
Spojkový válec...
Spojkový válec...
Zdravím pánové... Mam problem a potrebuji radu. Neustále se mi zavzdusnuje spojka a ja nevim cim to je. Vymenil jsem spojkový valec, ale to mi nepomohlo a pedal se zasekava na konci. Jak se rozjdeu na jednicku, tak mam vyhrano, ale je to i tak desna otrava. Muze to byt pistkem primo u pedalu...? Ja si myslim, ze mi spatne tesni a dostava se tam vzduch a pedal se proto nevraci. Nemam uz jinou moznost, nez si myslet tohle, protoze valec jsem vymenil a neverim tomu, ze by oba delaly to stejny... Diky za rady... 

Ex E30 320i ´87 -> next E2(8,1?)...
Pracovní válec spojky - repase
Zakoupil jsem si originální sadu pro repasi pracovního válce spojky (ten dole). Všechno mi jde, ale nevím, jakým způsobem nasadit zpět pístek pracovního válce, opatřený novým těsněním. Ven šel velice lehce po přetěsnění se mu ale nazpět nechce. Těsnění sedí jak má a je určitě orientováno správně. Je snad zapotřebí lis? Nerad bych něco pokazil, tak se ptám...
E30 316i Touring
Re: Pracovní válec spojky - repase
Nikoliv.Jrk píše:....Je snad zapotřebí lis?...
Hydraulický válečky všech možných osobních vozidel jsem vždycky dal dohromady jen rukou.
- dedion
- Příspěvky: 106
- Registrován: 22. 08. 2013 20:45
- Bydliště: Velká nad Veličkou
- Kontaktovat uživatele:
mázni tu gumičku olejem a snad by jsi ho tam měl dostat, ale jestli jde moc těžko tak bude něco spatně
E30 320i 90 ->> M50B25 NV
No Turbo, No nitro, Simply BMW power
Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
No Turbo, No nitro, Simply BMW power

Lakýrnické práce ----> https://www.facebook.com/DedionAutolakClub
Gumička
Gumičku jsem namazal olejem, ale i tak se jí tam vůbec nechce, krásně sedí v osazení, tak jak má, ale jde to hodně natvrdo. Jsem rád, že vím, že má jít lehce. Zkusím to ještě prohodit s tou starou - ta šla lehce...
E30 316i Touring
Koupil jsem si nový
Se starou gumičkou nebyl problém. Ale přeci to tak nebudu řešit. Zkusil jsem zakoupit další novou sadu, ale bylo to to samé. Zakoupil jsem tedy válec nový. No sice jsem původní problém nevyřešil, ale kdyby měl někdo podobný problém, tak ať ví, že nebyl sám
P. S. : Většinou problém vyřeším, ale s tímto jsem nehnul....

P. S. : Většinou problém vyřeším, ale s tímto jsem nehnul....
E30 316i Touring
Měřit jsem zkoušel, měřil jsem vnitřní průměr otvoru - teď mě napadá neměří se vnější průměr pístku? A doměřil jsem se cca 20,6 mm...
- Nejprve jsem si objednal opravnou sadu od BMW 20,6 mm - nepovedlo se mi...
- Dále jsem objednal opravnou sadu Frenkit 20,6 mm - nepovedlo se mi...
- Zanechal jsem svého snažení a koupil nový válec...
No, vím není to nejodbornější řešení, se kterým bych byl sám se sebou spokojen, ale pomohlo
- Nejprve jsem si objednal opravnou sadu od BMW 20,6 mm - nepovedlo se mi...
- Dále jsem objednal opravnou sadu Frenkit 20,6 mm - nepovedlo se mi...
- Zanechal jsem svého snažení a koupil nový válec...
No, vím není to nejodbornější řešení, se kterým bych byl sám se sebou spokojen, ale pomohlo

E30 316i Touring
Spojkový válec
Pánové.. E30 M40 coupe plast-sedám do auta a sešlápnu spojku a propadne se mi noha. Spojkový válec jakoby tam nebyl a spojkový pedál se vrací pouze díky pružině a nerozpojuje spojku. Kontroloval jsem jestli neni prasklá hadice ke spojkovému pedálu a je ok, to samé spojkový válec je suchý a neteče (i posundání prachovky je uvnitř sucho). Cca před rokem byl váleček přetěsněný novou sadou. Nastartoval jsem a nechal auto ohřát a ani po tom se pedál nazačal chovat jak má, prostě tam plandá a jediný odpor který klade je odpor vratné pružiny. Nevíte kde by mohl být problém?
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
kup novej válec, pak případně hadicu a nehledej velblouda tam, kde je maximálně komár
válec jsi měl rovnou koupit novej a ještě bys ušetřil 


