Jak mám postupovat při korozi lemů?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Gorth
Příspěvky: 48
Registrován: 23. 08. 2005 13:22
Bydliště: Praha

Jak mám postupovat při korozi lemů?

Příspěvek od Gorth » 23. 08. 2005 14:06

Poradí mi někdo jak bych měl postupovat při opravě zkorodovanejch lemů ?

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 23. 08. 2005 14:19

vybrousit na holej plech, a pracovat s kitem.
Jdou dělat doslova zazraky.

Pak zakladovou barvu přes to.

Pokud nemáš zkušenosti, nech to odborníkům :-) nebo vyzkoušej na nějáký škodovce :-)
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
Gorth
Příspěvky: 48
Registrován: 23. 08. 2005 13:22
Bydliště: Praha

Příspěvek od Gorth » 23. 08. 2005 14:25

Hm no maš pravdu není jiný řešení no ale není lepší sehnat origo lemy a navařit?

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 23. 08. 2005 14:29

zalezi na tom jak moc je to v pr....
Jinak navareni novejch je narocnejsi na praci i penize ale je to 100% lepsi nez socharit s tmelu....
zalezi na tvejch moznostech.

Jinak jak psal Pivson.
seskrabat na kov
tmelit
brousit 120, 240,
odmastit
plnic
brousitc pod vodou 600
odmastit
barva
a v pripade metalizi Lak

Snad jsem na nic nezapomel.
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe

E39 530D Touring

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 23. 08. 2005 17:27

Gorth píše:Hm no maš pravdu není jiný řešení no ale není lepší sehnat origo lemy a navařit?
jak psal Akmall, záleží na stavu.
Ja sem si na škodovce udělal třeba lemy skoro celý nový pomocí laminátu a tmelu :lol:
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 23. 08. 2005 19:07

Gorth píše:sehnat origo lemy a navařit?
Lemy jako origo díl neexistuje.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 23. 08. 2005 21:55

Akmall píše:zalezi na tom jak moc je to v pr....
Jinak navareni novejch je narocnejsi na praci i penize ale je to 100% lepsi nez socharit s tmelu....
zalezi na tvejch moznostech.

Jinak jak psal Pivson.
seskrabat na kov
tmelit
brousit 120, 240,
odmastit
plnic
brousitc pod vodou 600
odmastit
barva
a v pripade metalizi Lak

Snad jsem na nic nezapomel.
A co pred kytem zaklad ? Na to se nehraje ?

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 24. 08. 2005 10:51

tak od Vás bych kuci auto fakt opravovat nechtěl :lol:

Dám Ti radu: Nech si to někde udělat!!!
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 24. 08. 2005 10:57

adam320 píše:tak od Vás bych kuci auto fakt opravovat nechtěl :lol:

Dám Ti radu: Nech si to někde udělat!!!
Auto na lak jsem si pripravoval sam a je tomu uz rok a nic mi nevylezlo . Tak ze si myslim ze do toho muzu co mluvit .
Ale od nekoho, kdo pod kyt neda zaklad, bych si to taky nenechal delat.

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 24. 08. 2005 12:19

pkot píše:
adam320 píše:tak od Vás bych kuci auto fakt opravovat nechtěl :lol:

Dám Ti radu: Nech si to někde udělat!!!
Auto na lak jsem si pripravoval sam a je tomu uz rok a nic mi nevylezlo . Tak ze si myslim ze do toho muzu co mluvit .
Ale od nekoho, kdo pod kyt neda zaklad, bych si to taky nenechal delat.
jelikož nejsem žádnej lakýra a tak, velice rád se přiučím.

Napiště jak to děléte, hlavně mě zajíméá ten podklad (co je to za materiál) dáváte na karoserii před kitem.

Kit po správné opravě vydrží po přestříkání cca 2-3 roky u mě každodení provoz a oprava v amaterských podmínkách - lemy
S BMW na věčné časy!

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 24. 08. 2005 12:42

Pivson píše:
pkot píše:
adam320 píše:tak od Vás bych kuci auto fakt opravovat nechtěl :lol:

Dám Ti radu: Nech si to někde udělat!!!
Auto na lak jsem si pripravoval sam a je tomu uz rok a nic mi nevylezlo . Tak ze si myslim ze do toho muzu co mluvit .
Ale od nekoho, kdo pod kyt neda zaklad, bych si to taky nenechal delat.
jelikož nejsem žádnej lakýra a tak, velice rád se přiučím.

Napiště jak to děléte, hlavně mě zajíméá ten podklad (co je to za materiál) dáváte na karoserii před kitem.

