Palivomer
Palivomer
Funguje vam nekomu kombinace plastacke 63litrove nadrze s pristrojovkou (a tedy palivomerem) z chromaka - palivomer 55 l? Ja mam tuhle kombinaci a kdyz natankuju plnou, palivomer vyleze jenom nekam ke 40 l, pak plynule klesa a asi v polovine nadrze uz ukazuje nulu. Hladove oko ale funguje spravne. Vymenil jsem ten plovak u palivoveho cerpadla, zadna zmena. Podle ETK se zda, ze je tam jeste jeden plovak v leve polovine nadrze. Muze byt chyba v nem? Nebo v budiku? Jak vlastne funguje kombinace dvou plovaku (je-li to skutecne tak a jsou tam dva plovaky)?
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivomer
Dělá mi to u diesla přesně totéž s tím rozdílem, že nefunguje hladové oko. Je to docela nepohodlný, musí se po tankování hlídat najeté kilometry. Měnil jsem postupně - plovák i s čidlem, budík palivoměru, celou přístrojovku.Boban píše:Funguje vam nekomu kombinace plastacke 63litrove nadrze s pristrojovkou (a tedy palivomerem) z chromaka - palivomer 55 l? Ja mam tuhle kombinaci a kdyz natankuju plnou, palivomer vyleze jenom nekam ke 40 l, pak plynule klesa a asi v polovine nadrze uz ukazuje nulu. Hladove oko ale funguje spravne.
Je fakt, že budíky jsem měl vždy 55 l a v touringu je nádrž 63. Docela dobrý nápad, kde hledat chybu. Dej vědět, na co přijdeš.
Kdybych to nějak vyřešil, ozvu se já.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: Palivomer
Dane, jenze kdyz rozkuchas budiky uvidis ze zarovka pro hladove oko je soucast tistaku ne budiku, tudiz je to samostatnej obvod, kdyby nekdy zblbnul plovak tak klidne ukaze rezervu a nadrz bude plna, hladove oko NENi zavisle na vychyleni rucicky budiku, je to extra stava z plovaku. Hledej chybu v kabelech.Dan td píše:Dělá mi to u diesla přesně totéž s tím rozdílem, že nefunguje hladové oko. Je to docela nepohodlný, musí se po tankování hlídat najeté kilometry. Měnil jsem postupně - plovák i s čidlem, budík palivoměru, celou přístrojovku.Boban píše:Funguje vam nekomu kombinace plastacke 63litrove nadrze s pristrojovkou (a tedy palivomerem) z chromaka - palivomer 55 l? Ja mam tuhle kombinaci a kdyz natankuju plnou, palivomer vyleze jenom nekam ke 40 l, pak plynule klesa a asi v polovine nadrze uz ukazuje nulu. Hladove oko ale funguje spravne.
Je fakt, že budíky jsem měl vždy 55 l a v touringu je nádrž 63. Docela dobrý nápad, kde hledat chybu. Dej vědět, na co přijdeš.
Kdybych to nějak vyřešil, ozvu se já.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Tak já taky přidám nějaký keci k dílu
Touring má dva druhy nádrže:
1: 63 l (jak už tady bylo řečeno) a taky 63 l budík
2: 55 l a 55l budík
proti sedanu a cupé má dva otvory v nádrži a to pod zadníma sedačkama, v jednom je plovák (levá strana) a ve druhým je plovák v kombinaci s palivovým čerpadlem! bohužel zatím v žádné literatuře (co mi prošla rukama) nepíšou o tomto rozdílu, Touring vs ostatní karoserie, takže až u touringa budete hledat čerpadlo pod levým prahem ze spoda auta, nedivte se že tam neni

Touring má dva druhy nádrže:
1: 63 l (jak už tady bylo řečeno) a taky 63 l budík
2: 55 l a 55l budík
proti sedanu a cupé má dva otvory v nádrži a to pod zadníma sedačkama, v jednom je plovák (levá strana) a ve druhým je plovák v kombinaci s palivovým čerpadlem! bohužel zatím v žádné literatuře (co mi prošla rukama) nepíšou o tomto rozdílu, Touring vs ostatní karoserie, takže až u touringa budete hledat čerpadlo pod levým prahem ze spoda auta, nedivte se že tam neni
netvrdim že to je pravidlo psal jsem pouze jak to je u touringaZáchvat píše:Márty: nemyslíš to vážně, cos napsal, viď?
