Rozpoznani spatnych snb zad. napravy
Ja doufam, ze to nebudu menit co mesic.
Jinac ta vymena nejni slozita, nejhorsi bylo nez jsem dostal ty hlinikove jadra z kastle, pak uz je to pekna prace ...
No, silace Vaico uz jsou na ceste a jednou uz se osvedcily, tak snad vydrzej. Kdyz ne, je lemfoder jasna volba. Pokud nebude PUR.
Jinac ta vymena nejni slozita, nejhorsi bylo nez jsem dostal ty hlinikove jadra z kastle, pak uz je to pekna prace ...
No, silace Vaico uz jsou na ceste a jednou uz se osvedcily, tak snad vydrzej. Kdyz ne, je lemfoder jasna volba. Pokud nebude PUR.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
resim tedka problem s vlnicim se zadkem, pres zimu jsem myslel ze to bylo vysokyma gumama (protektory) ale ted jsem obul letni a mam stale pocit jakoby mi to v zatackach samo jeste vic zatacelo, proste jakoby se zadni ramena hybaly do stran v silentblocich a menily pri tom geometrii.
je to mozne?
pomuze vymena silacu v ramenech?
je to mozne?
pomuze vymena silacu v ramenech?
sakra tady nejde edit?
v pripade ze bych ty silentbloky resil, vyvstal jeste jeden problem, v nabidce dilu i zde http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30 jsou ty silentbloky 2, jeden normal a druhy excentricky, jake pouzit?
v pripade ze bych ty silentbloky resil, vyvstal jeste jeden problem, v nabidce dilu i zde http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=30 jsou ty silentbloky 2, jeden normal a druhy excentricky, jake pouzit?
Pouzij obyc. Pokud nemas auto snizene a nechce nejak nahanet geometrii, tak uplne stacej. BTW - co silace napravnice, ty jsi kontroloval? Bejvaj v haji vyrazne driv nez silace ramen a jejich vymenou se auto dost uklidni. Aspon u me to dycky pomohlo.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Zkus zahrábnout nekde na sterku nebo mokrejch kostkách, velké rány od zadu znací v 99% pripadu urvané siláce nápravnice. Jestli mas vse origo, proiprav se i na KO silac diferenciálu. Jinac siláce napravnice jsem kupoval Vaico na www.mjauto.cz a vydrzely cca 30 000 km normalniho jezdeni a cena byla kolem 700 za oba, takze celkem mozno doporucit. Ted mam feBi tak su zvedav co vydrzi. Jinak ulozeni tlumicu Meyle Heavy Duty nebo origo Lomfeder je dobrá volba.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Ja mel v silaci v ramenu vyrezlou tu vnitrni trubicku a povolenej sroub. Zjistil jsem to tak, ze jsem zvedl auto, pod rameno k napravnici dal hever, prizvedaval a koukal jestli se hejbe rameno nebo celek i s napravnici. Nicmene na chovani auta jsem tuhle zavadu nepoznal, zjistil jsem to nahodou diky ranam od povoleneho trmenu.
BTW co jezdis za gumy? Ja mam treba na zimakach (185/65-14 - nokian + G-Y) auto taky mirne nestabilni, kor kdyz je nejaka guma trochu podhustena a na letnakach (195/60-15) uz to sedi dobre.
BTW co jezdis za gumy? Ja mam treba na zimakach (185/65-14 - nokian + G-Y) auto taky mirne nestabilni, kor kdyz je nejaka guma trochu podhustena a na letnakach (195/60-15) uz to sedi dobre.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
mno, jsem lama, problem spocival v tlaku v pneu. asi byl spatne nakalibrovan kompresor na benzince a ja nafoukal predek na 2,5 a zadek na 2.4. takze auto poskakovalo na kazde male nerovnosti a v zatackach to odskakovalo do stran. neprislo mi to divne, svadel jsem tuhost podvozku na nizky profil pneu, ale v zatackach to bylo hrozne, predek se hrnul, zadek nedrzel stopu. odfoukl jsem na obou napravach o 2 bary a je to uplne jinde..
takze problem byl spatne diagnostikova a je nastesti zazehnan.
abych jeste odpovedel na Tvou otazku, jezdil jsem v zime 185/65 R14, vzadu protektory s celkem mekkym bokem, tak to trochu plavalo.
tedka uz jsem nahodil letnaky a ty mam 205/55 R15 vzadu
takze problem byl spatne diagnostikova a je nastesti zazehnan.
abych jeste odpovedel na Tvou otazku, jezdil jsem v zime 185/65 R14, vzadu protektory s celkem mekkym bokem, tak to trochu plavalo.
tedka uz jsem nahodil letnaky a ty mam 205/55 R15 vzadu
pripojim se s dotazem...
