motor 325i

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
dan_gti
Příspěvky: 25
Registrován: 25. 02. 2003 10:45
Bydliště: Praha

motor 325i

Příspěvek od dan_gti » 04. 03. 2003 13:55

Mate nekdo nejakej manual, kde se pise jaky tam maj byt orig svicky, jaky to ma mit tlaky a hlavne jaky vule maj byt na ventilech pri serizovani? :?:

Uživatelský avatar
Raynov
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 239
Registrován: 11. 02. 2003 23:18
Bydliště: Praha 4 Modrany

Příspěvek od Raynov » 04. 03. 2003 14:33

Vule ventilu je u studeneho motoru 0,25 a u tepleho motoru to je 0,30mm. Svicky Bez katu BOSCH W7DCR a s katem W8LCR ale typ svicek ti reknou kdekoliv kde prodavaj svicky. To ti najdou v katalogu podle roku. A tlaky nevim. Proste je zmer a podle toho poznas jestli se drzej stejne nebo ne.
Škrab Škrab

Uživatelský avatar
Hory
Příspěvky: 554
Registrován: 11. 02. 2003 21:00
Bydliště: Krrrrrkonoše a Nový Bor

Příspěvek od Hory » 04. 03. 2003 16:36

Tlaky to ma mit 1000 - 1100 kPa
e30 325iT, e30 320i, e30 320i, e30 325i, e30 318is, e34 535i, e30 335i, e30 318isT, e30 320iTM50, e30 327iT, e36 318is, e30 316iT, e30 327i, e39 528i, e36 320iT

Uživatelský avatar
Ralph
Příspěvky: 127
Registrován: 14. 02. 2003 13:47
Bydliště: Brno

Příspěvek od Ralph » 05. 03. 2003 18:41

A na 320i to taky vite? :?:

Uživatelský avatar
dan_gti
Příspěvky: 25
Registrován: 25. 02. 2003 10:45
Bydliště: Praha

Příspěvek od dan_gti » 05. 03. 2003 22:11

a to jako stejny vule na saci i vyfukovym?

Uživatelský avatar
Raynov
member of yacht club Monaco
Příspěvky: 239
Registrován: 11. 02. 2003 23:18
Bydliště: Praha 4 Modrany

Příspěvek od Raynov » 05. 03. 2003 22:13

No jiste
Škrab Škrab

Odpovědět