K Powerflexu:mam ho na trice uz 80.000km,podvozek tvrdej,-40/-40 snizeni,par rally,okresky,okruhy a hlavne kazdy den jezdeni. Sundaval sem pr.ramena a zadni napravnici,vse absolutně bez vule a jak nove. Jen pred 15000km jsem zaregistroval p7g rozjezdu tuknuti,vnejsi ulozeni zad.ramen vymackane. Jinak jezdim dost rozbite okresky a uzivam si to. Daval sem celej podvozek v roce 2010,nyni najeto 98.000km.
Tot muj nazor.
Co se tyce cepu,tak jedine Lemforder.
Rozpoznani spatnych snb zad. napravy
Proto to postupně dovybavuju Powerflex silentbloky a ani nepociťuji že by to s nima "tvrdlo",jen je to na rozmlácených okreskách tužší a celkově jistější v kolenou jak se řekneFinky iS píše:K Powerflexu:mam ho na trice uz 80.000km,podvozek tvrdej,-40/-40 snizeni,par rally,okresky,okruhy a hlavne kazdy den jezdeni. Sundaval sem pr.ramena a zadni napravnici,vse absolutně bez vule a jak nove. Jen pred 15000km jsem zaregistroval p7g rozjezdu tuknuti,vnejsi ulozeni zad.ramen vymackane. Jinak jezdim dost rozbite okresky a uzivam si to. Daval sem celej podvozek v roce 2010,nyni najeto 98.000km.
Tot muj nazor.
Co se tyce cepu,tak jedine Lemforder.
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
To je asi největší mýtus ohledně PU silentbloku, ze je auto pak tvrdý je to pak tužší, pevnější, jistější při stejným komfortu...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
mě na e36 po dvou letech (asi 40tkm) odešel vnitřní kroužek powerflexu(vymačkaný popraskany) tak jsem vnitřky udělal z poncu a komfort je furt stejný
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost