Palivomer

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Palivomer

Příspěvek od Boban » 10. 10. 2005 22:46

Funguje vam nekomu kombinace plastacke 63litrove nadrze s pristrojovkou (a tedy palivomerem) z chromaka - palivomer 55 l? Ja mam tuhle kombinaci a kdyz natankuju plnou, palivomer vyleze jenom nekam ke 40 l, pak plynule klesa a asi v polovine nadrze uz ukazuje nulu. Hladove oko ale funguje spravne. Vymenil jsem ten plovak u palivoveho cerpadla, zadna zmena. Podle ETK se zda, ze je tam jeste jeden plovak v leve polovine nadrze. Muze byt chyba v nem? Nebo v budiku? Jak vlastne funguje kombinace dvou plovaku (je-li to skutecne tak a jsou tam dva plovaky)?

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 10. 10. 2005 22:51

Ja mam plastaka a mama palivomer do 55l a ukazuje to normalne , proto ze mam i nadrz 55l .
A nejsem si jisty ze by plastak mel 63l nardz .

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 10. 2005 23:00

pkot píše:Ja mam plastaka a mama palivomer do 55l a ukazuje to normalne , proto ze mam i nadrz 55l .
A nejsem si jisty ze by plastak mel 63l nardz .
plastak R6 ma urcite 63 litru
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 10. 2005 23:03

mam za to, ze plovak pro hladove oko ma vlastni kabelove vedeni, tudiz neni zavislej na hodnote udavane pro budik. Ja jednou delal pokusy a chovalo se to stejne jak popisujes, jedine reseni bylo dat tam zpatky budik pro plasta.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 10. 10. 2005 23:04

Max-Max píše:
pkot píše:Ja mam plastaka a mama palivomer do 55l a ukazuje to normalne , proto ze mam i nadrz 55l .
A nejsem si jisty ze by plastak mel 63l nardz .
plastak R6 ma urcite 63 litru
Tak je clovek zas o neco chytrejsi .

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivomer

Příspěvek od Dan td » 11. 10. 2005 07:38

Boban píše:Funguje vam nekomu kombinace plastacke 63litrove nadrze s pristrojovkou (a tedy palivomerem) z chromaka - palivomer 55 l? Ja mam tuhle kombinaci a kdyz natankuju plnou, palivomer vyleze jenom nekam ke 40 l, pak plynule klesa a asi v polovine nadrze uz ukazuje nulu. Hladove oko ale funguje spravne.
Dělá mi to u diesla přesně totéž s tím rozdílem, že nefunguje hladové oko. Je to docela nepohodlný, musí se po tankování hlídat najeté kilometry. Měnil jsem postupně - plovák i s čidlem, budík palivoměru, celou přístrojovku.
Je fakt, že budíky jsem měl vždy 55 l a v touringu je nádrž 63. Docela dobrý nápad, kde hledat chybu. Dej vědět, na co přijdeš.
Kdybych to nějak vyřešil, ozvu se já.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Palivomer

Příspěvek od Max-Max » 11. 10. 2005 13:14

Dan td píše:
Boban píše:Funguje vam nekomu kombinace plastacke 63litrove nadrze s pristrojovkou (a tedy palivomerem) z chromaka - palivomer 55 l? Ja mam tuhle kombinaci a kdyz natankuju plnou, palivomer vyleze jenom nekam ke 40 l, pak plynule klesa a asi v polovine nadrze uz ukazuje nulu. Hladove oko ale funguje spravne.
Dělá mi to u diesla přesně totéž s tím rozdílem, že nefunguje hladové oko. Je to docela nepohodlný, musí se po tankování hlídat najeté kilometry. Měnil jsem postupně - plovák i s čidlem, budík palivoměru, celou přístrojovku.
Je fakt, že budíky jsem měl vždy 55 l a v touringu je nádrž 63. Docela dobrý nápad, kde hledat chybu. Dej vědět, na co přijdeš.
Kdybych to nějak vyřešil, ozvu se já.
Dane, jenze kdyz rozkuchas budiky uvidis ze zarovka pro hladove oko je soucast tistaku ne budiku, tudiz je to samostatnej obvod, kdyby nekdy zblbnul plovak tak klidne ukaze rezervu a nadrz bude plna, hladove oko NENi zavisle na vychyleni rucicky budiku, je to extra stava z plovaku. Hledej chybu v kabelech.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 11. 10. 2005 13:47

Tak já taky přidám nějaký keci k dílu :lol:
Touring má dva druhy nádrže:
1: 63 l (jak už tady bylo řečeno) a taky 63 l budík
2: 55 l a 55l budík
proti sedanu a cupé má dva otvory v nádrži a to pod zadníma sedačkama, v jednom je plovák (levá strana) a ve druhým je plovák v kombinaci s palivovým čerpadlem! bohužel zatím v žádné literatuře (co mi prošla rukama) nepíšou o tomto rozdílu, Touring vs ostatní karoserie, takže až u touringa budete hledat čerpadlo pod levým prahem ze spoda auta, nedivte se že tam neni

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 11. 10. 2005 14:24

Márty: nemyslíš to vážně, cos napsal, viď?

I sedan a kupe mají dva otvory a plast pod prahem čerpadlo nemá (někdy). Není to pravidlo cos napsal.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 11. 10. 2005 14:38

Záchvat píše:Márty: nemyslíš to vážně, cos napsal, viď?

I sedan a kupe mají dva otvory a plast pod prahem čerpadlo nemá (někdy). Není to pravidlo cos napsal.
netvrdim že to je pravidlo psal jsem pouze jak to je u touringa

ale máš pravdu že proti sedanu a cupe (dva otvory) je zavádějící
ale s cěrpadlem v nádrži jsem se setkal poute u touringu z modelů E30

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 11. 10. 2005 14:46

Čerpadlo v nádrži má skoro každý ( možná každý ) plast, nehledě na karoserii.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 11. 10. 2005 18:23

Záchvat píše:Čerpadlo v nádrži má skoro každý ( možná každý ) plast, nehledě na karoserii.
cerpadlo v nadrzi meli vsechny R6 od 9/87, od tohohle datumu taky nektere R4, ale R4 uz pak meli urcite jedine cerpadlo v nadrzi od cca 6/88, cerpadlo je shodne pro vsechny motorizace. Kazdej plastak ma dve sachty v nadrzi, a kazda kara ma takovej budik jaka je nadrz. V jedne sachte je urcite cerpadlo a plovak pro hladinu, ve druhe priznam se nevim, nemel sem potrebu tam koukat.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Palivomer

Příspěvek od Dan td » 11. 10. 2005 21:24

Max-Max píše:
Dan td píše:
Boban píše:Funguje vam nekomu kombinace plastacke 63litrove nadrze s pristrojovkou (a tedy palivomerem) z chromaka - palivomer 55 l? Ja mam tuhle kombinaci a kdyz natankuju plnou, palivomer vyleze jenom nekam ke 40 l, pak plynule klesa a asi v polovine nadrze uz ukazuje nulu. Hladove oko ale funguje spravne.
Dělá mi to u diesla přesně totéž s tím rozdílem, že nefunguje hladové oko. Je to docela nepohodlný, musí se po tankování hlídat najeté kilometry. Měnil jsem postupně - plovák i s čidlem, budík palivoměru, celou přístrojovku.
Je fakt, že budíky jsem měl vždy 55 l a v touringu je nádrž 63. Docela dobrý nápad, kde hledat chybu. Dej vědět, na co přijdeš.
Kdybych to nějak vyřešil, ozvu se já.
Dane, jenze kdyz rozkuchas budiky uvidis ze zarovka pro hladove oko je soucast tistaku ne budiku, tudiz je to samostatnej obvod, kdyby nekdy zblbnul plovak tak klidne ukaze rezervu a nadrz bude plna, hladove oko NENi zavisle na vychyleni rucicky budiku, je to extra stava z plovaku. Hledej chybu v kabelech.
Mě hladový oko po výměně plováku probliklo a už mlčí. Já mám problém, že kastle je 320i touring a motor 324d sedan. Stále přicházím nato, co bylo nebo nebylo prohozené. Ale s tou ručičkou mi to dělá přesně to, co psal Boban.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: Palivomer

Příspěvek od Max-Max » 11. 10. 2005 21:30

Dan td píše:Mě hladový oko po výměně plováku probliklo a už mlčí
kabel nekde u konektoru na plovak? nebo konektor? jeste mne napadlo, benzin a nafta maji jinou hustotu, kdyz delame mereni hladin na cerpackach tak mame taky jine plavaky, dal si tam plavak pro to plaivo ktere prave pouzivas?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Re: Palivomer

Příspěvek od Fx » 11. 10. 2005 21:42

Max-Max píše:
Dan td píše:
Boban píše:Funguje vam nekomu kombinace plastacke 63litrove nadrze s pristrojovkou (a tedy palivomerem) z chromaka - palivomer 55 l? Ja mam tuhle kombinaci a kdyz natankuju plnou, palivomer vyleze jenom nekam ke 40 l, pak plynule klesa a asi v polovine nadrze uz ukazuje nulu. Hladove oko ale funguje spravne.
Dělá mi to u diesla přesně totéž s tím rozdílem, že nefunguje hladové oko. Je to docela nepohodlný, musí se po tankování hlídat najeté kilometry. Měnil jsem postupně - plovák i s čidlem, budík palivoměru, celou přístrojovku.
Je fakt, že budíky jsem měl vždy 55 l a v touringu je nádrž 63. Docela dobrý nápad, kde hledat chybu. Dej vědět, na co přijdeš.
Kdybych to nějak vyřešil, ozvu se já.
Dane, jenze kdyz rozkuchas budiky uvidis ze zarovka pro hladove oko je soucast tistaku ne budiku, tudiz je to samostatnej obvod, kdyby nekdy zblbnul plovak tak klidne ukaze rezervu a nadrz bude plna, hladove oko NENi zavisle na vychyleni rucicky budiku, je to extra stava z plovaku. Hledej chybu v kabelech.
Muzu potvrdit to o nezavislosti zebraka na budiku - asi to tak bude u vsech aut. Mel jsem jednu dobu problemy s budikama na 406 - budik sel do meznich hodnot. Bud uplne plna, nebo uplne prazdna, takze jsem se orientoval podle zebravyho oka. To fungovalo dobre...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 12. 10. 2005 07:01

Hustotou paliva to nebude, dal jsem motor z diesla do benzínové kastle a nádrž i plovák zůstali z benzína a makalo mi to normálně. I kontrolka.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 12. 10. 2005 23:01

na budiku mam 60l a nadrz nevim? zatim sem nejvic dotankoval 57 litru, kdyz se rozsvitilo somrvoko, coz by souhlasilo s tema 63...???
325i plast..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 10. 2005 23:06

Iwan píše:na budiku mam 60l a nadrz nevim? zatim sem nejvic dotankoval 57 litru, kdyz se rozsvitilo somrvoko, coz by souhlasilo s tema 63...???
325i plast..
63
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět