Rozdíl nápravnic 4-válec a ISo, 6-válec

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Rozdíl nápravnic 4-válec a ISo, 6-válec

Příspěvek od BOOST » 24. 08. 2005 20:08

Připravuju si věci na zástavbu ISka do svýho kupéčka a dneska jsem se dostal na přední nápravu a zjistil jsem, že je na jedný straně díra. :evil: Tak jsem doma vyštrachal nápravnici z M40 a rozhodnul jsem se konečně vykoumat jakej je mezi nima rozdíl, protože v ETK mají jiná čísla.
Pro upřesnění:
IS, 6-válec mají stejnou nápravnici - 31111130707
4-válec - 31111126427


Takže jedinej rozdíl je, že u 4-válce je navíc na nápravnici držák na tlumič vibrací motoru (takovej ten malej pístek) a zespodu jsou tam navíc 2 díry (důvod teda nevím), jinak jsou nápravnice totálně stejný.
Tady jsou důkazná fota (rozdíly jsou v modrém kroužku):
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Toť vše, howgh. :wink: :lol:
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
autojacek
Příspěvky: 586
Registrován: 23. 08. 2005 08:17
Bydliště: Bohumín(10km od Ostravy)

Příspěvek od autojacek » 25. 08. 2005 21:08

Klobouk dolů před takovýma lidma,jako jsi ty.taky teď vyměňuju nápravnici.E30 jsem rozebíral do šroubku a vím toho hodně,ale jsem rád,když zjistím sem tam něco nového.Příští rok sechystám na totální renovaci kabria.Ze 3 kusů ze SRN postavím jednoho.Ale bude ,jak z fabriky.Autojacek.

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 25. 08. 2005 21:31

autojacek píše:Klobouk dolů před takovýma lidma,jako jsi ty.taky teď vyměňuju nápravnici.E30 jsem rozebíral do šroubku a vím toho hodně,ale jsem rád,když zjistím sem tam něco nového.Příští rok sechystám na totální renovaci kabria.Ze 3 kusů ze SRN postavím jednoho.Ale bude ,jak z fabriky.Autojacek.
Díky, díky. Ale není to nic světovýho, prostě připravuju ISko a měl jsem obě nápravnice, tak jsem chtěl zjistit jakej je mezi nima rozdíl, no a když jsem to vykoumal, tak mě napadlo, že by bylo dobrý se o to podělit s ostatníma, nic víc. Jsem rád, že aspoň někomu je to užitečný. :wink: Bohužel stav fóra je takovej, že tady každej řeší a reaguje jen na samý p.čoviny a o pořádný téma tady skoro nezakopneš, natož aby se někdo namáhal a vytvořil něco inteligentního pro ostatní. :cry: Samozřejmě najdou se i vyjímky, jako třeba Stany a pár dalších ale je jich málo. :cry:
Jen tak mimochodem k tomu kabriu, copak myslíš, že je ta lagunegrün metalic E30 v pozadí těch nápravnic. No přece Kábro a plasťáček. :wink: Momentálně skoro komplet rozebraný a probíhá příprava na zástavbu M20 2.5 a renovace potřebných dílů. :wink: Takže kolgo, přeju hodně úspěchů, až se pustíš do tý renovace a stavby kábra a snad se někde na srazu sejdeme v kabrio koutku. :lol: 8)
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Odpovědět