Cvakání v motoru 324D . . . co to zpusobuje?
Cvakání v motoru 324D . . . co to zpusobuje?
* * * *
* * *
* *
*
Zdravím. U 324d mi něco příšerně tupě cvaká az mlati - po startu zvlášt v techto mrazech je to dost hlasity. Po par km jizdy nebo kdyz se motor zahreje na normalni teplotu cvakani stichne, ale ne uplne, porad to clovek s dobryma usima slysi. Dela mi to uz asi od listopadu a je to dost neprijemnej pocit, kdyz vyjizdim z parkace a my auto dela bordel jak stara hajtra.
Co to muzte zpusobovat? Myslel jsem ze jsou to ventily, ale par kamaradu mi tvrdi, ze to vypada nebo jak oni tvrdej - na vstrik. Bud 4 nebo 6tej. Nemuze se s motorem neco stat, kdyz ho nevymenim hned? Na kolik vyjde novej vstrik, doufam ze to neni darda? Uz jsem docela fin. vyzdímanej, po vymene tlumicu . . .
A jeste se zeptam - podle toho co jsem si tady precetl v prispevcich, je tam nejaky ridici vstrik, jak poznam ze je v cudu.? Kterej to je ?
A jeste otazka. . .
Mate nekdo zkusenosti s mechanickym cerpadlem ( mam ho ) ? Zajimalo by me, jestli je lepsi - horsi nez elektronicky. A jestli u mechanickyho jde vubec dosahnout stejny spotreby nafty jako u elektronickyho. Proste co je presnejsi . . .
DIKY ZA ODPOVED VSECH MYCH OTAZEK . . .
Kdyz mas mech. cerpadlo, ridici vstrik nemas. Mechanika je lepsi v tom, ze nikde neni zadna elektronika, ktera se ti muze vysrat. Spotreba bude dost podobna s mech. i el.
Kupoval jsem nevy vstriky PAL za 400,-/ks. Vyndej je, nech vyzkouset a spatnej si nech vymenit. Darda to nebude. Vstrik by to delat mohl.
Kupoval jsem nevy vstriky PAL za 400,-/ks. Vyndej je, nech vyzkouset a spatnej si nech vymenit. Darda to nebude. Vstrik by to delat mohl.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Ave, taky něco přidám, řeším právě vstřiky viz příspěvek - netáhne od spodu - teď v zimě mě to taky trochu mlátí když je to studený, řekl bych, že je to zimou a viskozitou oleje, jak se to zahřeje na provozní teplotu tak motor šlape hezky, záleží asi na tom jak moc to dělá tobě. Nicméně jsem se informoval na ty vstřiky - bosh je jednou tak dražšší, ale prý je to jiná kvalita - a různí lidi o tom referují jinak. Faktem je, že cena je poloviční za ty PALácký...(ovšem pokud po roce odejdnou, tak se nevyplatí...)
...jinak bych rád lokalizoval můj problém - netáhne to od spodu a co hlavně jemně to cuká na půl plynu, někdy i na plný...asi zkusím objednat ty PALy a vyměnit...uvidíme...ještě podezřívám ten mastervstrik, kdybyste někdo měli nějaký jetý, ale funkční třeba na zapůjčení či odzkoušení za úplatu, přijedu, zaplatím...
...jinak bych rád lokalizoval můj problém - netáhne to od spodu a co hlavně jemně to cuká na půl plynu, někdy i na plný...asi zkusím objednat ty PALy a vyměnit...uvidíme...ještě podezřívám ten mastervstrik, kdybyste někdo měli nějaký jetý, ale funkční třeba na zapůjčení či odzkoušení za úplatu, přijedu, zaplatím...
Re: Cvakání v motoru 324D . . . co to zpusobuje?
může se ti stát, že se ti propálí píst když máš špatnej vstřik. pokud můžu říci něco k těm vstřikům, tak bych dal přednost BOSCH. ten kdo to viděl na zkoušečce tak ví o co jde a jakej je rozdíl mezi vstřikama. jde asi o cenu, ale!!!!trance píše:
* * * *
* * *
* *
*
Zdravím. U 324d mi něco příšerně tupě cvaká az mlati - po startu zvlášt v techto mrazech je to dost hlasity. Po par km jizdy nebo kdyz se motor zahreje na normalni teplotu cvakani stichne, ale ne uplne, porad to clovek s dobryma usima slysi. Dela mi to uz asi od listopadu a je to dost neprijemnej pocit, kdyz vyjizdim z parkace a my auto dela bordel jak stara hajtra.
Co to muzte zpusobovat? Myslel jsem ze jsou to ventily, ale par kamaradu mi tvrdi, ze to vypada nebo jak oni tvrdej - na vstrik. Bud 4 nebo 6tej. Nemuze se s motorem neco stat, kdyz ho nevymenim hned? Na kolik vyjde novej vstrik, doufam ze to neni darda? Uz jsem docela fin. vyzdímanej, po vymene tlumicu . . .
