Benz.pumpa nebo lambda?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Michalmm

Benz.pumpa nebo lambda?

Příspěvek od Michalmm » 16. 10. 2003 18:21

KLUCI PROSIIIM POMOC!
BMW je skvely auto proste super ale dnes mi zacalo zlobit.Jede to uplne v pohode neskube to ale pri volnobehu se to kazdou chvili oklepe a motor jakoby zakopne ale zas se to vrati do normalu.kolikrat myslim ze to zdechne.Mam takovy tuseni jesi to nebude benzinovou pumpou ta je v kabine dost slyset ale zas se mi zda ze jde porad dobre a pri jizde to nic nedela a je to ok.Nebo Lambda.A nebo svicky?ja vazne nevim.dela to jen pri volnobehu ty otacky kolisaji a vzdy se to oklepe fakt nevim co s tim.Mimochodem je to 316i motor M40 dik za rady uvitam vse :cry:

Michalmm

Příspěvek od Michalmm » 16. 10. 2003 20:16

jeste takova malickost vzdy kdyz to tohle udela ze ten motor zakopne a zaklepe se otacky spadnou ale hned se to zas vrati do normalu tak v tu chvili se zaklepe i rafika od teploty motoru.Koupil jsem novy svicky tak je tam zitra nakopu ale moc sanci tomu nedavam za se to zlepsi jsem z toho zoufalej.
Jo a taky to dela to ze pri startu to dyl toci tak 5-10 vterin.jinak to chytalo vzdy hnedky fakt nefim

Uživatelský avatar
BaVomil
Příspěvky: 259
Registrován: 12. 02. 2003 00:14
Bydliště: děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BaVomil » 16. 10. 2003 20:49

Dyš ti jede dobře a táhne dobře do kopce tak benzín má dobrej tlak i zapalování.
Neznaje tu káru a její kondici, já bych typoval ty volnoběhový težkosti na falešnej vzduch.
Dyšsi myslíš že blbne lanbda tak ji vodpoj a uvidíš.

Venca

Příspěvek od Venca » 17. 10. 2003 08:44

Michalmm píše:...vzdy kdyz to tohle udela ze ten motor zakopne a zaklepe se otacky spadnou ale hned se to zas vrati do normalu tak v tu chvili se zaklepe i rafika od teploty motoru...
Může taky být někde špatná kostra - uzemnění.

Nelze vyloučit ani několik problémů dohromady.

Uživatelský avatar
RedBaron
Příspěvky: 540
Registrován: 27. 02. 2003 09:03
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RedBaron » 17. 10. 2003 10:09

Michalmm píše:jeste takova malickost vzdy kdyz to tohle udela ze ten motor zakopne a zaklepe se otacky spadnou ale hned se to zas vrati do normalu tak v tu chvili se zaklepe i rafika od teploty motoru.Koupil jsem novy svicky tak je tam zitra nakopu ale moc sanci tomu nedavam za se to zlepsi jsem z toho zoufalej.
Jo a taky to dela to ze pri startu to dyl toci tak 5-10 vterin.jinak to chytalo vzdy hnedky fakt nefim
Ta klepající se rafika teploty opravdu poukazuje na špatné ukostření, tak to projdi.
Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT

Michalmm

Příspěvek od Michalmm » 17. 10. 2003 15:25

Kluci diky vsem ale uz je to snad ok.Rano jsem to nemohl natocit a pak kdyz jsem zapnul topeni tak byl do kabiny citit benzin .Otevrel jsem kapotu a jesi vite na privodu benzinu tak jak je hrazda se vstrikama.....Tak privod s tou hrazdou je spojen kratkou hadickouno a ta praskla a kapal z ni benzin na sani.....Podle me to melo pri volnobehu malo benzinu nebo tam sel i vzduch.Vymenil jsem ji a zatim to drzi volnobeh bezvadne ani se to nezaklepe tak to snad bude gut diky

Odpovědět