I sedan a kupe mají dva otvory a plast pod prahem čerpadlo nemá (někdy). Není to pravidlo cos napsal.
ale máš pravdu že proti sedanu a cupe (dva otvory) je zavádějící
ale s cěrpadlem v nádrži jsem se setkal poute u touringu z modelů E30
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
cerpadlo v nadrzi meli vsechny R6 od 9/87, od tohohle datumu taky nektere R4, ale R4 uz pak meli urcite jedine cerpadlo v nadrzi od cca 6/88, cerpadlo je shodne pro vsechny motorizace. Kazdej plastak ma dve sachty v nadrzi, a kazda kara ma takovej budik jaka je nadrz. V jedne sachte je urcite cerpadlo a plovak pro hladinu, ve druhe priznam se nevim, nemel sem potrebu tam koukat.Záchvat píše:Čerpadlo v nádrži má skoro každý ( možná každý ) plast, nehledě na karoserii.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Palivomer
Mě hladový oko po výměně plováku probliklo a už mlčí. Já mám problém, že kastle je 320i touring a motor 324d sedan. Stále přicházím nato, co bylo nebo nebylo prohozené. Ale s tou ručičkou mi to dělá přesně to, co psal Boban.Max-Max píše:Dane, jenze kdyz rozkuchas budiky uvidis ze zarovka pro hladove oko je soucast tistaku ne budiku, tudiz je to samostatnej obvod, kdyby nekdy zblbnul plovak tak klidne ukaze rezervu a nadrz bude plna, hladove oko NENi zavisle na vychyleni rucicky budiku, je to extra stava z plovaku. Hledej chybu v kabelech.Dan td píše:Dělá mi to u diesla přesně totéž s tím rozdílem, že nefunguje hladové oko. Je to docela nepohodlný, musí se po tankování hlídat najeté kilometry. Měnil jsem postupně - plovák i s čidlem, budík palivoměru, celou přístrojovku.Boban píše:Funguje vam nekomu kombinace plastacke 63litrove nadrze s pristrojovkou (a tedy palivomerem) z chromaka - palivomer 55 l? Ja mam tuhle kombinaci a kdyz natankuju plnou, palivomer vyleze jenom nekam ke 40 l, pak plynule klesa a asi v polovine nadrze uz ukazuje nulu. Hladove oko ale funguje spravne.
Je fakt, že budíky jsem měl vždy 55 l a v touringu je nádrž 63. Docela dobrý nápad, kde hledat chybu. Dej vědět, na co přijdeš.
Kdybych to nějak vyřešil, ozvu se já.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: Palivomer
kabel nekde u konektoru na plovak? nebo konektor? jeste mne napadlo, benzin a nafta maji jinou hustotu, kdyz delame mereni hladin na cerpackach tak mame taky jine plavaky, dal si tam plavak pro to plaivo ktere prave pouzivas?Dan td píše:Mě hladový oko po výměně plováku probliklo a už mlčí
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Re: Palivomer
Muzu potvrdit to o nezavislosti zebraka na budiku - asi to tak bude u vsech aut. Mel jsem jednu dobu problemy s budikama na 406 - budik sel do meznich hodnot. Bud uplne plna, nebo uplne prazdna, takze jsem se orientoval podle zebravyho oka. To fungovalo dobre...Max-Max píše:Dane, jenze kdyz rozkuchas budiky uvidis ze zarovka pro hladove oko je soucast tistaku ne budiku, tudiz je to samostatnej obvod, kdyby nekdy zblbnul plovak tak klidne ukaze rezervu a nadrz bude plna, hladove oko NENi zavisle na vychyleni rucicky budiku, je to extra stava z plovaku. Hledej chybu v kabelech.Dan td píše:Dělá mi to u diesla přesně totéž s tím rozdílem, že nefunguje hladové oko. Je to docela nepohodlný, musí se po tankování hlídat najeté kilometry. Měnil jsem postupně - plovák i s čidlem, budík palivoměru, celou přístrojovku.Boban píše:Funguje vam nekomu kombinace plastacke 63litrove nadrze s pristrojovkou (a tedy palivomerem) z chromaka - palivomer 55 l? Ja mam tuhle kombinaci a kdyz natankuju plnou, palivomer vyleze jenom nekam ke 40 l, pak plynule klesa a asi v polovine nadrze uz ukazuje nulu. Hladove oko ale funguje spravne.
Je fakt, že budíky jsem měl vždy 55 l a v touringu je nádrž 63. Docela dobrý nápad, kde hledat chybu. Dej vědět, na co přijdeš.
Kdybych to nějak vyřešil, ozvu se já.
E39 535i sedan
na budiku mam 60l a nadrz nevim? zatim sem nejvic dotankoval 57 litru, kdyz se rozsvitilo somrvoko, coz by souhlasilo s tema 63...???
325i plast..
325i plast..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