Nechal jsem piskovat a lakovat napravnici - zustaly v ni zanovni velke silenty, kdyz jsem byl na miste, dozvedel jsem se. ze to bude komaxit, ze se bude vypalovat, ale byl jsem ujisten, ze to silenty preziji, tak jsem svolil...
No ted po opeceni se mi zdaji asi trochu mekci nez drive (a misty trosku spinily), mozna jeste stvrdnou :-/ A ja mam dilema.. Je na nich najeto 1000 km, tak je nechci hned menit.. Ale jestli to vsechno slozim a odejdou hned tak to bude radost.. Myslite ze nejakych max 250 stupnu pri vypalovani mohlo silenty nenavratne poskodit?
Nechal jsem piskovat a lakovat napravnici - zustaly v ni zanovni velke silenty, kdyz jsem byl na miste, dozvedel jsem se. ze to bude komaxit, ze se bude vypalovat, ale byl jsem ujisten, ze to silenty preziji, tak jsem svolil...
No ted po opeceni se mi zdaji asi trochu mekci nez drive (a misty trosku spinily), mozna jeste stvrdnou :-/ A ja mam dilema.. Je na nich najeto 1000 km, tak je nechci hned menit.. Ale jestli to vsechno slozim a odejdou hned tak to bude radost.. Myslite ze nejakych max 250 stupnu pri vypalovani mohlo silenty nenavratne poskodit?
Ja bych je vymenil. Ale jestli mas porichtung, neni problem ani pripadne vymena na aute. Ja bych koupil nove silace, treba Vaico u MJ Auto, mam s nima dobre zkusenosti a maj slusnou cenu a vymenil to. Na podvozku nema cenu setrit. Ten te drzi na silnici.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Dík Gabo za tip, ty silenty jsou vcelku levné.. Tak jsem rád, že dáváš kladné reference:)
Máš pravdu, podvozek je podvozek, v tomhle případě ale asi nehrozí fatální dopady... dnes jsem srovnával ty silenty s novými a zásadní rozdíl jsem nepoznal, takže to s nima zkusím, a pokud se vymlátí, vyměním je porichtungem na autě.
Máš pravdu, podvozek je podvozek, v tomhle případě ale asi nehrozí fatální dopady... dnes jsem srovnával ty silenty s novými a zásadní rozdíl jsem nepoznal, takže to s nima zkusím, a pokud se vymlátí, vyměním je porichtungem na autě.
Me ty silace Vaico vydrzely cca dva roky, coz v mem podani znemana cca 30 - 35 000 km. Lomfeder jsou pry lepsi ale za radove jinou cenu. Mozna by stalo zamysklet se nad strongflexama co tu nabizi MattyX. Ja nad nema vazne premejslim ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Nevím jak zadní ale na předních mě už tak štvala jejich výměna pořád dokola že jsem rovnou koupil Powerflwex a snad bude klid.Za mně jsou tři přípustné varianty.Lemforder,powerflex,Strongflex.Třeba když jsem naposled dával Meyle na svou E36 tak už "gajdaly" v krabičceKEAN píše:hezký téma... koupoval někdo v poslední době siláče zadní nápravy? jen jestli by doporučil kde a které... děkuji
Jen doplním, je to z E36 M3 3.2. A jsou opravdu plné, centické a na to, že jsou origo, tak nejsou drahé.WilD píše:K těm předním na ramena...ještě varianta jsou plnogumové centrické na M3 E36
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Do zadní nápravice buď origo a nebo polyuretan, pokud to nechceš dělat každej třetí rok
Pryž a druhovýroba prostě nejdou dohromady...
Pryž a druhovýroba prostě nejdou dohromady...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Tome, jsi mi to skazil, jsem to schválně napsal polovičatě, ať si to případně dohledaj kluci v ETKu
Jinak souhlas, v tomhle případě (ta špatně vymyšlená třícová nápravnice) asi ideální řešení ten polyurethan a to i kvůli tomu, že mají ty přesahy, které kdyby měly origo gumové sb, tak k tomu známému bouchání nemusí docházet...
Jinak souhlas, v tomhle případě (ta špatně vymyšlená třícová nápravnice) asi ideální řešení ten polyurethan a to i kvůli tomu, že mají ty přesahy, které kdyby měly origo gumové sb, tak k tomu známému bouchání nemusí docházet...
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Hlavně ty zadní siláče nejsou uplně plné, to si myslím je jejich hlavni nevýhoda, proč se pak utrhnou
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8