
vibrace pravýho předního
vibrace pravýho předního
E34 - 525i; Zdar chlapi, mám problém kterej mě trápí už nějakej pátek ..., vyměnil jsem obě ramena vpravo vepředu, kola nový, ráfky (plech), gumy zimní, vyvážený, dvakrát!, a pokavaď prekročim 110km/h tak se mi to rozklepe jak sviňa. Po 130-140 to zas přestane... nenapadá vás co by to mohlo být? Vůle na spojovaččce řízení, tlumič, ložisko, UFO? 

vuly v cepu rizeni to muze bejt,kdyby byla v lozisku tak pochybuju ze by se jen tak povolilo a hlavne kdyby bylo v prdely tak by nejdriv zacalo hucet.a v hornim ulozenoi tlumice to nevim jestli by to mohlo byt tim.ale rozhodne bych zkontroloval ten cep rizeni,nejdriv. 

Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

.
Mám uplně stejnej problém,dělám v pneuservisu takže jsem to vážil asi 100xnepomahá nic,přišel jsem na to že je to pneumatikama.Vyvážený jsou ale hází na výšku a to ničím neodstraníš,jedině vybrat ze všech ta nejlepší dvě a dát na předek,vzadu to není cítit.Přední nápravu mám v pohodě,prakticky všechno je nové.
V LPG je síla
Re: .
To je teda pekny svinstvo - co to je za gumy...? Ja jen abych vedel cemu se mam pri koupi vyhnout...Huncak píše:Mám uplně stejnej problém,dělám v pneuservisu takže jsem to vážil asi 100xnepomahá nic,přišel jsem na to že je to pneumatikama.Vyvážený jsou ale hází na výšku a to ničím neodstraníš,jedině vybrat ze všech ta nejlepší dvě a dát na předek,vzadu to není cítit.Přední nápravu mám v pohodě,prakticky všechno je nové.

Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...
Měl jsem to samý. Když jsem se rozjel tak všechno v pohodě až když jsem dosahoval cca: 80km/h tak se mi auto rozklepalo cukalo to s volantem a přestalo to až když jsem dosáhnul 100 km/h. První jsem myslel že mam osmičky na kolech, tak jsem je nechal zkontrolovat. Nakonec to byla vůle čepu na přednim rameni...
gumy
Gumy jsou to ruský,byly na autě uplně nové když jsem ho kupoval tak mi bylo líto je vyhodit a koupit něco normálního,na druhou stranu musím říct že ve sněhu jsou absolutně nepřekonatelný,tam kde ostatní už dávno mají řetězy já jezdím se zadním náhonem jako král.Nápravou by to nemělo být,musí to způsobovat část která se točí,můžou být třeba orezlé dosedací plochy disku nebo mezi kotoučem a nábojem kola,čepy obyčejně vyměníš a tím že se v tom vrtáš tak to kolo sundaváš a vyčistíš dosedací plochy nebo ho jenom prostě přišroubuješ jinak než bylo předtím a přestane se to chvět,pokud jsou teda gumy OK.Taky jsem se setkal s tím že to může být diskama které nejsou origo,bud moc malé ET,a nebo špatná středová dira
V LPG je síla