dotaz na budiky

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
waxik

dotaz na budiky

Příspěvek od waxik » 02. 12. 2005 23:30

mam v aute todle ...

http://cgi.ebay.de/Tacho-BMW-E30-mit-Or ... otohosting

a mam 316i je to spravne? ..... pac mi to nejak divne ukazuje , stav paliva, otacky....

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 02. 12. 2005 23:42

podla mna su to normalne obycajne budiky. co ti zle ukazuje? mozno nejaky kontakt
Mám ho mesiac a už začínam byt BMW závyslí :-)

Venca.

Re: dotaz na budiky

Příspěvek od Venca. » 03. 12. 2005 06:25

waxik píše:mam v aute todle ...

http://cgi.ebay.de/Tacho-BMW-E30-mit-Or ... otohosting

a mam 316i je to spravne? ..... pac mi to nejak divne ukazuje , stav paliva, otacky....
Neukazuje náhodou otáčkoměr jen 2/3 otáček?

waxik

odpoved

Příspěvek od waxik » 03. 12. 2005 06:46

otackomer vysi na 2/3 obcas spadne dolu a proste to ruzne lita a ted mi jeste zacli cvakat blinkry ale neblika to nic jen cvaka to rele co cvaka kdyz dam blinkr

Venca.

Re: odpoved

Příspěvek od Venca. » 03. 12. 2005 07:13

waxik píše:otackomer vysi na 2/3 obcas spadne dolu a proste to ruzne lita a ted mi jeste zacli cvakat blinkry ale neblika to nic jen cvaka to rele co cvaka kdyz dam blinkr
Zřejmě několik poruch dohromady.

Jestli se v tom vrtalo prase, nic divnýho.

RAYDEN.

Příspěvek od RAYDEN. » 03. 12. 2005 12:55

Skus to rozobrat a pozriet ten biely a modry konektor zozadu. Moc cinu tam nedavaju a po par vybratiach mozu vzniknut studene spoje. Skus to preletovat. Dalsia vec co sa mi stala na jednej palubovke ze neblikala smerovka vlavo. ziarovka bola dobra. Isiel som po cesticke a bola taka prasknuta tiez studeny spoj. Obrusit nozikom a potiahnut cinom. Tiaz sa mi stalo ze isiel otackomer strasne trhano. Som preletoval tie kontakty strekol sprejom na kontakty a ide to.

Uživatelský avatar
maguli
Příspěvky: 146
Registrován: 15. 01. 2005 01:30
Bydliště: Jestřebí

Příspěvek od maguli » 03. 12. 2005 22:54

Nemaš nahodou ti budiky z šestivalce? Ja jsem si jednou dal z nevědomosti budiky na M10 ze šestivalce taky to na 2/3 otaček a blikalo ruzně debilně a navic to nedobijelo baterku
chromak 318i M10
Obrázek

Venca.

Příspěvek od Venca. » 04. 12. 2005 08:15

maguli píše:Nemaš nahodou ti budiky z šestivalce? Ja jsem si jednou dal z nevědomosti budiky na M10 ze šestivalce taky to na 2/3 otaček a blikalo ruzně debilně a navic to nedobijelo baterku
Tam se musí dát správný kódovací člen/štekr.

waxik

stekr?

Příspěvek od waxik » 04. 12. 2005 08:32

whats this ... kodovací člen štekr.. nevim co je .... a nevim jak se pozna palubka z 6valce....kazdopadne mam kastli 86 a motor .... 73kw tzn.(pry z e36) az po 9/88 zacatek vyroby.... takze slozenina.... tak nevim co v tom bylo za motor predtim ....

Venca.

Re: stekr?

Příspěvek od Venca. » 04. 12. 2005 13:07

waxik píše:whats this ... kodovací člen štekr.. nevim co je .... a nevim jak se pozna palubka z 6valce....kazdopadne mam kastli 86 a motor .... 73kw tzn.(pry z e36) az po 9/88 zacatek vyroby.... takze slozenina.... tak nevim co v tom bylo za motor predtim ....
Ty přístrojovky jsou starší (1982 - 1985, mech. tyčinka zezadu = štekr) a novější (1986 - 1994, integrovaný obvod vpravo dole).

