Topení E30
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
paluba nemusi jit dolu, staci povolit na A sloupcich na obou stranach 2 x M6 matky a mirne ji naklonit do kabiny. Musi jit ven stredovej tunel, volant, dekl pod volantem, je dobry kvuli pristupu vyndat ridicovu sedacku. Od motorovyho prostoru otevrit kryt ventilatoru a jak psal Bajzik a povolit 4 srouby ktere drzi blok topeni na prednim torpedu. zatlacit blok topeni do kabiny kolik to pujde. Uvolnit hadice od okruhu - vodu neni potreba vypoustet - staci rychle propojit hadice mezi sebou - bacha na zapojeni ktera kam kdyz budes montovat zpatky. Odpojit konektor na el. ventilu prutoku, odsroubovat mezikus s ventilem od radiatoru a vyndat pres kabinu, ne pres motor. Prijemnou zabavu, prace cca na 5 hodin a pristup na hovno.Bajzík píše:Teda nikdy jsem to nedělal ale odpojil bych ty hadice co jdou z motoru (odpojit v motorovém prostoru) zacpat je
demontovat palubku + středový panel
Samotné topení je chyceno M6 matky ty povolíš když shodíš kryt ventilátoru.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Motorová část:
Odpojit hadice v motorovém prostoru,sundat kryt ventilátoru a vyndat samotný ventilátor+povolit čtyři matky.
Interiér:
Sundat kryt pod volantem,vyndat přístroje,odpojit velký konektor+odpojit čudl na mlhovky a zapínání světel.U spolujezdce povolit řemínky kaslíku,demontovat kryt ř.j.Odpojit konektor ř.j. +demontovat ř.j.
Vymontovat kompletně středoví tunel,vydloubnout ovládání topení+vydloubnout ozdobní plast pod ovládáním topení a povolit čtyři šroubky.Vyndat hodiny nebo BC a odpojit konektor.U řidiče povolit dva šrouby a u spolujezdce taky,pak teprve můžeš vyndat kompletní palubku vytáhneš žárovky z topení a ovládání ventilátoru+odpojíš hl.konektor topení a demontuješ samotné topení
Na něco jsem možná zapomněl ale na to přijdeš
Hodně štěstí Stany
Odpojit hadice v motorovém prostoru,sundat kryt ventilátoru a vyndat samotný ventilátor+povolit čtyři matky.
Interiér:
Sundat kryt pod volantem,vyndat přístroje,odpojit velký konektor+odpojit čudl na mlhovky a zapínání světel.U spolujezdce povolit řemínky kaslíku,demontovat kryt ř.j.Odpojit konektor ř.j. +demontovat ř.j.
Vymontovat kompletně středoví tunel,vydloubnout ovládání topení+vydloubnout ozdobní plast pod ovládáním topení a povolit čtyři šroubky.Vyndat hodiny nebo BC a odpojit konektor.U řidiče povolit dva šrouby a u spolujezdce taky,pak teprve můžeš vyndat kompletní palubku vytáhneš žárovky z topení a ovládání ventilátoru+odpojíš hl.konektor topení a demontuješ samotné topení
Na něco jsem možná zapomněl ale na to přijdeš
Hodně štěstí Stany
- zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
..
Jo,palubka sice možná nemusí ven ale chcu vidět jak se ti budou oddělávat ty bovdeny od táhel a hlavně potom přidělávat
Proto bych doporučoval odpojit všechny konektory a žárovky z palubky a vytáhnout ji s celým topením ven a pak si ju můžeš natočit jak potřebuješ a v pohodě to oddělat a zase přidělat.Vím že by to možná šlo aji bez oddělaní palubky ale je riziko že tam urveš křehký plastový uchyty táhel ovládání topení na kterejch sou přicvaklý takový malý plíšky,který ti drží zaháklej bovden v táhle
Ale můžu ti říct,je to práca dost na pytel
Jo když sme u toho topení...tak jde zaměnit 3polohový topení za 4polohový že jo??Musí se jen vyměnit ten přední panel v palubce+ samozřejmě to topení?
Proto bych doporučoval odpojit všechny konektory a žárovky z palubky a vytáhnout ji s celým topením ven a pak si ju můžeš natočit jak potřebuješ a v pohodě to oddělat a zase přidělat.Vím že by to možná šlo aji bez oddělaní palubky ale je riziko že tam urveš křehký plastový uchyty táhel ovládání topení na kterejch sou přicvaklý takový malý plíšky,který ti drží zaháklej bovden v táhle
Ale můžu ti říct,je to práca dost na pytel
Jo když sme u toho topení...tak jde zaměnit 3polohový topení za 4polohový že jo??Musí se jen vyměnit ten přední panel v palubce+ samozřejmě to topení?
E46 330D
E30 323i 327i 325i 335i 328i
X5 4,8is
E30 323i 327i 325i 335i 328i
X5 4,8is
Nejlepší je to vyndat celý neb pod radiatorem bude kaluž nemrzky a je to dobry vypachnout, jinak ty výpary jsou jedovatý...ne moc ale jsou...
Výměna radiatoru i s vyndáním palubky cca 3hodiny, když už to člověk jednou dělal...
P.S. radiator většinou neteče bez příčiny... tak pozor ať motor netlakuje a po par kilometrech to nedeláš znova...
Výměna radiatoru i s vyndáním palubky cca 3hodiny, když už to člověk jednou dělal...
P.S. radiator většinou neteče bez příčiny... tak pozor ať motor netlakuje a po par kilometrech to nedeláš znova...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: ..
prijed se podivat, ja ti to predvedu jak se to dela, co to meles o bowdenech, na ty se ani nesahne.zdene píše:Jo,palubka sice možná nemusí ven ale chcu vidět jak se ti budou oddělávat ty bovdeny od táhel a hlavně potom přidělávat
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- fallu
- Příspěvky: 158
- Registrován: 17. 12. 2005 17:35
- Bydliště: Brno, Letovice
- Kontaktovat uživatele:
Sory za OT, prave demontuju ten sred - okolo topeni a autoradia. Uz to mam skoro venku ale potrebuju od toho oddelat topeni. Tam jsou sroubky, nebo je to jen nacvakly a je to potreba opravdu "vydloubnout" hrubou silou? Ci je tam jinej system?Stany píše:vydloubnout ovládání topení+vydloubnout ozdobní plast pod ovládáním topení a povolit čtyři šroubky.
dik
Rovnou dej jinej, opravovat ho budes tezko.
Sundej dekl z mot. prostoru pod celnim sklem - 4 sroubky + 2 co drzi zasuvku motorove elektriky. Pred tim musis dat dolu plast, co kreje elektriku pod celnim sklem.
Opatrne odendej 4 kusy plastu, co kryji lopatky vetraku.
Vycvakni presku, co drzi telo vetraku a odpoj 2 konektory.
A je venku
Sundej dekl z mot. prostoru pod celnim sklem - 4 sroubky + 2 co drzi zasuvku motorove elektriky. Pred tim musis dat dolu plast, co kreje elektriku pod celnim sklem.
Opatrne odendej 4 kusy plastu, co kryji lopatky vetraku.
Vycvakni presku, co drzi telo vetraku a odpoj 2 konektory.
A je venku
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520