Odvzdušnění topení...
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odvzdušnění topení...
Je něco takového v E30? Jak se to dělá?
přesně tak u M10 se nemusí ani nikde povolovat odvzdušnovák tam se to udělá samo..ale u M20 se to nějak odvzdušnit musí no..Bobo píše:To snad né. Odvzdušníš to tak, že topení otevřeš a odvzdušníš celou soustavu, ne?
E12-518,E28-518i,E34-525i,Ex34-524td,Ex34-530i V8 touring,Ex34-535i,Ex34 540i V8,E39 520i touring,Ex39-528i,Ex23-735ia,Ex30-318i,Ex36-316i,Ex36-318i cabrio,Ex36-318tds touring,Ex36-328coupe,Ex36-318is coupe,E46 320d
728 36 83 19
728 36 83 19
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
hm, samej odbornik...
natocis motor, v nadrzce mej tak do stredni znacky, zapni topeni, ventilace stupen 1 abys cejtil jestli neco fouka tepleho nebo ne.
pockej az teplota dojde po stred a otevre termostat, poznas to tak, ze obe hadice ke chladici jsou uz horke
behem zohrivani muzes mirne otevrit sroub na telese termostatu, je to na klic. c 8, a z otvoru pod sroubem musi vytekat kapalinka
po otevreni termostatu mam radsi, kdyz motor toci tak cca 1500, tehdy mam zarucenej prutok skrz okruh, a otevreny sroub, mirne, ne moc ani ne moc malo, kapalinka proste musi odtud vytekat, sem tam jsou videt bublinky jak se odvzdusnuje. Taky to poznas ze je to uz na dobre ceste, kdyz i topeni fouka horkej luft. Tak cest praci.
natocis motor, v nadrzce mej tak do stredni znacky, zapni topeni, ventilace stupen 1 abys cejtil jestli neco fouka tepleho nebo ne.
pockej az teplota dojde po stred a otevre termostat, poznas to tak, ze obe hadice ke chladici jsou uz horke
behem zohrivani muzes mirne otevrit sroub na telese termostatu, je to na klic. c 8, a z otvoru pod sroubem musi vytekat kapalinka
po otevreni termostatu mam radsi, kdyz motor toci tak cca 1500, tehdy mam zarucenej prutok skrz okruh, a otevreny sroub, mirne, ne moc ani ne moc malo, kapalinka proste musi odtud vytekat, sem tam jsou videt bublinky jak se odvzdusnuje. Taky to poznas ze je to uz na dobre ceste, kdyz i topeni fouka horkej luft. Tak cest praci.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Max to napsal pekne ...
ja odvzdusnoval na M40 pri volnobehu .. a slo to ..
... (po vymene termostatu, tudiz topeni mozna zavzdusnene nebylo)
jsou tam dva odvzdusnovaky. jeden u termostatu, druhy na chladici - vedle vicka pro nalevani chl.kapaliny.
jinak uz bylo vse napsano (k tomu topeni-ohrat,topit)
petr
ja odvzdusnoval na M40 pri volnobehu .. a slo to ..
... (po vymene termostatu, tudiz topeni mozna zavzdusnene nebylo)
jsou tam dva odvzdusnovaky. jeden u termostatu, druhy na chladici - vedle vicka pro nalevani chl.kapaliny.
jinak uz bylo vse napsano (k tomu topeni-ohrat,topit)

petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tohle jsem si přečetl až dnes, ale přesně, co jsi psal jsem udělal už včera před Čerňákem..Max-Max píše:hm, samej odbornik...
natocis motor, v nadrzce mej tak do stredni znacky, zapni topeni, ventilace stupen 1 abys cejtil jestli neco fouka tepleho nebo ne.
pockej az teplota dojde po stred a otevre termostat, poznas to tak, ze obe hadice ke chladici jsou uz horke
behem zohrivani muzes mirne otevrit sroub na telese termostatu, je to na klic. c 8, a z otvoru pod sroubem musi vytekat kapalinka
po otevreni termostatu mam radsi, kdyz motor toci tak cca 1500, tehdy mam zarucenej prutok skrz okruh, a otevreny sroub, mirne, ne moc ani ne moc malo, kapalinka proste musi odtud vytekat, sem tam jsou videt bublinky jak se odvzdusnuje. Taky to poznas ze je to uz na dobre ceste, kdyz i topeni fouka horkej luft. Tak cest praci.


S tím rozdílem, že já se prsotě na ten šroub nedostanu, dokud nepovolím regulátor tlaku paliva, abych s ním trochu hnul a dostal se na ten pitomej šroubek..
Zajímalo mne, jestli je jiná varianta než přes ten termostat.. Takže není..


