Dlouhé starty M40

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Dlouhé starty M40

Příspěvek od Bajzík » 30. 09. 2005 07:45

Kámošovi to dělá.
Čím to? svíčky jsou staré pár dnů NGK xxx

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 30. 09. 2005 09:30

co to znamena dlouhy start .... ?
2s, 10s, 30s ....
... mi to vzdycky parkrat protoci,nez to chytne - vzdycky stejne ...
asi neco pres 1s .. jako by se to cele tak 2x protocilo ..
pet
Naposledy upravil(a) ajfel dne 30. 09. 2005 10:40, celkem upraveno 1 x.
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 30. 09. 2005 09:35

Me to startuje jak pise Petr . Ale nekdy nezavisle na pocasi , to nechce chytit vubec a treba az po dlohem startovani , 30 a 60s to chytne .
Ale uz to neresim chytne to vzdycky .
Svicky jsem menil , kabely jsem menil , tak uz me napada ze by to mohl byt venil studeneho startu .

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 30. 09. 2005 10:39

ten dlouhy start mi to udelalo zatim jednou .. jak pises ..
chytlo to asi na 4 pokus po 5s ...
jinak furt stejne jak jsem psal vyse

zadny ventil studeneho startu tam neni ...

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 30. 09. 2005 16:21

Většinou tak napodruhý to chytne někdy na potřetí a točí tak 4-5s

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 03. 10. 2005 13:36

:?:

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 04. 10. 2005 06:14

clovece, me nic nenapada ...
ja bych postupne menil, co se mi nezda, ale lepsi napad bude ukazat to nekomu, kdo se vyzna, nebo zajit na diagnostiku, jake jsou tam chyby ...
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
sukura
Příspěvky: 127
Registrován: 22. 10. 2004 09:06

Příspěvek od sukura » 04. 10. 2005 11:02

hele me to obcas (asi tak co 500 km pricemz jedna jizda u me prumerne meri 5km (kdyz pocitam cestu z garaze dom)) taky udela takovy shit jakoze musim startovat treba 10x po 6ti sekundách. je to fakt ostuda (nastesti se mi to nestalo nikdy nekde na verejnosti). Ale taky mi to udela občas to, že se mi jakoby vypne paliv.čerpadlo.. jedu jedu normálně a najednou se auto zatřese, otáčky padnou na nulu a rozsvítí se dobíjení. konec.. občas se mi to povede ještě za jízdy nakopnout, ale někdy musím bezmotoru dojet a startovat.. (a taky to trvá déle (ale tak o polovinu míň než ten extrém)). je to hrozný výdup a strašně mě to sere. Taky mi to dělá ten problém, že když nechám motor vyplý dýl než 5min, tak to pak po nastartování (které trvá opravdu jen pů lsekundy) najede opohody, ale při rozjezdu to pak trhá, vynechává.. až se to prošlápne pořádně (pokud se to povede) tak se to asi po 10s rozjede na normální režim. Jo ještě bych dodal, že po tom chcípnutí a následném startu mi píská klínový řemen (na nějakou dobu)... stejně tak když se třeba večer ochladí, tak pak (pokud ho nenechám nějakou dobu zajet (na neutral), tak si pak při sešlápnutí plynu taky pískne. Týpek, co mi to tehdá prodával říkal, že na tom autě není vpohodě PALIVOVÉ ČERPADLO. jo je to M40 1.8i. Zálo se mi, že tenhle obdobný problém už někdy někdo popisoval.

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 05. 10. 2005 05:23

--- pokud neni ok palivove cerpadlo, zkus ho vymenit ..
--- pokud jedes a najednou Ti padnou otacky na 0 a rozviti se dobijeni - bude to PODLE ME v elektrice .. nekdo mi radil vymenit rele pro motronic -bile v plastech vedle pojistkove skrine - uz mi to nedela
--- skubani po nastartovani tepleho motoru - delala mi to vaha vzduchu, po vymene ok
--- kdyz piska remen, natahni ho .. u aternatoru povolis nahore sroub a natahnes. musi to byt natazene docela dost, aby to nepiskalo ...

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
Bajzík
Příspěvky: 3381
Registrován: 17. 08. 2004 08:08
Bydliště: Okr. J. Hradec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajzík » 05. 10. 2005 11:59

Občas mu taky nedrí otáčky ale za chvíli je to OKi, třeba to i chcípne když to nedrží pod plynem... Možná to pomůže k zjištění závady.

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 05. 10. 2005 13:08

Bajzík píše:Občas mu taky nedrí otáčky ale za chvíli je to OKi, třeba to i chcípne když to nedrží pod plynem... Možná to pomůže k zjištění závady.
diagnostika ...
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Odpovědět