší a patří. Naložil jsem trošku báwu, aby se rozjelo a v tom to začalo brutálně škubat, jako by vynechával beznín nebo nějaká ta svíčka neškrtala. Pak už to dělalo až do práce, jak ve velkejch tak i v malejch otáčkách, prostě pořát a i na semaforech se dost brutálně houpal volnoběh.
Svíčky jsou tam dávaný asi před 5000km, jsou to bosche. Jsou tam i nový VN kabely, včera se měnil olej i s filtrem, benzínu v nádrži sice není na rozdávání, ale ješte relativně dost (cca 12 litrů).
Čím by to mohlo bejt?
Dík za tipy, už jsem z toho celkem