Budíky - viz katalog, otáčkoměry 5000, 6000, 7000, 8000.

Rychloměry 220, 240, 260.

Ekonoměry galony/litry na km/mph.
------------------------------------------

Motor máš zřejmě M40 1,6i.

Uživatelský avatar
maguli
Příspěvky: 146
Registrován: 15. 01. 2005 01:30
Bydliště: Jestřebí

Příspěvek od maguli » 04. 12. 2005 23:22

Ja mam ten novějši, bez štekeru. Znamena to že ser neda nic měnit aby to jelo jak ma?
chromak 318i M10
Obrázek

Venca.

Příspěvek od Venca. » 04. 12. 2005 23:34

maguli píše:Ja mam ten novějši, bez štekeru. Znamena to že ser neda nic měnit aby to jelo jak ma?
Venca. píše: ... a novější (1986 - 1994, integrovaný obvod vpravo dole).

Venca.

Příspěvek od Venca. » 04. 12. 2005 23:35

Venca. píše:
maguli píše:Ja mam ten novějši, bez štekeru. Znamena to že ser neda nic měnit aby to jelo jak ma?
Venca. píše: ... a novější (1986 - 1994, integrovaný obvod vpravo dole).
Ten integráč je plastový krabičce - výměnný díl.

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 04. 12. 2005 23:37

maguli píše:Ja mam ten novějši, bez štekeru. Znamena to že ser neda nic měnit aby to jelo jak ma?
Jestli jsi koupil přístrojovku ze šestiválce a máš i tu původní (pokud je to ten novější typ) tak zkus prohodit ten kódovací člen (je napravo dole pod kontrolkou nabíjení, je jen nacvakávací) a mělo by to fungovat
Obrázek

Uživatelský avatar
maguli
Příspěvky: 146
Registrován: 15. 01. 2005 01:30
Bydliště: Jestřebí

Příspěvek od maguli » 04. 12. 2005 23:47

Ano mam tu puvodni a je tam i ta plastova krabička o ktere pišete. Ale problem je v tom že ta přistrojovka ze šestivalce ma ten mechanicky štekr ale neni tam misto kam by přišla ta plastova krabička
chromak 318i M10
Obrázek

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 04. 12. 2005 23:48

Pro pořádek - budíky novější typ:

Kódovací člen

Obrázek

A tady je umístěnej:

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 04. 12. 2005 23:51

maguli píše:Ano mam tu puvodni a je tam i ta plastova krabička o ktere pišete. Ale problem je v tom že ta přistrojovka ze šestivalce ma ten mechanicky štekr ale neni tam misto kam by přišla ta plastova krabička
tak zkus obě rozebrat a dát jen ten otáčkoměr do těch původních. Ale nezaručuju že to bude fungovat.
Obrázek

Venca.

Příspěvek od Venca. » 04. 12. 2005 23:54

Měl jsem origo v autě novější typ s hodinama.

Otáčkoměr do ní dát nešel - nepasoval do výřezu a ani tam nebyly konektory v desce.

Sehnal jsem starší typ z 325i a předělal mech. štekr.

Uživatelský avatar
maguli
Příspěvky: 146
Registrován: 15. 01. 2005 01:30
Bydliště: Jestřebí

Příspěvek od maguli » 05. 12. 2005 00:17

m?m v aute origo přístrojovků taky z hodinama a ten Otackomer tam prostě nejde dat. takze potřebují jinou přístrojovků, Bohuzel
chromak 318i M10
Obrázek

Venca.

Příspěvek od Venca. » 05. 12. 2005 00:25

maguli píše:m?m v aute origo přístrojovků taky z hodinama a ten Otackomer tam prostě nejde dat. takze potřebují jinou přístrojovků, Bohuzel
A co s tou ze šestiválce?

Odpovědět