Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 19. 09. 2005 13:32
Je to číslo 18 nebo 17?

U 17 ETK píše, že je to backup light switch u 18 to nepíše nic.
Tak nevím, nezdá se mi, že bych měl čidlo na zpátečku a pak ještě jedno záložní

, který to teda je?
Naposledy upravil(a)
bmwm3 dne 19. 09. 2005 15:55, celkem upraveno 2 x.
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 19. 09. 2005 13:41
na jednom grafu ETK pise ze 17, na jinem je to 18. Je tam jen jedno cidlo, neboj.
Zajimave ze prevodovka pro 320i ho ma zboku a pro 325i je vzadu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 21. 09. 2005 13:22
mmm, ted sem prehazoval motory u dvou 325i chrom/plast a obe to mely z boku
a druha mela jeste nejaky dve cidla z druhy strany..podobny jako cidlo na abs...to je co??? kabely vedly do svazku...
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 21. 09. 2005 13:39
Iwan píše:mmm, ted sem prehazoval motory u dvou 325i chrom/plast a obe to mely z boku
a druha mela jeste nejaky dve cidla z druhy strany..podobny jako cidlo na abs...to je co??? kabely vedly do svazku...
se mi zda ze popisujes ted automat prevodovku, tam je to tak.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 21. 09. 2005 13:42
Mno to me taky napadlo taky, ale jaxi v plesnicich videl, tak muj special byl manual..nevim, proc to tam je...a obe prevodovky maj rozdilny tahla na kulise razeni...
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 21. 09. 2005 13:44
Iwan píše:Mno to me taky napadlo taky, ale jaxi v plesnicich videl, tak muj special byl manual..nevim, proc to tam je...a obe prevodovky maj rozdilny tahla na kulise razeni...
mozna prevodovky z 2.0
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Forreet
- Příspěvky: 1241
- Registrován: 19. 04. 2005 19:30
- Bydliště: Humenne SK
Příspěvek
od Forreet » 21. 09. 2005 13:52
Iwan píše:mmm, ted sem prehazoval motory u dvou 325i chrom/plast a obe to mely z boku
a druha mela jeste nejaky dve cidla z druhy strany..podobny jako cidlo na abs...to je co??? kabely vedly do svazku...
Ty dva cidla ma prevodovka z Ety snimaju Setrvak.. Je to Halluv snimac a ten druhej je kontrolny.
-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 21. 09. 2005 14:34
mm, to je zajimavy.macek mi rikal, ze na etu nejde prevod.z 325i kuli setrvaku, taxem myslel, ze obracene to je stejny...kazdopadne to bylo na 325i
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 21. 09. 2005 15:03
Forreet píše:Iwan píše:mmm, ted sem prehazoval motory u dvou 325i chrom/plast a obe to mely z boku
a druha mela jeste nejaky dve cidla z druhy strany..podobny jako cidlo na abs...to je co??? kabely vedly do svazku...
Ty dva cidla ma prevodovka z Ety snimaju Setrvak.. Je to Halluv snimac a ten druhej je kontrolny.
cidla pre etu su v prednej casti, toto je umiestnenie zboku takze ani to nebude ono, asi

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 21. 09. 2005 21:38
Forreet píše:Iwan píše:mmm, ted sem prehazoval motory u dvou 325i chrom/plast a obe to mely z boku
a druha mela jeste nejaky dve cidla z druhy strany..podobny jako cidlo na abs...to je co??? kabely vedly do svazku...
Ty dva cidla ma prevodovka z Ety snimaju Setrvak.. Je to Halluv snimac a ten druhej je kontrolny.
halluv snimač na setrvák

proč by to měla eta tak a ostatní m20 na hlavní řemenici?hlavně ten snímač snímá polohu prvního válce a info pro něj je vynechanej zub na tý řemenici a to si u setrváku nějak nedovedu představit, jestli se pleu tak to někdo prosim vysvětlete,
jinak k tématu: já to mam z boku
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
Forreet
- Příspěvky: 1241
- Registrován: 19. 04. 2005 19:30
- Bydliště: Humenne SK
Příspěvek
od Forreet » 21. 09. 2005 23:05
adam320 píše:Forreet píše:Iwan píše:mmm, ted sem prehazoval motory u dvou 325i chrom/plast a obe to mely z boku
a druha mela jeste nejaky dve cidla z druhy strany..podobny jako cidlo na abs...to je co??? kabely vedly do svazku...
Ty dva cidla ma prevodovka z Ety snimaju Setrvak.. Je to Halluv snimac a ten druhej je kontrolny.
halluv snimač na setrvák

proč by to měla eta tak a ostatní m20 na hlavní řemenici?hlavně ten snímač snímá polohu prvního válce a info pro něj je vynechanej zub na tý řemenici a to si u setrváku nějak nedovedu představit, jestli se pleu tak to někdo prosim vysvětlete,
jinak k tématu: já to mam z boku
Tak to si jeste nevidel Etu...
-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 22. 09. 2005 09:00
adam320 píše:Forreet píše:Iwan píše:mmm, ted sem prehazoval motory u dvou 325i chrom/plast a obe to mely z boku
a druha mela jeste nejaky dve cidla z druhy strany..podobny jako cidlo na abs...to je co??? kabely vedly do svazku...
Ty dva cidla ma prevodovka z Ety snimaju Setrvak.. Je to Halluv snimac a ten druhej je kontrolny.
halluv snimač na setrvák

proč by to měla eta tak a ostatní m20 na hlavní řemenici?hlavně ten snímač snímá polohu prvního válce a info pro něj je vynechanej zub na tý řemenici a to si u setrváku nějak nedovedu představit, jestli se pleu tak to někdo prosim vysvětlete,
jinak k tématu: já to mam z boku
mm, a proc ma nektera m20 na hl.remenici zubaty kolo nebo bez ozubeni?
-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 22. 09. 2005 10:48
Dobrý, tak mám 325i 6/90, čidlo na zpátečku mám z boku nebo ze zadu? Ví tohle někdo? Nebo to se vědět nedá.. Na ETK je namalováno, že ty čidla tam jsou dvě..
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 22. 09. 2005 14:38
Iwan píše:mm, a proc ma nektera m20 na hl.remenici zubaty kolo nebo bez ozubeni?
protoze jetronic nema snimac otacek dle remenice, tak ma hladke kolo remenice. Eta ma opravdu snimace v prevodovce, pac setrvak ma drazkovanej, kukni do ETK. Az plastaci meli snimac vepredu na remenici seriovo od vyroby.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 22. 09. 2005 14:41
bmwm3 píše:Dobrý, tak mám 325i 6/90, čidlo na zpátečku mám z boku nebo ze zadu? Ví tohle někdo? Nebo to se vědět nedá.. Na ETK je namalováno, že ty čidla tam jsou dvě..
prolezl sem klasicke ETK a tam je videt pro tvou karu jen cidlo vzadu, z boku neni. Se koukni na prevodovku a budes moudrejsi.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 22. 09. 2005 14:49
Max-Max píše:
prolezl sem klasicke ETK a tam je videt pro tvou karu jen cidlo vzadu, z boku neni. Se koukni na prevodovku a budes moudrejsi.
Jasně no a ještě mi prosím řekni, ty čidla jsou stejná? Ať jsou z boku, nebo ze zadu, tak se jedná o jedno a to samé čidlo?
-
Forreet
- Příspěvky: 1241
- Registrován: 19. 04. 2005 19:30
- Bydliště: Humenne SK
Příspěvek
od Forreet » 22. 09. 2005 21:16
Max-Max píše:Iwan píše:mm, a proc ma nektera m20 na hl.remenici zubaty kolo nebo bez ozubeni?
protoze jetronic nema snimac otacek dle remenice, tak ma hladke kolo remenice. Eta ma opravdu snimace v prevodovce, pac setrvak ma drazkovanej, kukni do ETK. Az plastaci meli snimac vepredu na remenici seriovo od vyroby.
Eta nema setrvak drazkovanej,ma na nem jeden vyclenek

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 22. 09. 2005 22:29
Forreet píše:Eta nema setrvak drazkovanej,ma na nem jeden vyclenek

paneboze nebud detailista, ja setrvak z ety videl jen v ETK tak se nediv kdyz je to jen z tak maleho obrazku
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 22. 09. 2005 22:33
bmwm3 píše:Jasně no a ještě mi prosím řekni, ty čidla jsou stejná? Ať jsou z boku, nebo ze zadu, tak se jedná o jedno a to samé čidlo?
dle ETK je to to same cidlo
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 26. 09. 2005 21:32
Max-Max píše:Iwan píše:mm, a proc ma nektera m20 na hl.remenici zubaty kolo nebo bez ozubeni?
protoze jetronic nema snimac otacek dle remenice, tak ma hladke kolo remenice. Eta ma opravdu snimace v prevodovce, pac setrvak ma drazkovanej, kukni do ETK. Az plastaci meli snimac vepredu na remenici seriovo od vyroby.
no, tak to sem z toho myho bastoloidniho chromaka vedle...
na rj je napsano MOTRONIC a reminice bez drazek

neresim to, hlavne ze to jezdi