Olej do převodovky
Hmm...
kontroloval jsem hladinu oleje v almaře, a mám asi 1-1,5 cm pod šroubem... Takže by to asi chtělo dolít...
Žádný štítek jsem nikde nenašel, ale tekutina v tom je taková oranžová.. Pravděpodobně to majitel předemnou měnil.. Asi to bude ATF?, raději bych jen přilil, než celou náplň měnil...
Je možné aby štítek, který tam eventuálně dříve byl, upadl? Jinak převodovka jemně hučí.. Nevím kolik na ni bylo najeto s touto náplní, za mě asi 2500 a nic se nezhoršilo
kontroloval jsem hladinu oleje v almaře, a mám asi 1-1,5 cm pod šroubem... Takže by to asi chtělo dolít...
Žádný štítek jsem nikde nenašel, ale tekutina v tom je taková oranžová.. Pravděpodobně to majitel předemnou měnil.. Asi to bude ATF?, raději bych jen přilil, než celou náplň měnil...
Je možné aby štítek, který tam eventuálně dříve byl, upadl? Jinak převodovka jemně hučí.. Nevím kolik na ni bylo najeto s touto náplní, za mě asi 2500 a nic se nezhoršilo
Tak to já jsem s výměnama úspěšnější, převodovky řadí za studena lépe a radostněji Hlukově plus mínus nastejno.
Jediný kiks co se přihodil, že jsem měl asi moc velkou svačinu a moc jsem dotáhl výpušťák a dle toho, jak to rosí mi naprasklo mikrotrhlinkou obal špajzky a zrovna u ixa, kde se mi to znova rozebírat opravdu nechce...
Jediný kiks co se přihodil, že jsem měl asi moc velkou svačinu a moc jsem dotáhl výpušťák a dle toho, jak to rosí mi naprasklo mikrotrhlinkou obal špajzky a zrovna u ixa, kde se mi to znova rozebírat opravdu nechce...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
A co jsi měnil za olej?ATF?Já dal sae80 a dobrý,jen teď tady přiznám trochu barvu.Olej v převodovce jsem od koupě toura nekontroloval až letos před dovolenou jsem namátkou vlezl pod auto a ouha dolil jsem třičtvrtě litru oleje Takže zkušenost taková že převodovka najela za mého vlastnictví cca 40000km na čtvrt litru Než jsem olej dolil tak šlo akorát hůř řadit,hlavně zpátečka,jinak nic,nehučí ani nemlátí.Macek píše:Tak to já jsem s výměnama úspěšnější, převodovky řadí za studena lépe a radostněji Hlukově plus mínus nastejno.
Jediný kiks co se přihodil, že jsem měl asi moc velkou svačinu a moc jsem dotáhl výpušťák a dle toho, jak to rosí mi naprasklo mikrotrhlinkou obal špajzky a zrovna u ixa, kde se mi to znova rozebírat opravdu nechce...
malinko vytáhnu kostlivce, u ropáka mi při puštění spojky chrčí převodovka, což je na světelnejch nebo drivu u mekáče fakt žůžo, štítek žlutý, krásně čitelný doporučuje nápln ATF pro automaty, mám to tam opravdu dolít, nebo zvolit něco hustšího, popř co... teda jestli to převodovce pomůže. popř co vyjde oprava, předpokladam že je to ložisko na hlavní hřídeli
E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
to mě dělá skoro každá převodovka, teďka s lehkou jednohmotou je to docela trapas ani 75w90 místo ATF tomu moc nepomohla... ložisko stojí v origu cca 1000,- a musí se rozhodit celá skříň...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
je fakt že než se rozletěla dvouhmota na prvočinitele tak byl klid, asi tedy dostane nové ložisko.... nějakej tip na dobrýho převodovkáře?
E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
to by zaujimalo aj mna ci pomoze vymena lozisk, lebo tiez mi to huci na 2 prevodovkach rovnako.
Rovnako ma napadlo vymenit loziska tak som to bol ukazat myslim ze dobremu opravarovi prevodoviek a povedal mi ze to ne je v loziskach ale v hlavnom ozubenom kole, ze moze mi to spravit ale nech pocitam tak cca 600 EUR cena noveho dielu.
Doporucil mi dat hustejsi olej 75W 90 namiesto ATF, trochu je to tichsie ale ziadna velka zmena.
Vzhladom na to ze najazdim tak 1000 km rocne tak som to zatial neriesil.
Rovnako ma napadlo vymenit loziska tak som to bol ukazat myslim ze dobremu opravarovi prevodoviek a povedal mi ze to ne je v loziskach ale v hlavnom ozubenom kole, ze moze mi to spravit ale nech pocitam tak cca 600 EUR cena noveho dielu.
Doporucil mi dat hustejsi olej 75W 90 namiesto ATF, trochu je to tichsie ale ziadna velka zmena.
Vzhladom na to ze najazdim tak 1000 km rocne tak som to zatial neriesil.
e30 318i cabrio
To MattyX: a kdo mi prehodi loziska v prevodovce a synchrony? Je to predodovka z isa. Co sem cetl,tak skrin z e30 je tak natesno s vulema,ze ji po rozebrani uz nikdo neslozi. Co se tyce oleje: na obou isech je zluty flek po cedulce,ale jaka tam byla to vazne nevim. Vypustil sem asi 3deci neceho cerneho. Dal sem 80w90 od Castrolu a nic,vse stejne. Nez umrelo auto,tak najezdila 70.000km. Jen zacalo dost tect gufero na tahle razeni. Neda se to najit podle roku,typu motoru,cisla na prevodovce?
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
- Havran
- Příspěvky: 286
- Registrován: 25. 07. 2003 09:25
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej do převodovky
Přihazuji polínko do tohoto vlákna. Mám 325i 86 naj. 163tis, převodovka nemá štítek a výpustný i nalívací šestihranný matky (ne šrouby). Dle všech nasbíraných informací tam tedy patří 80W GL-4 s přísadami EP. Vytekla červená náplň, což mě trochu zarazilo protože nová (Castrol EP 80) je čirá. Převodovka za studena hůře řadí, za tepla naopak perfektně. Trochu se bojím, že jsem tam dal špatný mazivo, nerad bych v budoucnu řešil vymletou převodovku. Máte nějakou odbornou radu? Díky