Zakladem je dobrej zaklad :-) ja pouzivam Standox . Pak na to muzes nacpat jaky chces kyt , pak brouseni a zase kytovani a pak zas brouseni a td. No a az za po dlouhem brouseni jde na radu plnic. Tim to strikam cca. 3 az 4x podle nerovnosti . Pak smirgl cca 1000pod vodou . A pokud je to podle vaseho gusta hladoucke a rocne jak si prejete , tak pistole a barvicka.
No je to asi hodne v letu , ale myslim ze tak by to melao asi nejak vypadat . A mozna ze jsem na neco zapomel , proto ze jsem to psal vazne na rychlo :-)

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 24. 08. 2005 12:43

pořád mě to vrtá hlavou, ale zadnej podklad (výrobek) na kastli pod tmel jsem nenašel.
Ani jsem si u karosáře něják nevšim že by pod to něco dával.
Tak nevím, a počkám na radu
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
pkot
Příspěvky: 2278
Registrován: 26. 11. 2004 00:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od pkot » 24. 08. 2005 13:14

Pivson píše:pořád mě to vrtá hlavou, ale zadnej podklad (výrobek) na kastli pod tmel jsem nenašel.
Ani jsem si u karosáře něják nevšim že by pod to něco dával.
Tak nevím, a počkám na radu
A co treba zakladovka ?

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 24. 08. 2005 13:19

pkot píše:
Pivson píše:pořád mě to vrtá hlavou, ale zadnej podklad (výrobek) na kastli pod tmel jsem nenašel.
Ani jsem si u karosáře něják nevšim že by pod to něco dával.
Tak nevím, a počkám na radu
A co treba zakladovka ?
jj :idea: vidíš to, dvív sem mji tam dával. Al ono to po čase odpadávalo.
To jsem vybrousil až do hola.
Každopádně souhlasím.

Jen jsem nevěděl zda není něco speciálního.
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 24. 08. 2005 13:22

třeba toto je vhodné?

http://okentes.inshop.cz/inshop/scripts ... &Level=257

ja používal vždy normál antikorzní základovku natíranou stětcem (samozřejmě tam kde to není vidět či nezáleží na vzhledu)
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 24. 08. 2005 13:23

pkot píše:
Pivson píše:pořád mě to vrtá hlavou, ale zadnej podklad (výrobek) na kastli pod tmel jsem nenašel.
Ani jsem si u karosáře něják nevšim že by pod to něco dával.
Tak nevím, a počkám na radu
A co treba zakladovka ?
na co?pokud to děláš někde kde neni velká vlhkost a kit ti nenatahne vodu tak proč tam dávat základovku?já teda nevim ale todle jsme v práci nikdy nedělali..prostě čistej plech kit s vláknem nebo hliníkem a už se jede.
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 24. 08. 2005 13:26

BMWAK píše:
pkot píše:
Pivson píše:pořád mě to vrtá hlavou, ale zadnej podklad (výrobek) na kastli pod tmel jsem nenašel.
Ani jsem si u karosáře něják nevšim že by pod to něco dával.
Tak nevím, a počkám na radu
A co treba zakladovka ?
na co?pokud to děláš někde kde neni velká vlhkost a kit ti nenatahne vodu tak proč tam dávat základovku?já teda nevim ale todle jsme v práci nikdy nedělali..prostě čistej plech kit s vláknem nebo hliníkem a už se jede.
taky jsem to právě vždy dělal takhle.
Mám tu výňatek z knihy jak na to:

ačkoliv se často provádí tmelení přímo na čistý plech, v každém případě dporučujeme nastříkat plech nejprve základním antikorozním nátěrem
S BMW na věčné časy!

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 24. 08. 2005 13:30

Pivson píše:
pkot píše:
Pivson píše:pořád mě to vrtá hlavou, ale zadnej podklad (výrobek) na kastli pod tmel jsem nenašel.
Ani jsem si u karosáře něják nevšim že by pod to něco dával.
Tak nevím, a počkám na radu
A co treba zakladovka ?
jj :idea: vidíš to, dvív sem mji tam dával. Al ono to po čase odpadávalo.
To jsem vybrousil až do hola.
Každopádně souhlasím.

Jen jsem nevěděl zda není něco speciálního.
Soupnul bych tam zaklad od standoxu , ten drzi :-)

Uživatelský avatar
Pivson
Příspěvky: 411
Registrován: 12. 02. 2003 09:54
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pivson » 24. 08. 2005 13:31

Anonymous píše:
Pivson píše:
pkot píše: A co treba zakladovka ?
jj :idea: vidíš to, dvív sem mji tam dával. Al ono to po čase odpadávalo.
To jsem vybrousil až do hola.
Každopádně souhlasím.

Jen jsem nevěděl zda není něco speciálního.
Soupnul bych tam zaklad od standoxu , ten drzi :-)
Podívám se na ten standox, než budu hledat info kde v Praze třeba maj?
S BMW na věčné časy!

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 24. 08. 2005 13:50

Udelej si to sam zase takovej nouma nejses 8)
Jsou tady spousty asi prachatejch radilu ze si to mas nechat udelat v lakovne......myslim ze to bez problemu zvladnes sam :idea:
Jinak dle me je osvetceny tmelit rovnou na kov a je klid a drzi to leta :idea:
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe

E39 530D Touring

Odpovědět