svetla sviti z pr...
svetla sviti z pr...
Chci se poradit. Svetla sviti tak, ze po pulhodine me bolej voci. Vubec nic neni videt. Sviti malo a jsou jeste sklopeny dolu. Znate nejaky dobry a ne moc drahy reseni co tam dat? Dik
Pokud chceš fakt dobře vidět, tak jedině koupit nový světla a budeš koukat, jak dokáže E30 svítit i s normálníma 55W žárovkama.
A nebo sehnat starší, ale s parabolama v super stavu. Lepší jsou Bosch, ty jsou kovový, Hella jsou plastový.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Re: svetla sviti z pr...
ja som kupil na vrakaci BOSCH svetla,do poslednej srubky rozobral a vycistil pod vodou,vysusil a poskladal,vyzeraju jak nove,nadhera,55w ziarovky a rozdiel? neskutocny,,krasa nadhera!

Funtomas píše:Chci se poradit. Svetla sviti tak, ze po pulhodine me bolej voci. Vubec nic neni videt. Sviti malo a jsou jeste sklopeny dolu. Znate nejaky dobry a ne moc drahy reseni co tam dat? Dik
M.I.R.E.C. : Maximálně Inteligentní Rychlý Efektivní Cizinec
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
to bylo podekovani, v celem zneni: Matko bozi, dekuju za takove blbce jako jsou nekteri zdejsi, pac diky nim muzu vyniknout ja.vlada320 píše:co se ti prosimte zas nelibi?Max-Max píše:matko boží
a konkretne se mi nelibi tvoje kecy "ke vsemu neco napisu a ke vsemu zaujmu nazor i kdyz ke vsemu mam hovno co rict a hovno umim.."
uz si nekdy videl horet auto? a slysel si nekdy o formulaci - chyba v elektroinstalaci? co myslis ze muze udelat 20 let stare relatko a stejne stare zoxidovane konektory kdyz pres ne pujde dvojnasobni zatez? jo hochu, klidne si je tam dej a kdyz buh da, shori ti kara a ty pak uz sem nepolezes pac nebudes mit do ceho jebat.
za posledni tyden eviduju cca 4 thready s bastlenim picovin, a v kazde pustis naky nepodlozeny moudro. Nakej blbec se toho chyti, diky tvejm chytrejm radam neco posere a pak budes delat co?
ale jinak nic proti tobe, dle postu i jinejch lidi mam dojem, ze musis mit kvantum dvojcat, jen o sobe nevite.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Sorry za můj asi zbytečnej kec, ale Max- Max umí některé záležitosti vystihnout vskutku velmi dokonale.Max-Max píše:to bylo podekovani, v celem zneni: Matko bozi, dekuju za takove blbce jako jsou nekteri zdejsi, pac diky nim muzu vyniknout ja.vlada320 píše:co se ti prosimte zas nelibi?Max-Max píše:matko boží
a konkretne se mi nelibi tvoje kecy "ke vsemu neco napisu a ke vsemu zaujmu nazor i kdyz ke vsemu mam hovno co rict a hovno umim.."
uz si nekdy videl horet auto? a slysel si nekdy o formulaci - chyba v elektroinstalaci? co myslis ze muze udelat 20 let stare relatko a stejne stare zoxidovane konektory kdyz pres ne pujde dvojnasobni zatez? jo hochu, klidne si je tam dej a kdyz buh da, shori ti kara a ty pak uz sem nepolezes pac nebudes mit do ceho jebat.
za posledni tyden eviduju cca 4 thready s bastlenim picovin, a v kazde pustis naky nepodlozeny moudro. Nakej blbec se toho chyti, diky tvejm chytrejm radam neco posere a pak budes delat co?
ale jinak nic proti tobe, dle postu i jinejch lidi mam dojem, ze musis mit kvantum dvojcat, jen o sobe nevite.
Nedělejte kokotiny, stejně se to leda vymstí!


Nepatří tam, v okruhu potečou proudy cca dvojnásobné.vlada320 píše:..proc ne nevidim v tom nic spatnyho skoro kazdej v tomhle tematu pise at tam da 100w zarovky a ..
Povoleno je H1 = 12V 55W, H4 = 12V 55/60W.
Takže tam poteče místo 5A asi tak 9A.
Vodiče u E30 nejsou až zase tak příliš dimenzovány - výpočet tu nedělám, nemám čas.
Jedno je jisté - budeš-li účastníkem dopravní nehody s většími následky, může i tvoje auto posuzovat znalec pro dopravní nehody.
100W žárovka nemá v reflektorech co dělat...



