SOS - snimac ukazatele teploty chlad. vody

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Kamil
Příspěvky: 14
Registrován: 10. 08. 2003 13:44
Bydliště: Praha

SOS - snimac ukazatele teploty chlad. vody

Příspěvek od Kamil » 30. 08. 2003 08:49

Prosim pomoc!
Jak uz jsem tu psal, tak mi neukazuje raficka teploty vody.. Myslim, ze to bude (snad) vypadlim konektorem ze snimace. Ale asi jsem trubka, ale nemuzu ten snimac najit. A v moji "chytry" knizce to nepisou.. (Jak na to...)
Prosim poradte, kde ten senzor je! Zitra odjizdim do ciziny a chtel bych to mit v cajku..
Diky moc - Kamil
316 1,8 - LPG

Uživatelský avatar
Kamil
Příspěvky: 14
Registrován: 10. 08. 2003 13:44
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kamil » 30. 08. 2003 08:52

Jeste dodatek:
mam 316 1.8 M10

a pise se "vypadlym" ne "vypadlim" :-(
316 1,8 - LPG

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 30. 08. 2003 09:07

Ahoj

Já sice mám M40 motor ale podlě mě to není nikde na chladiči, ale na hlavě motoru. Na chladiči je pouze čidlo pokud máš elek. vrtuli aby to řídilo její spínaní. Ale pokud ti to neukazuje tepltu tak bych nejdřív zkusil kabel ze zadu na budíkat a popřípadě rodělat budíky a dotáhnout tam uzemnovací šroub k budíku teploty. Teda u M40 si teplotu budík bere z řídídcí jednotky.
Taky jsem se s tím setkal že auto přišlo ze servisu a blbly budíky. Stačilo přesazení konektorů na budíkat.

To je asi vše co mě napadá

Uživatelský avatar
Kamil
Příspěvky: 14
Registrován: 10. 08. 2003 13:44
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kamil » 30. 08. 2003 09:15

Anonymous píše:Ahoj

Já sice mám M40 motor ale podlě mě to není nikde na chladiči, ale na hlavě motoru. Na chladiči je pouze čidlo pokud máš elek. vrtuli aby to řídilo její spínaní. Ale pokud ti to neukazuje tepltu tak bych nejdřív zkusil kabel ze zadu na budíkat a popřípadě rodělat budíky a dotáhnout tam uzemnovací šroub k budíku teploty. Teda u M40 si teplotu budík bere z řídídcí jednotky.
Taky jsem se s tím setkal že auto přišlo ze servisu a blbly budíky. Stačilo přesazení konektorů na budíkat.

To je asi vše co mě napadá
No jo ale s palubkou on nic nedelal.. Menil tesneni olejovy vany.. Jsem z toho jelen..
Stejne dik!
316 1,8 - LPG

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 30. 08. 2003 09:23

Pak jedině že by ti hnul s s čidlem na té hlavě a vznikl tam šptaný kontakt.

Uživatelský avatar
Kamil
Příspěvky: 14
Registrován: 10. 08. 2003 13:44
Bydliště: Praha

Příspěvek od Kamil » 30. 08. 2003 09:31

Anonymous píše:Pak jedině že by ti hnul s s čidlem na té hlavě a vznikl tam šptaný kontakt.
A netusis, kde by to tam mohlo byt? Nebo aspon, jak to vypada? :-)
316 1,8 - LPG

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 30. 08. 2003 10:18

Na M40 je to pod sáním. Je to čidlo zašroubované do bloku a vede k tomu drát s konektorem. Na M40 jsou dvě čidla. Na M10 nevím jelikož ty máš mylím L-Jetronic a já mám Motronic. Ale každopádně jak říkam čidlo s konektorem a od toho vede drát

Venca

Příspěvek od Venca » 31. 08. 2003 06:14

Kamil píše:
Anonymous píše:Pak jedině že by ti hnul s s čidlem na té hlavě a vznikl tam šptaný kontakt.
A netusis, kde by to tam mohlo byt? Nebo aspon, jak to vypada? :-)
Nahoře na motoru u hlavy vpředu u diag. konektoru je hliníkový rozdělovací kolínko na vodu.
Na rozdělovacím kolínku, ze kterýho jdou hadice chladícího okruhu, jsou 3 čidla teploty:

1. - největší z nich má hnědý 2 pinový konektor, je pro vstřik. ventil studenýho startu

2. - čidlo s 2 pinovým modrým konektorem

3. - čidlo se 2 nožovými konektory - jeden širší, jeden užší

Teď to z hlavy nevím přesně, ale to, co hledáš, je 2. nebo 3.

Zkontroluj, jestli je správně barva konektoru u čidel 1. a 2. - barva konektoru na čidle musí být stejná s barvou konektoru na kabeláži.

U toho s nožovými kontakty musí být užší na užší kontakt a širší na širší.

Tohle zkontoluj, možná to mohli přehodit. v některých servisech jsou značná čuňata.

Odpovědět