moc hlučné 324td

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Majkl 12345
Příspěvky: 27
Registrován: 15. 11. 2005 23:34

moc hlučné 324td

Příspěvek od Majkl 12345 » 28. 02. 2006 23:50

Čím to může být?? Motor neběží hezky sametově jak má, ale je dost hlučný. Je to taková trošku klepačka.

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 01. 03. 2006 09:50

Seridit ventily, predvstrik a vstriky. Tim zacit.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Majkl 12345
Příspěvky: 27
Registrován: 15. 11. 2005 23:34

Příspěvek od Majkl 12345 » 01. 03. 2006 21:09

Stim seřízením předvstřiku to asi bude problém, nemam totiž na to ten přístroj. Mužeš poradit, jak na to jinak vyzrát?? Postup bych měl znát, ale když mi ho přiblížíš, tak budu rád, aspoň budu mít jistotu.

Záchwatt

Příspěvek od Záchwatt » 02. 03. 2006 07:29

Bez toho to neseridis nikdy presne. Muzes zkusit dle poslechu, ale bude to jen priblizne a uz s tim musis mit nejakou zkusenost. Povolis cerpadlo a za chodu motoru s nim hybes po a proti smeru hodinovych rucicek. Tim menis predvstrik a taky chod motoru. Ale jak rikam, chce to seridit dle osciloskopu.
Ten motor jsem neslysel, nemusi to vubec byt tim predvstrikem. Zkus udelat ventily, na ty zadnej pristroj nepotrebujes.

Majkl 12345
Příspěvky: 27
Registrován: 15. 11. 2005 23:34

Příspěvek od Majkl 12345 » 04. 03. 2006 21:15

už jsem sehnal ten přístroj, mužeš mi prosimtě ten postup popsat?? a ještě jedna věc-zajištění setrvačníku se dělá jen u předvstřiku, nebo i při nastavování rozvodů?? díky

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 05. 03. 2006 11:27

Kdyz delas rozvody, musis si samozrejmne zajistit setrvacnik. Pri mereni predvstriku ho zajistovat nemusis, na remenici uz znacka je.

Cidlo od pristroje pripevnis na trubku nafty k prvnimu vstriku. Kabely + a - zapojis treba na alternator, aby se ti pristroj rozsvitil. Nastartujes a zacnes pristrojem svitit na remenici kliky zhruba z mista, kde je alternator. Na bloku u remenice je takovej vyrez, na remenici ryska. Tyto dve srovnas pomoci pristroje do roviny a na displeji prectes hodnotu predvstiku.

Predvstrik zmenis po povoleni vsech drzaku cerpadla natacenim celeho cerpadla. Jde s nim otacet dost ztuha.

Dle autodat ma predvstrik byt 10 +- 1 pri 800 otackach. Doufam, ze si to pamatuju presne.

Snad je to vse, kdyz budes potrebovat jeste neco, napis.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Odpovědět