Odvzdušnění topení...

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Odvzdušnění topení...

Příspěvek od bmwm3 » 16. 08. 2005 10:59

Je něco takového v E30? Jak se to dělá?

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 16. 08. 2005 11:01

To snad né. Odvzdušníš to tak, že topení otevřeš a odvzdušníš celou soustavu, ne?
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 16. 08. 2005 19:42

Bobo píše:To snad né. Odvzdušníš to tak, že topení otevřeš a odvzdušníš celou soustavu, ne?
přesně tak u M10 se nemusí ani nikde povolovat odvzdušnovák tam se to udělá samo..ale u M20 se to nějak odvzdušnit musí no..
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d


728 36 83 19

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 08. 2005 20:16

hm, samej odbornik...

natocis motor, v nadrzce mej tak do stredni znacky, zapni topeni, ventilace stupen 1 abys cejtil jestli neco fouka tepleho nebo ne.

pockej az teplota dojde po stred a otevre termostat, poznas to tak, ze obe hadice ke chladici jsou uz horke

behem zohrivani muzes mirne otevrit sroub na telese termostatu, je to na klic. c 8, a z otvoru pod sroubem musi vytekat kapalinka

po otevreni termostatu mam radsi, kdyz motor toci tak cca 1500, tehdy mam zarucenej prutok skrz okruh, a otevreny sroub, mirne, ne moc ani ne moc malo, kapalinka proste musi odtud vytekat, sem tam jsou videt bublinky jak se odvzdusnuje. Taky to poznas ze je to uz na dobre ceste, kdyz i topeni fouka horkej luft. Tak cest praci.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 17. 08. 2005 06:01

Max to napsal pekne ...
ja odvzdusnoval na M40 pri volnobehu .. a slo to ..
... (po vymene termostatu, tudiz topeni mozna zavzdusnene nebylo)

jsou tam dva odvzdusnovaky. jeden u termostatu, druhy na chladici - vedle vicka pro nalevani chl.kapaliny.

jinak uz bylo vse napsano (k tomu topeni-ohrat,topit) :)

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 17. 08. 2005 11:29

Max-Max píše:hm, samej odbornik...

natocis motor, v nadrzce mej tak do stredni znacky, zapni topeni, ventilace stupen 1 abys cejtil jestli neco fouka tepleho nebo ne.

pockej az teplota dojde po stred a otevre termostat, poznas to tak, ze obe hadice ke chladici jsou uz horke

behem zohrivani muzes mirne otevrit sroub na telese termostatu, je to na klic. c 8, a z otvoru pod sroubem musi vytekat kapalinka

po otevreni termostatu mam radsi, kdyz motor toci tak cca 1500, tehdy mam zarucenej prutok skrz okruh, a otevreny sroub, mirne, ne moc ani ne moc malo, kapalinka proste musi odtud vytekat, sem tam jsou videt bublinky jak se odvzdusnuje. Taky to poznas ze je to uz na dobre ceste, kdyz i topeni fouka horkej luft. Tak cest praci.
Tohle jsem si přečetl až dnes, ale přesně, co jsi psal jsem udělal už včera před Čerňákem.. :-) :-)
S tím rozdílem, že já se prsotě na ten šroub nedostanu, dokud nepovolím regulátor tlaku paliva, abych s ním trochu hnul a dostal se na ten pitomej šroubek..

Zajímalo mne, jestli je jiná varianta než přes ten termostat.. Takže není.. :-) :-) :-)

Odpovědět