Prosim pomoc!
Jak uz jsem tu psal, tak mi neukazuje raficka teploty vody.. Myslim, ze to bude (snad) vypadlim konektorem ze snimace. Ale asi jsem trubka, ale nemuzu ten snimac najit. A v moji "chytry" knizce to nepisou.. (Jak na to...)
Prosim poradte, kde ten senzor je! Zitra odjizdim do ciziny a chtel bych to mit v cajku..
Diky moc - Kamil
SOS - snimac ukazatele teploty chlad. vody
SOS - snimac ukazatele teploty chlad. vody
316 1,8 - LPG
Ahoj
Já sice mám M40 motor ale podlě mě to není nikde na chladiči, ale na hlavě motoru. Na chladiči je pouze čidlo pokud máš elek. vrtuli aby to řídilo její spínaní. Ale pokud ti to neukazuje tepltu tak bych nejdřív zkusil kabel ze zadu na budíkat a popřípadě rodělat budíky a dotáhnout tam uzemnovací šroub k budíku teploty. Teda u M40 si teplotu budík bere z řídídcí jednotky.
Taky jsem se s tím setkal že auto přišlo ze servisu a blbly budíky. Stačilo přesazení konektorů na budíkat.
To je asi vše co mě napadá
Já sice mám M40 motor ale podlě mě to není nikde na chladiči, ale na hlavě motoru. Na chladiči je pouze čidlo pokud máš elek. vrtuli aby to řídilo její spínaní. Ale pokud ti to neukazuje tepltu tak bych nejdřív zkusil kabel ze zadu na budíkat a popřípadě rodělat budíky a dotáhnout tam uzemnovací šroub k budíku teploty. Teda u M40 si teplotu budík bere z řídídcí jednotky.
Taky jsem se s tím setkal že auto přišlo ze servisu a blbly budíky. Stačilo přesazení konektorů na budíkat.
To je asi vše co mě napadá
No jo ale s palubkou on nic nedelal.. Menil tesneni olejovy vany.. Jsem z toho jelen..Anonymous píše:Ahoj
Já sice mám M40 motor ale podlě mě to není nikde na chladiči, ale na hlavě motoru. Na chladiči je pouze čidlo pokud máš elek. vrtuli aby to řídilo její spínaní. Ale pokud ti to neukazuje tepltu tak bych nejdřív zkusil kabel ze zadu na budíkat a popřípadě rodělat budíky a dotáhnout tam uzemnovací šroub k budíku teploty. Teda u M40 si teplotu budík bere z řídídcí jednotky.
Taky jsem se s tím setkal že auto přišlo ze servisu a blbly budíky. Stačilo přesazení konektorů na budíkat.
To je asi vše co mě napadá
Stejne dik!
316 1,8 - LPG
Nahoře na motoru u hlavy vpředu u diag. konektoru je hliníkový rozdělovací kolínko na vodu.Kamil píše:A netusis, kde by to tam mohlo byt? Nebo aspon, jak to vypada?Anonymous píše:Pak jedině že by ti hnul s s čidlem na té hlavě a vznikl tam šptaný kontakt.
Na rozdělovacím kolínku, ze kterýho jdou hadice chladícího okruhu, jsou 3 čidla teploty:
1. - největší z nich má hnědý 2 pinový konektor, je pro vstřik. ventil studenýho startu
2. - čidlo s 2 pinovým modrým konektorem
3. - čidlo se 2 nožovými konektory - jeden širší, jeden užší
Teď to z hlavy nevím přesně, ale to, co hledáš, je 2. nebo 3.
Zkontroluj, jestli je správně barva konektoru u čidel 1. a 2. - barva konektoru na čidle musí být stejná s barvou konektoru na kabeláži.
U toho s nožovými kontakty musí být užší na užší kontakt a širší na širší.
Tohle zkontoluj, možná to mohli přehodit. v některých servisech jsou značná čuňata.