Jak mám postupovat při korozi lemů?
Jak mám postupovat při korozi lemů?
Poradí mi někdo jak bych měl postupovat při opravě zkorodovanejch lemů ?
zalezi na tom jak moc je to v pr....
Jinak navareni novejch je narocnejsi na praci i penize ale je to 100% lepsi nez socharit s tmelu....
zalezi na tvejch moznostech.
Jinak jak psal Pivson.
seskrabat na kov
tmelit
brousit 120, 240,
odmastit
plnic
brousitc pod vodou 600
odmastit
barva
a v pripade metalizi Lak
Snad jsem na nic nezapomel.
Jinak navareni novejch je narocnejsi na praci i penize ale je to 100% lepsi nez socharit s tmelu....
zalezi na tvejch moznostech.
Jinak jak psal Pivson.
seskrabat na kov
tmelit
brousit 120, 240,
odmastit
plnic
brousitc pod vodou 600
odmastit
barva
a v pripade metalizi Lak
Snad jsem na nic nezapomel.
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe
E39 530D Touring
E39 530D Touring
A co pred kytem zaklad ? Na to se nehraje ?Akmall píše:zalezi na tom jak moc je to v pr....
Jinak navareni novejch je narocnejsi na praci i penize ale je to 100% lepsi nez socharit s tmelu....
zalezi na tvejch moznostech.
Jinak jak psal Pivson.
seskrabat na kov
tmelit
brousit 120, 240,
odmastit
plnic
brousitc pod vodou 600
odmastit
barva
a v pripade metalizi Lak
Snad jsem na nic nezapomel.
jelikož nejsem žádnej lakýra a tak, velice rád se přiučím.pkot píše:Auto na lak jsem si pripravoval sam a je tomu uz rok a nic mi nevylezlo . Tak ze si myslim ze do toho muzu co mluvit .adam320 píše:tak od Vás bych kuci auto fakt opravovat nechtěl![]()
Dám Ti radu: Nech si to někde udělat!!!
Ale od nekoho, kdo pod kyt neda zaklad, bych si to taky nenechal delat.
Napiště jak to děléte, hlavně mě zajíméá ten podklad (co je to za materiál) dáváte na karoserii před kitem.
Kit po správné opravě vydrží po přestříkání cca 2-3 roky u mě každodení provoz a oprava v amaterských podmínkách - lemy
S BMW na věčné časy!
jelikož nejsem žádnej lakýra a tak, velice rád se přiučím.Pivson píše:pkot píše:Auto na lak jsem si pripravoval sam a je tomu uz rok a nic mi nevylezlo . Tak ze si myslim ze do toho muzu co mluvit .adam320 píše:tak od Vás bych kuci auto fakt opravovat nechtěl![]()
Dám Ti radu: Nech si to někde udělat!!!
Ale od nekoho, kdo pod kyt neda zaklad, bych si to taky nenechal delat.
Napiště jak to děléte, hlavně mě zajíméá ten podklad (co je to za materiál) dáváte na karoserii před kitem.
Zakladem je dobrej zaklad

No je to asi hodne v letu , ale myslim ze tak by to melao asi nejak vypadat . A mozna ze jsem na neco zapomel , proto ze jsem to psal vazne na rychlo

jjpkot píše:A co treba zakladovka ?Pivson píše:pořád mě to vrtá hlavou, ale zadnej podklad (výrobek) na kastli pod tmel jsem nenašel.
Ani jsem si u karosáře něják nevšim že by pod to něco dával.
Tak nevím, a počkám na radu

To jsem vybrousil až do hola.
Každopádně souhlasím.
Jen jsem nevěděl zda není něco speciálního.
S BMW na věčné časy!
třeba toto je vhodné?
http://okentes.inshop.cz/inshop/scripts ... &Level=257
ja používal vždy normál antikorzní základovku natíranou stětcem (samozřejmě tam kde to není vidět či nezáleží na vzhledu)
http://okentes.inshop.cz/inshop/scripts ... &Level=257
ja používal vždy normál antikorzní základovku natíranou stětcem (samozřejmě tam kde to není vidět či nezáleží na vzhledu)
S BMW na věčné časy!
na co?pokud to děláš někde kde neni velká vlhkost a kit ti nenatahne vodu tak proč tam dávat základovku?já teda nevim ale todle jsme v práci nikdy nedělali..prostě čistej plech kit s vláknem nebo hliníkem a už se jede.pkot píše:A co treba zakladovka ?Pivson píše:pořád mě to vrtá hlavou, ale zadnej podklad (výrobek) na kastli pod tmel jsem nenašel.
Ani jsem si u karosáře něják nevšim že by pod to něco dával.
Tak nevím, a počkám na radu
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
taky jsem to právě vždy dělal takhle.BMWAK píše:na co?pokud to děláš někde kde neni velká vlhkost a kit ti nenatahne vodu tak proč tam dávat základovku?já teda nevim ale todle jsme v práci nikdy nedělali..prostě čistej plech kit s vláknem nebo hliníkem a už se jede.pkot píše:A co treba zakladovka ?Pivson píše:pořád mě to vrtá hlavou, ale zadnej podklad (výrobek) na kastli pod tmel jsem nenašel.
Ani jsem si u karosáře něják nevšim že by pod to něco dával.
Tak nevím, a počkám na radu
Mám tu výňatek z knihy jak na to:
ačkoliv se často provádí tmelení přímo na čistý plech, v každém případě dporučujeme nastříkat plech nejprve základním antikorozním nátěrem
S BMW na věčné časy!
Soupnul bych tam zaklad od standoxu , ten drziPivson píše:jjpkot píše:A co treba zakladovka ?Pivson píše:pořád mě to vrtá hlavou, ale zadnej podklad (výrobek) na kastli pod tmel jsem nenašel.
Ani jsem si u karosáře něják nevšim že by pod to něco dával.
Tak nevím, a počkám na raduvidíš to, dvív sem mji tam dával. Al ono to po čase odpadávalo.
To jsem vybrousil až do hola.
Každopádně souhlasím.
Jen jsem nevěděl zda není něco speciálního.

Podívám se na ten standox, než budu hledat info kde v Praze třeba maj?Anonymous píše:Soupnul bych tam zaklad od standoxu , ten drziPivson píše:jjpkot píše: A co treba zakladovka ?vidíš to, dvív sem mji tam dával. Al ono to po čase odpadávalo.
To jsem vybrousil až do hola.
Každopádně souhlasím.
Jen jsem nevěděl zda není něco speciálního.
S BMW na věčné časy!
Udelej si to sam zase takovej nouma nejses
Jsou tady spousty asi prachatejch radilu ze si to mas nechat udelat v lakovne......myslim ze to bez problemu zvladnes sam
Jinak dle me je osvetceny tmelit rovnou na kov a je klid a drzi to leta

Jsou tady spousty asi prachatejch radilu ze si to mas nechat udelat v lakovne......myslim ze to bez problemu zvladnes sam

Jinak dle me je osvetceny tmelit rovnou na kov a je klid a drzi to leta

EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe
E39 530D Touring
E39 530D Touring