Výměna M10 za M40

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Výměna M10 za M40

Příspěvek od BOOST » 19. 10. 2003 13:50

Zdar všichni,
musí se při výměně motoru m10 za m40 měnit elektroinstalace? Já mám 318i m10, ale auto je to origo 316i z roku 88 a to už tam dávali m40. Někdo přede mnou v něm vyměnil motor za 318 a mám tam nějaké kabely, který nejsou nikam zapojený a podle knížky do který jsem se koukal, vypadaj ty kabely jako jsou u m40. A u m10 nejdou nikam zapojit. Není teda jenom u m40 navíc pár kabelů, který se někam připojej?
Čus BOOST
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 19. 10. 2003 13:58

Musíš přehodít motorovou elektroku ale není to problám a kor když máš plasta kde ten motor už byl
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 19. 10. 2003 14:04

Díky Ivo,
jednou na to určitě dojde, protože ten motor už asi není v nejlepší kondici. Po nastartování mi nějakou dobu svítí kontrolka oleje a když jde motor do otáček tak šíleně rachtaj ventily. Je to nízkým tlakem oleje,když jsem to koupil, tak ten vykuk co mi to prodával měl odpojený čidlo,tak to nesvítilo. Čet jsem, že může být ucpanej přepouštěcí ventil oleje a kámoš mi říkal, že je ucpanej sací koš. Co myslíš ty, půjde to opravit?

Díky.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Venca

Re: Výměna M10 za M40

Příspěvek od Venca » 19. 10. 2003 17:15

BOOST píše:Zdar všichni,
musí se při výměně motoru m10 za m40 měnit elektroinstalace? Já mám 318i m10, ale auto je to origo 316i z roku 88 a to už tam dávali m40. Někdo přede mnou v něm vyměnil motor za 318 a mám tam nějaké kabely, který nejsou nikam zapojený a podle knížky do který jsem se koukal, vypadaj ty kabely jako jsou u m40. A u m10 nejdou nikam zapojit. Není teda jenom u m40 navíc pár kabelů, který se někam připojej?
Čus BOOST
316i r.v. 1988 mohla mít M10 origo.
316i M10 byla v letech 1987-1988 totéž, co 318i M10, lišila se jen v drobných detailech.

pawouk
Příspěvky: 0
Registrován: 20. 02. 2015 10:19

Re: Výměna M10 za M40

Příspěvek od pawouk » 20. 02. 2015 15:31

Zdravim všechny,

mám e30 r. v. 90 když jsem auto koupil byl v něm motor m10 papírově je to m40 automat, teď jsem koupil m40 manuál.. motor mám zapojenej, ale když chci nastartovat jediný co se stane, tak sepnou relé.. nevíte někdo v čem by mohl být problém?

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Re: Výměna M10 za M40

Příspěvek od M40TURBO » 20. 02. 2015 18:02

jestli to je automat tak je tam relé které rozpojuje drát ke startéru pokud není na voliči automatu P nebo N

Odpovědět