M40 se dusí ve vysokých otáčkách

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kalis
Příspěvky: 751
Registrován: 30. 09. 2004 12:43
Bydliště: Blansko

M40 se dusí ve vysokých otáčkách

Příspěvek od Kalis » 16. 05. 2006 19:23

když jedu, tak se mě tak při 5,5 tis. otáček začne dusit motor, připadá mě, jako kdyby tam nešlo dost benzínu, vyměnil sem palivovej filtr a stejně nic... nevíte čím to může být???
BMW E30 325i M-technic II

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: M40 se dusí ve vysokých otáčkách

Příspěvek od ajfel » 16. 05. 2006 21:00

Kalis píše:když jedu, tak se mě tak při 5,5 tis. otáček začne dusit motor, připadá mě, jako kdyby tam nešlo dost benzínu, vyměnil sem palivovej filtr a stejně nic... nevíte čím to může být???
dela to pri stejnych otackach na vsechny rychlostni stupne?

jinak .. svicky, kable ke svickam, rozdelovac, pal.cerpadlo, opotrebena vacka a veci okolo ...
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Kalis
Příspěvky: 751
Registrován: 30. 09. 2004 12:43
Bydliště: Blansko

Re: M40 se dusí ve vysokých otáčkách

Příspěvek od Kalis » 17. 05. 2006 06:49

ajfel píše:
Kalis píše:když jedu, tak se mě tak při 5,5 tis. otáček začne dusit motor, připadá mě, jako kdyby tam nešlo dost benzínu, vyměnil sem palivovej filtr a stejně nic... nevíte čím to může být???
dela to pri stejnych otackach na vsechny rychlostni stupne?

jinak .. svicky, kable ke svickam, rozdelovac, pal.cerpadlo, opotrebena vacka a veci okolo ...
jo, dělá to na každej rychlostní stupeň...
BMW E30 325i M-technic II

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 17. 05. 2006 08:40

pkot píše:
Zave píše:me to delalo jen na 5ku (ted teda nevim kolik otacek) ale jelo to jen 160 a pak uz ani tuk... :) jinak vsehny stupne ok...
Jen 160 :?: Ja s tou moji jezdim 190 a kdyz je tahly kopecek a podrzim to tak jedu 200(podle tacho - tak ze ....), ale uz mam pocit, ze me ten motor vyskoci :twisted:
vsak prave to byla zavada.. :) do tech 160ti to pekne tlacilo a slo proste na tachu videt jak to leze dal a dal a pak 160 a jak kdyby te nekdo chytl za prdel a konec :)
na lpg sem to teda nezkousel, to by mozna valilo bez problemu...
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 19. 05. 2006 21:30

vacka v prdeli.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Kalis
Příspěvky: 751
Registrován: 30. 09. 2004 12:43
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Kalis » 22. 05. 2006 06:30

Max-Max píše:vacka v prdeli.
fakt je to vačka?? :(
BMW E30 325i M-technic II

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 22. 05. 2006 07:40

Kalis píše:
Max-Max píše:vacka v prdeli.
fakt je to vačka?? :(
Rozeber to a hned poznas co to je :twisted:

Uživatelský avatar
Kalis
Příspěvky: 751
Registrován: 30. 09. 2004 12:43
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Kalis » 22. 05. 2006 10:49

pkot píše:
Kalis píše:
Max-Max píše:vacka v prdeli.
fakt je to vačka?? :(
Rozeber to a hned poznas co to je :twisted:
dík, ale to se mě fakt nechce...
BMW E30 325i M-technic II

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 22. 05. 2006 11:43

vyčisti rozdělovač, pak třeba svíčky

Uživatelský avatar
jochim
Příspěvky: 17
Registrován: 17. 01. 2006 23:05

Příspěvek od jochim » 22. 05. 2006 15:32

Urcite je to vacka.Mal som taky isty problem a vymenil som vacku+ zdvyhatka a vahadka a je to ok
BMW E30 318i M40

Uživatelský avatar
Kalis
Příspěvky: 751
Registrován: 30. 09. 2004 12:43
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Kalis » 22. 05. 2006 20:14

ale problém je v tom, že když na kterejkoliv převodovej stupěň to vytočím, pak se to začne dusit a přeředím na jinej, tak to chvíli dělá taky a pak to jede normálně....

může to být i palcem u rozdělovače???

zdál se mě nějakej divnej...

pokud by někdo měl, tak bych ho asi koupil...
BMW E30 325i M-technic II

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 05. 2006 21:54

Kalis píše:ale problém je v tom, že když na kterejkoliv převodovej stupěň to vytočím, pak se to začne dusit a přeředím na jinej, tak to chvíli dělá taky a pak to jede normálně....

může to být i palcem u rozdělovače???

zdál se mě nějakej divnej...

pokud by někdo měl, tak bych ho asi koupil...
kdyz tam hodis vyssi kvaly, chvily trva nez se zas natlakoujou hydrostely a motor jede jak ma. Na 99% je to vacka a patrne uz i zdvihatka.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Kalis
Příspěvky: 751
Registrován: 30. 09. 2004 12:43
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Kalis » 23. 05. 2006 06:29

Max-Max píše:
Kalis píše:ale problém je v tom, že když na kterejkoliv převodovej stupěň to vytočím, pak se to začne dusit a přeředím na jinej, tak to chvíli dělá taky a pak to jede normálně....

může to být i palcem u rozdělovače???

zdál se mě nějakej divnej...

pokud by někdo měl, tak bych ho asi koupil...
kdyz tam hodis vyssi kvaly, chvily trva nez se zas natlakoujou hydrostely a motor jede jak ma. Na 99% je to vacka a patrne uz i zdvihatka.
a když oddělám ventildekl, tak jak poznám, že je KO??
BMW E30 325i M-technic II

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 23. 05. 2006 07:51

Kalis píše:
Max-Max píše:
Kalis píše:ale problém je v tom, že když na kterejkoliv převodovej stupěň to vytočím, pak se to začne dusit a přeředím na jinej, tak to chvíli dělá taky a pak to jede normálně....

může to být i palcem u rozdělovače???

zdál se mě nějakej divnej...

pokud by někdo měl, tak bych ho asi koupil...
kdyz tam hodis vyssi kvaly, chvily trva nez se zas natlakoujou hydrostely a motor jede jak ma. Na 99% je to vacka a patrne uz i zdvihatka.
a když oddělám ventildekl, tak jak poznám, že je KO??
No vacku poznas docela dobre , bud bude mit projete zlabky(proste bude mit hrany), ale pokud budes chtit vedet v jake kondici jsou vahadla a samostely , tak to uz musi vacka dolu . Nemo tad nekdo psal, ze staci tu vacku povollit a ty vahadla vytahat , ale to nevim - ja jsem ji vyndal - je to chvilka prace .

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 23. 05. 2006 17:29

Tak jsem si dneska taky pro jistotu kontroloval vacku...projety zlabky nema...max 0,1mm, ale na tom jakoby vystupku, ma lehky vrypy (taky nejsou nijak hluboky, ale hladky povrch to neni). Vadi to?
BMW 323i E36

Odpovědět