Zdar všichni,
musí se při výměně motoru m10 za m40 měnit elektroinstalace? Já mám 318i m10, ale auto je to origo 316i z roku 88 a to už tam dávali m40. Někdo přede mnou v něm vyměnil motor za 318 a mám tam nějaké kabely, který nejsou nikam zapojený a podle knížky do který jsem se koukal, vypadaj ty kabely jako jsou u m40. A u m10 nejdou nikam zapojit. Není teda jenom u m40 navíc pár kabelů, který se někam připojej?
Čus BOOST
Výměna M10 za M40
Výměna M10 za M40
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Díky Ivo,
jednou na to určitě dojde, protože ten motor už asi není v nejlepší kondici. Po nastartování mi nějakou dobu svítí kontrolka oleje a když jde motor do otáček tak šíleně rachtaj ventily. Je to nízkým tlakem oleje,když jsem to koupil, tak ten vykuk co mi to prodával měl odpojený čidlo,tak to nesvítilo. Čet jsem, že může být ucpanej přepouštěcí ventil oleje a kámoš mi říkal, že je ucpanej sací koš. Co myslíš ty, půjde to opravit?
Díky.
jednou na to určitě dojde, protože ten motor už asi není v nejlepší kondici. Po nastartování mi nějakou dobu svítí kontrolka oleje a když jde motor do otáček tak šíleně rachtaj ventily. Je to nízkým tlakem oleje,když jsem to koupil, tak ten vykuk co mi to prodával měl odpojený čidlo,tak to nesvítilo. Čet jsem, že může být ucpanej přepouštěcí ventil oleje a kámoš mi říkal, že je ucpanej sací koš. Co myslíš ty, půjde to opravit?
Díky.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Re: Výměna M10 za M40
316i r.v. 1988 mohla mít M10 origo.BOOST píše:Zdar všichni,
musí se při výměně motoru m10 za m40 měnit elektroinstalace? Já mám 318i m10, ale auto je to origo 316i z roku 88 a to už tam dávali m40. Někdo přede mnou v něm vyměnil motor za 318 a mám tam nějaké kabely, který nejsou nikam zapojený a podle knížky do který jsem se koukal, vypadaj ty kabely jako jsou u m40. A u m10 nejdou nikam zapojit. Není teda jenom u m40 navíc pár kabelů, který se někam připojej?
Čus BOOST
316i M10 byla v letech 1987-1988 totéž, co 318i M10, lišila se jen v drobných detailech.
Re: Výměna M10 za M40
Zdravim všechny,
mám e30 r. v. 90 když jsem auto koupil byl v něm motor m10 papírově je to m40 automat, teď jsem koupil m40 manuál.. motor mám zapojenej, ale když chci nastartovat jediný co se stane, tak sepnou relé.. nevíte někdo v čem by mohl být problém?
mám e30 r. v. 90 když jsem auto koupil byl v něm motor m10 papírově je to m40 automat, teď jsem koupil m40 manuál.. motor mám zapojenej, ale když chci nastartovat jediný co se stane, tak sepnou relé.. nevíte někdo v čem by mohl být problém?
Re: Výměna M10 za M40
jestli to je automat tak je tam relé které rozpojuje drát ke startéru pokud není na voliči automatu P nebo N