ekonomer

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
RAYDEN2

ekonomer

Příspěvek od RAYDEN2 » 11. 10. 2005 21:42

Zdravim mam prve BMW e30 v papieroch je 1990 318i ale podla vin je to 316i 1988 no to je jedno je to kupecko. Zatial som nemal skusenosti s BMW chcem sa len spytat ekonomer ukazuje maximum ked stojim je to spravne? alebo ked idem uplne polmaly takou provokacnou jazdou 8) na nizkych otackach tak ukazuje cisla do 20 je to tiez spravne? ved nenamaham motor idem kludne. Neviem ak by ste mi mohol niekdo odpovedat a napriklad napisat ako sa ma spravne chovat ekonomer. vdaka

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 11. 10. 2005 22:33

je tu taka dobrá funkcia - vola sa Hledat tam najdes vsetky odpovede na svoje otazky - jak ventilator tak ekonomer a aj ostatne
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 12. 10. 2005 10:19

Jinak stručná odpověď. Je to Ok protože co nejvíc v pravo ekonoměru je spotřeba nekonečná. A když auto stojí a je zapnutý motor tak logicky spálí nekonečně paliva na 100km 8)

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 12. 10. 2005 21:38

Jasne ja chapem to statie volnobeh atd... mna skor zaujima preco mam take vysoke cisla ked idem povedzme 30 ma 2ke proste taka normalna velmi kludna jazda pedal ledva zmacknuty a ukazuje spotrebu aspon 14. to mi nejde do hlavy motor nezatazujem nejako a ze by tolko zral?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 10. 2005 22:36

RAYDEN píše:Jasne ja chapem to statie volnobeh atd... mna skor zaujima preco mam take vysoke cisla ked idem povedzme 30 ma 2ke proste taka normalna velmi kludna jazda pedal ledva zmacknuty a ukazuje spotrebu aspon 14. to mi nejde do hlavy motor nezatazujem nejako a ze by tolko zral?
ano, je to tak. BMW je nenazrana svina
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 12. 10. 2005 22:40

Max-Max píše:
RAYDEN píše:Jasne ja chapem to statie volnobeh atd... mna skor zaujima preco mam take vysoke cisla ked idem povedzme 30 ma 2ke proste taka normalna velmi kludna jazda pedal ledva zmacknuty a ukazuje spotrebu aspon 14. to mi nejde do hlavy motor nezatazujem nejako a ze by tolko zral?
ano, je to tak. BMW je nenazrana svina
:evil:
to fakt az tak? :evil: ono si to zrejme elektronika zariadi tak ze jo, ze si to cucne? to budem jazdit radsej normalne alebo do 6500 otaciek :-D

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 10. 2005 22:42

RAYDEN píše:
Max-Max píše:
RAYDEN píše:Jasne ja chapem to statie volnobeh atd... mna skor zaujima preco mam take vysoke cisla ked idem povedzme 30 ma 2ke proste taka normalna velmi kludna jazda pedal ledva zmacknuty a ukazuje spotrebu aspon 14. to mi nejde do hlavy motor nezatazujem nejako a ze by tolko zral?
ano, je to tak. BMW je nenazrana svina
:evil:
to fakt az tak? :evil: ono si to zrejme elektronika zariadi tak ze jo, ze si to cucne? to budem jazdit radsej normalne alebo do 6500 otaciek :-D
najprimeranejsia spotreba je cca 2000-3000. Pod 2000 by som velmi nejzdil z dovodu nizkeho tlaku oleja, mohlo by sa to motoru znepacit.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 12. 10. 2005 22:45

o kolko mi moze klesnut spotreba ked dam sportovy filter poriadne ho odizolujem a vyzvaram vyfukove potrubie. Mam totiz sportovy tlmic a ked ho menili predchadajucemu majitelovi stratili taky kusok kolena a museli ho dorabat. je spraveny s 2 kusov. Su iba nasunute a pobodovane, nie obvarene dookola. Takze mam tam zhruba 2 alebo 3 podfukujuce cierne spoje. Kolko to teda moze klesnut s tym filtrom a riadnym vyvarenim? Prejavi sa to aj na ekonomeri? Teda ak bude nizsia spotreba tak aj ekonomer ukaze menej?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 10. 2005 22:47

spotreba klesne urcite, vykon sa upravy do normalu.

Sportovy filter na zimu nedavaj, neodporuca sa to
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

RAYDEN
Příspěvky: 92
Registrován: 11. 10. 2005 22:07

Příspěvek od RAYDEN » 12. 10. 2005 22:51

Max-Max píše:spotreba klesne urcite, vykon sa upravy do normalu.

Sportovy filter na zimu nedavaj, neodporuca sa to
co myslis ze vykon sa upravi do normalu? Preco nie sportovy filter na zimu? nejde nahodou o to nacpat do motora co njviac vzduchu? Cim chladnejsi tym je ho viac, nie?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 10. 2005 22:55

RAYDEN píše:
Max-Max píše:spotreba klesne urcite, vykon sa upravy do normalu.

Sportovy filter na zimu nedavaj, neodporuca sa to
co myslis ze vykon sa upravi do normalu? Preco nie sportovy filter na zimu? nejde nahodou o to nacpat do motora co njviac vzduchu? Cim chladnejsi tym je ho viac, nie?
a ako nacpes viac paliva? :lol: RJ motoru vyraba zmes podla snimacov urcitych hodnot a proste sportovy filter v zime to moze rozhadzat. Minimalne ti to bude zrat jak svina
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět