







Kde byste hledali chybu?




Poraďte prosím. Trpim když jedu a koukám na ručičku za půlkou

termostat-souhlas-muze bytMax-Max píše:kdyby ukapavalo topeni, bylo by cejtit v kabine nebo v motoru - specifickej smrad nemrzky
kdyby tahalo luft - hadice by se natlakovali na kamen
kdyby bylo spatny vicko - unika pretlak a vodni pumpa nema takovou silu to tocit
ja bych kouknul vicko a termostat, vypada to na spatnej tlak v systemu a blbej termostat
Nooo, pumpa nebude tocit furt stejneajfel píše:pumpa bude tocit porad stejne ..
ale ja psal o zavislosti tlaku v chl. soustave na ucinnosti pumpy ..Jirka325 píše:Nooo, pumpa nebude tocit furt stejneajfel píše:pumpa bude tocit porad stejne ..protoze je to zminena pumpa airtex, coz jsou mrtky s plastovejma vrtulkama a maj tendenci se pri zahrati protacet a neplnit funkci...holt setri se kde muze ze
![]()
IMHO proc by ne, pokud poradne nepumpuje, tak je to taky moznost.Bobo píše:Myslíš, že to může bejt špatnou vodní pumpou?
Nooo jo, ale to byla jina dobaajfel píše:ma s105 mela ve vodni pumpe kovovou vrtuli
Njn, mechaniciBobo píše:Kdybych věděl, že je ta pumpa nějakej šmejd, nekoupil bych jí. Dal mi jí tam mechanik, když mi dělal rozvody. Každopádně na ní je ještě záruka, takže kdyby to byla pumpa, neměl by být problém.
A termostat? Potřeboval jsem tenkrát rychle odjet. Přišel jsem do prvního krámu a něco jsem vzal. Myslel jsem, že je původní špatnej (to byl ještě BMW). S novym se to chovalo stejně. Pak jsem narazil na tekoucí hadici poblíž alternátoru. Ten termostat stál asi čtyři stovky.
Tak vidělej chladič, ne? otázka dvou minut. Mě se to taky trochu přehřívalo, ale měl jsem zarostlý chladič, tak jsem ho rozebral, vyčistil a paráda. Ve tvém připadě to vypadá na tu pumpu.Bobo píše:Ach jo. Tak já zaberu, ale už to neubrzdim a prorvu si tim bazmekem chladič. Hned ráno s tim budu bojovat. Teď už je moc tma.... aby už byla ta garáž