A jeste se zeptam - podle toho co jsem si tady precetl v prispevcich, je tam nejaky ridici vstrik, jak poznam ze je v cudu.? Kterej to je ?
A jeste otazka. . .
Mate nekdo zkusenosti s mechanickym cerpadlem ( mam ho ) ? Zajimalo by me, jestli je lepsi - horsi nez elektronicky. A jestli u mechanickyho jde vubec dosahnout stejny spotreby nafty jako u elektronickyho. Proste co je presnejsi . . .
DIKY ZA ODPOVED VSECH MYCH OTAZEK . . .
Rudolf
Vstřiky
* * * * *
* * * *
* * *
* *
*
Možná bych měl začít od kořene problému. Všechno to začalo výměnou rozvodů. Po jejich výměně mi rapidně stoupla spotřeba, já tomu nějak nevěnoval pozornost až do doby, kdy se na podzim citelně ochladilo. Při startech se motor kuckal, vynechávali 2 válce a občas to i chíplo. A pak to taky začalo mlátit ( dnešní problém ) Jezdil jsem s tim 3měsíce, vyměnil žhavící svíčky v domění že je to tím. Až jsem se nasral a začal se poptávat čím to může být. Každej samozřejmě chytrej, a pak jsem našel v Autodatech, že při výměně rozvodů dochází k hnutí palivovýho čerpadla. Nechal jsem ho za 7stovek seřídit, řekli mi že bylo hnutý o 7stupňů. Motor přestal vynechávat, starty v pohodě, spotřeba o něco klesla. Ale tupý mlácení pokračuje vesele dál. Osobně si myslím, že je to kvůli tomu čerpadlu, že dávkovalo moc nafty a vstřiky to neunesly.
Díky za všechny odpovědi a rady, nechám vstřiky zkontrolovat ( což ale možná bude problém, páč jak mi řekl kamoš není prdel a málokdo to umí ) a vadný nechám vyměnit.
Kdyby jste někdo věděli o firmě nebo fachmanovi ( Praha, Mělník a okolí ) kterej je ve střikách dobrej a ne moc drahej ( teď jsem měnil přední tlumiče za 11tis a peníze jaksi došli ), budu rád za kontakt.
S čerpadlem mě posílali za Bohmem do Počernic, ale nakonec jsem šel jinam. Možná by tohle zvládnul
Re: Vstřiky
a kdo ti dělal ty rozvody??? není důvod aby po výměně rozvodů stoupla spotřeba pokud to je dobře udělaný. a pokud vím Bohm čerpadla nedělá. max ho vymontuje a odnese do do BOSCH servisu. ale to já nakonec taky tak dělám. ono totiž udělat čerpadlo opravdu dobře bez patřičného vybavení nejde. ale u tebe bych nejdříve zkontroloval ty rozvody. pokud budeš mít zajem, tak já se tím živím a tak bych se na to mohl někdy podívat. bohužel oprava čerpadla a vyměna vstřiků nebývá zrovna levná záležitost.trance píše:
* * * * *
* * * *
* * *
* *
*
Možná bych měl začít od kořene problému. Všechno to začalo výměnou rozvodů. Po jejich výměně mi rapidně stoupla spotřeba, já tomu nějak nevěnoval pozornost až do doby, kdy se na podzim citelně ochladilo. Při startech se motor kuckal, vynechávali 2 válce a občas to i chíplo. A pak to taky začalo mlátit ( dnešní problém ) Jezdil jsem s tim 3měsíce, vyměnil žhavící svíčky v domění že je to tím. Až jsem se nasral a začal se poptávat čím to může být. Každej samozřejmě chytrej, a pak jsem našel v Autodatech, že při výměně rozvodů dochází k hnutí palivovýho čerpadla. Nechal jsem ho za 7stovek seřídit, řekli mi že bylo hnutý o 7stupňů. Motor přestal vynechávat, starty v pohodě, spotřeba o něco klesla. Ale tupý mlácení pokračuje vesele dál. Osobně si myslím, že je to kvůli tomu čerpadlu, že dávkovalo moc nafty a vstřiky to neunesly.
Díky za všechny odpovědi a rady, nechám vstřiky zkontrolovat ( což ale možná bude problém, páč jak mi řekl kamoš není prdel a málokdo to umí ) a vadný nechám vyměnit.
Kdyby jste někdo věděli o firmě nebo fachmanovi ( Praha, Mělník a okolí ) kterej je ve střikách dobrej a ne moc drahej ( teď jsem měnil přední tlumiče za 11tis a peníze jaksi došli ), budu rád za kontakt.