a k problému: řeším to stejný, dobrý je to rozdělat, vyčistit, hlavně seštelovat proti zdi, aby ti to vítilo jak má a kup si žárovky s vyšší svítivostí, já tam mám tuším +70ky a svítí to úplně jinak...dražšší varianta je pak vyměnit celý světla....nebo xenony viz technika...
Let there be light!
BíloModráVrtule RULEZ! 

panove, proc nepouzivate rozum
to ze Albertovi rok drzi 100W zarovky, neznamena ze je to v poradku a bezpecne.
ZCELA JASNE to tu predrecnici napsali proc ty 100W zarovky nepouzivat, ale mam pocit ze mladez je lina cist co je napsano a chvili o tom premyslet. Hlavne rychle vystrelit pokud mozno vtipnou repliku.
To je o zodpovednosti a bezpecnosti. Kdyz chci neco upravovat, tak musim o tom neco vedet a zvazit i vliv "side efektu".
Kdyz je neco dimenzovane na 5A, tak to samozrejme v aute vydrzi i dvojnasobek, ALE jen kratkodobe a za standardnich podminek. Sahni si Alberte nekdy po 1/2 hod sviceni na to rele a asi se spalis. (ztratovy vykon => teplota kontaktu roste kvadraticky s proudem)
Cesta jak lip svitit, brzdit, neco jinyho ... je zvysit efektivitu a ne vykon. Kdyz se kroutej a tecou paraboly teplem je to stejne malo efektivni jak spinavy s 55W. Proste parabola uz neni parabola a sviti to jinam, tedy neefektivne. Zkuste si pohrat s parabolickou antenou na sat TV, mikrovlny a svetlo je to same.
Na zaver, jestli to mladosi doctou az sem
, videl nekdo shorele auto? Spoluzak s podautem Opel omega stacil tak tak zastavit na brnenske dalnici, kdyz si vsimnul ze mu doutna zadni sedadlo. Vyrthnul mobil z handsfree a notebook uz vzit nestacil. Zastavil a auto blaflo plamenem
Vysetrovani ukazalo poddimenzovanou elektroinstalaci. Stalo se v roce 1999.
nerad pouzivam deleni podle veku, ale tady to jsem musel, omlouvam se lidem mimo prumer

ZCELA JASNE to tu predrecnici napsali proc ty 100W zarovky nepouzivat, ale mam pocit ze mladez je lina cist co je napsano a chvili o tom premyslet. Hlavne rychle vystrelit pokud mozno vtipnou repliku.
To je o zodpovednosti a bezpecnosti. Kdyz chci neco upravovat, tak musim o tom neco vedet a zvazit i vliv "side efektu".
Kdyz je neco dimenzovane na 5A, tak to samozrejme v aute vydrzi i dvojnasobek, ALE jen kratkodobe a za standardnich podminek. Sahni si Alberte nekdy po 1/2 hod sviceni na to rele a asi se spalis. (ztratovy vykon => teplota kontaktu roste kvadraticky s proudem)
Cesta jak lip svitit, brzdit, neco jinyho ... je zvysit efektivitu a ne vykon. Kdyz se kroutej a tecou paraboly teplem je to stejne malo efektivni jak spinavy s 55W. Proste parabola uz neni parabola a sviti to jinam, tedy neefektivne. Zkuste si pohrat s parabolickou antenou na sat TV, mikrovlny a svetlo je to same.
Na zaver, jestli to mladosi doctou az sem


Vysetrovani ukazalo poddimenzovanou elektroinstalaci. Stalo se v roce 1999.
nerad pouzivam deleni podle veku, ale tady to jsem musel, omlouvam se lidem mimo prumer

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
xenony jsou u novych aut povinne vybaveny automatickym sklapenim dle normy a typove zkousky od vyrobce, tedy by se nemelo stat, ze te slni, pokud ano, bud nefunguje sklapeni nebo tam neni vubec.paveld píše:tak nevim, asi je to jen muj dojem, ale me xenony docela oslnujou daleko vic jak normal. svetla.
ad 100W: kdysi tady myslim Francis? daval krasnej obrazek spalenejch parabol. U kovovych bych se nebal spaleni paraboly, ale rozteceni plastu kolem vlivem salaveho tepla.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
nehlede vypalene paraboly takze to vyjde nastejno bud ti kovova vypali se nebo ti umela roztece
cos ze u xenonu nemuze stat a to osvetleni xenonu to je uz vec majitele ze je debil a neumi s tim zachazet a kdyz je nalozeny ma je dat niz ...

E39 530i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i
ex. e46 330d
ex. e30 318is
ex. e30 318is
ex. e30 320i