M20 nejde do otacek
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
M20 nejde do otacek
Mam problem s M20. Na volnobeh bezi motor normalne. Problem nastane, kdyz chci motor vytocit....Dostanu se na max. cca. 2000ot./min pak se motor zacne dusit, skoro chcipne a padne do volnobeznych otacek. Behem chvile co jsem to zkousel se mi rozpalil kat do ruzova. Zkousel jsem i odpojit lambdu a porad stejne, benzinovy filtr jsem menil, nic se nezmenilo. Muze to byt spatnou vahou, nebo RJ? Dik za rady Rady
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: M20 nejde do otacek
jak dlouho stala kara bez pohybu? kolik je tam benalu? velice pravdepodobne je spatnej benal, nebo dlouho stal a benal zvodnatel.Radek_750iA píše:Mam problem s M20. Na volnobeh bezi motor normalne. Problem nastane, kdyz chci motor vytocit....Dostanu se na max. cca. 2000ot./min pak se motor zacne dusit, skoro chcipne a padne do volnobeznych otacek. Behem chvile co jsem to zkousel se mi rozpalil kat do ruzova. Zkousel jsem i odpojit lambdu a porad stejne, benzinovy filtr jsem menil, nic se nezmenilo. Muze to byt spatnou vahou, nebo RJ? Dik za rady Rady
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Re: M20 nejde do otacek
Auto udajne stalo skoro 4mesice, benzin v nem zadny nebyl, pac ho udajne vyjely uplne, ted jsem tam natankoval cca 20l benzinu....Max-Max píše:jak dlouho stala kara bez pohybu? kolik je tam benalu? velice pravdepodobne je spatnej benal, nebo dlouho stal a benal zvodnatel.Radek_750iA píše:Mam problem s M20. Na volnobeh bezi motor normalne. Problem nastane, kdyz chci motor vytocit....Dostanu se na max. cca. 2000ot./min pak se motor zacne dusit, skoro chcipne a padne do volnobeznych otacek. Behem chvile co jsem to zkousel se mi rozpalil kat do ruzova. Zkousel jsem i odpojit lambdu a porad stejne, benzinovy filtr jsem menil, nic se nezmenilo. Muze to byt spatnou vahou, nebo RJ? Dik za rady Rady
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Mno na volnobech a za obcasneho zkouseni o zvyseni otacek mi to bezelo kolem 10minut...proc? ta vaha je tam nejaka pochybna, pac uz se v ni nekdo hrabal, je rozdil u vahy mezi 2.0 a 2.5 (motronic)
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Tak uz jsem odpojil vyfuk, zkusil jinou vahu a civku a stale to same. Nenapada vas jeste neco??
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d