Rozvody M40
Rozvody M40
Potřeboval bych radu ohledně rozvodů na M40 318i. Jestli někdo víte tak prosím poraďte.
Re: Rozvody M40
a co je za problem ?
Anonymous píše:Potřeboval bych radu ohledně rozvodů na M40 318i. Jestli někdo víte tak prosím poraďte.
M.I.R.E.C. : Maximálně Inteligentní Rychlý Efektivní Cizinec
Re: Rozvody M40
Problém je ten že jsem na netu nikde nenašel jak to poskládat. Měly by tam být rysky ale třeba na vačkovém kole je ale protirysku nemá. Kdyby jste někdo měl fotku rozvodů bez krytu nebo nějaké info tak prosím poraďte. Včera jsme to poskládali ale moc se tomu nechce jet-cuká,na volnoběh jakoby chce chcípnout a pak se zas přidaj otáčky(do otáček jde). Možná že je to něčím jiným ale jelikož byly rozvody rozhozené tak bych chtěl první vyloučit tuhle možnost.MIREC píše:a co je za problem ?
Anonymous píše:Potřeboval bych radu ohledně rozvodů na M40 318i. Jestli někdo víte tak prosím poraďte.
Jedná se o M40 318i rv89. Poraďte prosim
řemenice na klice je jasná a na vačce musí šipka řemenice ukazovat přesně na hranu vnitřního kritu rozvodů. Ta hrana je v místě kam se dává plastový držáček zapalovacích kabelů. Čili ta šipka má ukazovat někam směrem severozápad. Zároveň čtverce na vačce musí být vodorovně (souměrně) s hlavou. Musíš zároveň dbát na utažení vačkový řemenice. Ta má totiž určitou vůli do stran. Řemenici otoč doleva nadoraz a pak utáhni.
No, snad to z mýho popisu pochopíš.
No, snad to z mýho popisu pochopíš.
Tady máš suprovej návod od sousedů.
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00625.htm
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00625.htm
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Jj, tak sem to složil taky, takže to je něčím jiným. Poraďte na co se mám zaměřit. Nedrží volnoběh vždycky jakože chcípá a pak si zas sama zvedne otáčky. Do otáček jde (zatím jsem to moc nevytáčel protože to rok stálo bez vany). Při jízdě celkem dost pocukává.Balda píše:řemenice na klice je jasná a na vačce musí šipka řemenice ukazovat přesně na hranu vnitřního kritu rozvodů. Ta hrana je v místě kam se dává plastový držáček zapalovacích kabelů. Čili ta šipka má ukazovat někam směrem severozápad. Zároveň čtverce na vačce musí být vodorovně (souměrně) s hlavou. Musíš zároveň dbát na utažení vačkový řemenice. Ta má totiž určitou vůli do stran. Řemenici otoč doleva nadoraz a pak utáhni.
No, snad to z mýho popisu pochopíš.
Jak sa menil rozvodak a vsetky tri loziska tak to bolo prispusobene na ten starej,nevim ale ked da dal novy tak bol predstih spatne nastaven o 24 stupnu,
samiq píše:A tedy, bylo to zpusobeno:MIREC píše:spravne,potvrdzujem,a skontrolovat to na diagnostike,tam to presne zistia,ja som menil rozvodak a po cca 500km to za studena lietalo nahoru a za tepla chcipalo,,,diagnostika vse vyresila.
Rozvody M40
Zdravím, co říkáte na značku INA? Přemýšlím o koupi rozvodové sady a cena zn.INA je celkem slušná, ale nevím jak je to s kvalitou, poraďte prosím? Je to na motor M40 i18.
Díky
Díky
Re: Rozvody M40
INA je prvovyroba pro VWjames1991 píše:Zdravím, co říkáte na značku INA? Přemýšlím o koupi rozvodové sady a cena zn.INA je celkem slušná, ale nevím jak je to s kvalitou, poraďte prosím? Je to na motor M40 i18.
Díky
urcite ne spatny
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Dotaz
Zdravím, tak se ještě zeptám ohledně rozvodů. Je to dost široký pojem, ale jak se pohybují ceny výměny rozvodů na M40 v nějakém běžném obyčejnějším servisu(ne u BMW ). Zajímá mě jen práce, materiál mám. Sám si na to netroufnu, případně jestli je tu z Prahy někdo, kdo s tím má už zkušenost? Díky předem