M40 se dusí ve vysokých otáčkách
M40 se dusí ve vysokých otáčkách
když jedu, tak se mě tak při 5,5 tis. otáček začne dusit motor, připadá mě, jako kdyby tam nešlo dost benzínu, vyměnil sem palivovej filtr a stejně nic... nevíte čím to může být???
BMW E30 325i M-technic II
Re: M40 se dusí ve vysokých otáčkách
dela to pri stejnych otackach na vsechny rychlostni stupne?Kalis píše:když jedu, tak se mě tak při 5,5 tis. otáček začne dusit motor, připadá mě, jako kdyby tam nešlo dost benzínu, vyměnil sem palivovej filtr a stejně nic... nevíte čím to může být???
jinak .. svicky, kable ke svickam, rozdelovac, pal.cerpadlo, opotrebena vacka a veci okolo ...
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Re: M40 se dusí ve vysokých otáčkách
jo, dělá to na každej rychlostní stupeň...ajfel píše:dela to pri stejnych otackach na vsechny rychlostni stupne?Kalis píše:když jedu, tak se mě tak při 5,5 tis. otáček začne dusit motor, připadá mě, jako kdyby tam nešlo dost benzínu, vyměnil sem palivovej filtr a stejně nic... nevíte čím to může být???
jinak .. svicky, kable ke svickam, rozdelovac, pal.cerpadlo, opotrebena vacka a veci okolo ...
BMW E30 325i M-technic II
vsak prave to byla zavada..pkot píše:Jen 160Zave píše:me to delalo jen na 5ku (ted teda nevim kolik otacek) ale jelo to jen 160 a pak uz ani tuk...jinak vsehny stupne ok...
Ja s tou moji jezdim 190 a kdyz je tahly kopecek a podrzim to tak jedu 200(podle tacho - tak ze ....), ale uz mam pocit, ze me ten motor vyskoci


na lpg sem to teda nezkousel, to by mozna valilo bez problemu...
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd 

ale problém je v tom, že když na kterejkoliv převodovej stupěň to vytočím, pak se to začne dusit a přeředím na jinej, tak to chvíli dělá taky a pak to jede normálně....
může to být i palcem u rozdělovače???
zdál se mě nějakej divnej...
pokud by někdo měl, tak bych ho asi koupil...
může to být i palcem u rozdělovače???
zdál se mě nějakej divnej...
pokud by někdo měl, tak bych ho asi koupil...
BMW E30 325i M-technic II
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
kdyz tam hodis vyssi kvaly, chvily trva nez se zas natlakoujou hydrostely a motor jede jak ma. Na 99% je to vacka a patrne uz i zdvihatka.Kalis píše:ale problém je v tom, že když na kterejkoliv převodovej stupěň to vytočím, pak se to začne dusit a přeředím na jinej, tak to chvíli dělá taky a pak to jede normálně....
může to být i palcem u rozdělovače???
zdál se mě nějakej divnej...
pokud by někdo měl, tak bych ho asi koupil...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
a když oddělám ventildekl, tak jak poznám, že je KO??Max-Max píše:kdyz tam hodis vyssi kvaly, chvily trva nez se zas natlakoujou hydrostely a motor jede jak ma. Na 99% je to vacka a patrne uz i zdvihatka.Kalis píše:ale problém je v tom, že když na kterejkoliv převodovej stupěň to vytočím, pak se to začne dusit a přeředím na jinej, tak to chvíli dělá taky a pak to jede normálně....
může to být i palcem u rozdělovače???
zdál se mě nějakej divnej...
pokud by někdo měl, tak bych ho asi koupil...
BMW E30 325i M-technic II
No vacku poznas docela dobre , bud bude mit projete zlabky(proste bude mit hrany), ale pokud budes chtit vedet v jake kondici jsou vahadla a samostely , tak to uz musi vacka dolu . Nemo tad nekdo psal, ze staci tu vacku povollit a ty vahadla vytahat , ale to nevim - ja jsem ji vyndal - je to chvilka prace .Kalis píše:a když oddělám ventildekl, tak jak poznám, že je KO??Max-Max píše:kdyz tam hodis vyssi kvaly, chvily trva nez se zas natlakoujou hydrostely a motor jede jak ma. Na 99% je to vacka a patrne uz i zdvihatka.Kalis píše:ale problém je v tom, že když na kterejkoliv převodovej stupěň to vytočím, pak se to začne dusit a přeředím na jinej, tak to chvíli dělá taky a pak to jede normálně....
může to být i palcem u rozdělovače???
zdál se mě nějakej divnej...
pokud by někdo měl, tak bych ho asi koupil...