Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Bobo
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 13. 03. 2003 22:01
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Bobo » 05. 08. 2005 10:31
Mohl by mi někdo poradit jak na to? Jedná se o motor m40?
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

-
BAD
- Příspěvky: 377
- Registrován: 04. 11. 2004 06:49
- Bydliště: Slovacko
Příspěvek
od BAD » 05. 08. 2005 11:34
takze sundani vany te male je celkem pohoda je to myslim 10klic odsroubujes vsechny srouby pak mirne zatahnes za vanu smerem dolu a je to pokud by nesla odlepit tak trochu pobouchat gumovym kladivem aby pustila nebo jsou tam dva vystupky na vane a vzit sroubovak a zapacit zane tak jsem to delal ja a v pohode jinac kos drzi na dvoch sroubech tentyz klic a je vse dole hodne uspechu pri demontazi

-
Bobo
- Příspěvky: 1938
- Registrován: 13. 03. 2003 22:01
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Bobo » 05. 08. 2005 12:08
Díky za popis. Snad to zvládnu

Dá se nějak poznat špatný (nebo s nedostačujícím výkonem) olejový čerpadlo?
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

-
BAD
- Příspěvky: 377
- Registrován: 04. 11. 2004 06:49
- Bydliště: Slovacko
Příspěvek
od BAD » 05. 08. 2005 12:37

Dá se nějak poznat špatný (nebo s nedostačujícím výkonem) olejový čerpadlo?[/quote]
jedine skusit tlak oleje u M40 by na volno beh mel byt min. 0.5bar a pri asi 3500-4000 by mel byt kolem 4bar