Svítí mazání po nastartování

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
dandos

Svítí mazání po nastartování

Příspěvek od dandos » 02. 02. 2006 21:16

Prosím o radu.Mam 318 M10 r.v.86 najeto poctivých 169 000km -olej vyměněn (10w-40Agip) a po naskočení motoru mi svítí kontrol. mazání ještě tak cca 3 až 5 vteřin.Mohl by to být problem??Při zahřatém motoru mazání zhasíná okamžitě... :shock:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 02. 2006 21:18

kolik tam je oleje? mereno za studena!
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 02. 02. 2006 22:18

Mě to dělá taky,už 2roky,mam olej 15w40 valvoline,a zatím se nic važnýho neděje,akorát mi teda k tomu ještě za studena svítí kontrolka dobíjení a po prošlápnutí plynu vše zhasne a je slyšet zatížení altíku,ale to se ozývá asi to ložisko u řemenice ,který jsem už 2krát měnil během 2let,a ta kontrolka oleje v pohodě, já si myslím že je asi unavený čerpadlo nebo zanesený sací koš.

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 03. 02. 2006 10:21

Mě to dělá to samé(318i m 10).Na jaře se chystám vyměnit čerpadlo.Sacím košem to asi nebude,měl jsem ho venku a v poho.

futura
Příspěvky: 20
Registrován: 18. 02. 2004 08:03

Příspěvek od futura » 03. 02. 2006 13:13

Nemuze to bejt zpetny ventil ve filtru? Filtr bejva na vedeni pred tlakovym spinacem, pokud pusti olej, nejdriv se musi natlakovat, teprve potom olej pokracuje ke spinaci. Nemusi to bejt konkretni pripad tohodle motoru, ale jsou motory, u kterych to tak je.

Uživatelský avatar
maguli
Příspěvky: 146
Registrován: 15. 01. 2005 01:30
Bydliště: Jestřebí

Příspěvek od maguli » 03. 02. 2006 22:23

Mně to děla taky. Ale ja si myslim že to je v pohodě, par vteřin trva než čerpadlo dotlači olej ke spinači tlaku oleje, ktery je u M10 v horni časti motoru. To jen dokazuje že ten spinač funguje
chromak 318i M10
Obrázek

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 07. 02. 2006 15:14

Pokud to zhasne tak je to ok..je to napsany myslim i v knizce..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Jeňas
Příspěvky: 830
Registrován: 21. 05. 2005 08:24
Bydliště: Blansko City

Příspěvek od Jeňas » 07. 02. 2006 19:43

Taky mi to dela (sice na fordu, ale taky) . Mam ten wagen cerstve po technicke, takze by tam zadna chyba byt nemela...
Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 07. 02. 2006 21:03

Tohle mi dělala moje M10 taky, tak jsem sundal malou vanu, sací koš a čerpadlo. Čerpadlo jsem rozebral a byl zaseklej přepouštěcí ventil, tak jsem to rozchodil a od tý doby naprosto v pohodě, asi tak skoro 20tkm(potom přišla M42. :twisted: )
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Odpovědět