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Hlavni brzdovy valec 22.22/17.46
Zdravim, pomoci funkce hledat jsem nenasel nic relevantniho, tak pisu sem, kde je topic take zameren na nejaky ten valec.
Mel jsem dojem, ze mi odesel hlavni brzdovy valec do vecnych lovist, ale protoze nebyl nijak rezavy, usoudil jsem ze by to mohla opravna sada dat do kupy. V autokelly jsem objednal opravou sadu frenkit na prumer valce 19.5/20.6 bo tak nejak. Bylo to katalogove primo na 318i, r.v.88. Auto mel otec asi 15let, a brzdovy valec nemenil, tak sem predpokladal, ze to musi odpovidat. Nicmene ve valci jsou 2 casti, prvni vetsi prumer, druha mensi prumer. Otazka je, kde sehnat gumicky na opravu valce, kdyz gumicky v opravne sade od Frenkitu z autokelly (20.6/19.5) do meho valce nesedi (na valci je napsano 22 a 17, vzdy na jedne casti valce). Pritom jak jsem zminoval, valec je na 99% puvodni, takze kde je problem. Mam shanet opravnou sadu na prumery 22.22/17.46?
Dik za jakoukoli radu
Mel jsem dojem, ze mi odesel hlavni brzdovy valec do vecnych lovist, ale protoze nebyl nijak rezavy, usoudil jsem ze by to mohla opravna sada dat do kupy. V autokelly jsem objednal opravou sadu frenkit na prumer valce 19.5/20.6 bo tak nejak. Bylo to katalogove primo na 318i, r.v.88. Auto mel otec asi 15let, a brzdovy valec nemenil, tak sem predpokladal, ze to musi odpovidat. Nicmene ve valci jsou 2 casti, prvni vetsi prumer, druha mensi prumer. Otazka je, kde sehnat gumicky na opravu valce, kdyz gumicky v opravne sade od Frenkitu z autokelly (20.6/19.5) do meho valce nesedi (na valci je napsano 22 a 17, vzdy na jedne casti valce). Pritom jak jsem zminoval, valec je na 99% puvodni, takze kde je problem. Mam shanet opravnou sadu na prumery 22.22/17.46?
Dik za jakoukoli radu

Re: Hlavni brzdovy valec 22.22/17.46
Na 22,20/17,46 se přešlo někdy v květnu 87, do tý doby se montovalo 20,64/19,05 a přechodně jen 20,64.motovsky píše:Zdravim, pomoci funkce hledat jsem nenasel nic relevantniho, tak pisu sem, kde je topic take zameren na nejaky ten valec.
Mel jsem dojem, ze mi odesel hlavni brzdovy valec do vecnych lovist, ale protoze nebyl nijak rezavy, usoudil jsem ze by to mohla opravna sada dat do kupy. V autokelly jsem objednal opravou sadu frenkit na prumer valce 19.5/20.6 bo tak nejak. Bylo to katalogove primo na 318i, r.v.88. Auto mel otec asi 15let, a brzdovy valec nemenil, tak sem predpokladal, ze to musi odpovidat. Nicmene ve valci jsou 2 casti, prvni vetsi prumer, druha mensi prumer. Otazka je, kde sehnat gumicky na opravu valce, kdyz gumicky v opravne sade od Frenkitu z autokelly (20.6/19.5) do meho valce nesedi (na valci je napsano 22 a 17, vzdy na jedne casti valce). Pritom jak jsem zminoval, valec je na 99% puvodni, takze kde je problem. Mam shanet opravnou sadu na prumery 22.22/17.46?
Dik za jakoukoli radu
Nevěř všemu, co mají v katalogách autokelly a podobní borci.
Pokud máš válec vymontovanej, zkontroluj, v jakým stavu je vnitřní stěna válce. Podle toho rozhodni, jestli shánět sadu 22/17 nebo rovnou jinej válec.
.