S čerpadlem mě posílali za Bohmem do Počernic, ale nakonec jsem šel jinam. Možná by tohle zvládnul
Re: Vstřiky
nějak jsem se nepřihlásilAnonymous píše:a kdo ti dělal ty rozvody??? není důvod aby po výměně rozvodů stoupla spotřeba pokud to je dobře udělaný. a pokud vím Bohm čerpadla nedělá. max ho vymontuje a odnese do do BOSCH servisu. ale to já nakonec taky tak dělám. ono totiž udělat čerpadlo opravdu dobře bez patřičného vybavení nejde. ale u tebe bych nejdříve zkontroloval ty rozvody. pokud budeš mít zajem, tak já se tím živím a tak bych se na to mohl někdy podívat. bohužel oprava čerpadla a vyměna vstřiků nebývá zrovna levná záležitost.trance píše:
* * * * *
* * * *
* * *
* *
*
Možná bych měl začít od kořene problému. Všechno to začalo výměnou rozvodů. Po jejich výměně mi rapidně stoupla spotřeba, já tomu nějak nevěnoval pozornost až do doby, kdy se na podzim citelně ochladilo. Při startech se motor kuckal, vynechávali 2 válce a občas to i chíplo. A pak to taky začalo mlátit ( dnešní problém ) Jezdil jsem s tim 3měsíce, vyměnil žhavící svíčky v domění že je to tím. Až jsem se nasral a začal se poptávat čím to může být. Každej samozřejmě chytrej, a pak jsem našel v Autodatech, že při výměně rozvodů dochází k hnutí palivovýho čerpadla. Nechal jsem ho za 7stovek seřídit, řekli mi že bylo hnutý o 7stupňů. Motor přestal vynechávat, starty v pohodě, spotřeba o něco klesla. Ale tupý mlácení pokračuje vesele dál. Osobně si myslím, že je to kvůli tomu čerpadlu, že dávkovalo moc nafty a vstřiky to neunesly.
Díky za všechny odpovědi a rady, nechám vstřiky zkontrolovat ( což ale možná bude problém, páč jak mi řekl kamoš není prdel a málokdo to umí ) a vadný nechám vyměnit.
Kdyby jste někdo věděli o firmě nebo fachmanovi ( Praha, Mělník a okolí ) kterej je ve střikách dobrej a ne moc drahej ( teď jsem měnil přední tlumiče za 11tis a peníze jaksi došli ), budu rád za kontakt.
S čerpadlem mě posílali za Bohmem do Počernic, ale nakonec jsem šel jinam. Možná by tohle zvládnul
Rudolf
Dle meho mu pri vymene rozvodu neseridili predvstrik.
Ja objednaval vstriky PAL. Prisly jen ctyri, pan v autodilech asi nevenoval pozornost tomu, ze je to sestihrnek. Tak jsem chtel objednat jeste dva, ale bylo mi receno, ze ty PAL nebudou do druhyho dne, tak jsem vzal dva BOSCHe. Pri montazi do drzaku vstriku jsem je vyzkousel, jak rozprasuji a pro kolika otviraji. Zadnej rozdil mezi PAL a BOSCH nebyl.
Udelej jak chces, ja bych si priste vzal znovu PAL vzhledem k polovicni cene.
Ja objednaval vstriky PAL. Prisly jen ctyri, pan v autodilech asi nevenoval pozornost tomu, ze je to sestihrnek. Tak jsem chtel objednat jeste dva, ale bylo mi receno, ze ty PAL nebudou do druhyho dne, tak jsem vzal dva BOSCHe. Pri montazi do drzaku vstriku jsem je vyzkousel, jak rozprasuji a pro kolika otviraji. Zadnej rozdil mezi PAL a BOSCH nebyl.
Udelej jak chces, ja bych si priste vzal znovu PAL vzhledem k polovicni cene.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Záchvat píše:Funkcni vstrik ti muzu zapujcit. Mas d nebo td? Cukani u td by mohla dlat RJ. Od spodu mi to taky vubec neslo a po vymene cerpadla to jede jako blazen.
ahoj, no mam d, a měl jsem čerpadlo na diagnostice, a nic mi krom opotřebení (které je prý normální) nenašli, takže právě nevím co teď dál. Po seřízení toho čerpadla byl cítít tak 10-15proc rozdíl (líp to teď jede), ale furt to neřeší problém v nízkých otáčkách. Tlaky v motoru taky ok.
Popis závady je jemné škubaní (občas) a naprostá smrt do 1800rpm. Když točím nad to tak to od 2000 začne brát až do 4500, s tím, že mi to občas na kluzkém povrchu i prorábne někde ve 3000, což je zajímavé...
Nevím teď do čeho mám jít - servis není moc levná záležitost, a musím si být alespon trochu jistý...
Každopádě díky za každé info k těmhle nafťákům...
M.
Vstřiky
Rozvody jsou snad v pohodě, čerpadlo mi seřizovali v servisu. Nastavili ho do defaultní polohy, tak jak je uvedeno u bmw. Jízdní vlastnosti se vrátili do původního stavu a motor se chová po startu tak jak má. Dříve hulil atd. to už jsem uváděl o pár příspěvků dříve. Teď me jen straší ty vtřiky, který nechám co nejdříve udělat.
Jsem vděčen za vaší snahu poradit. Díky
Jsem vděčen za vaší snahu poradit. Díky