Motor K.O. ? M40

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Motor K.O. ? M40

Příspěvek od Ace » 01. 08. 2005 19:17

Tak jsem dneska dojezdil. Vylitnu z prace, sednu do bavce, otocim klickem...motor naskocil na prvni otoceni a ujedu snad 500m, chcipnul jsem motor, nastoupila pritelkyne a co se nestalo. Nakopnu to a najednou mam zvuk jako TRABANT ci WARTBURG...proste 3 válec! Vylítly otáčky a kolísaly mezi 1000 - 2500 smrad fakt jak z dvoutakta...vibrace.

Mam podezrení na: spatný tlak na jednom ci více válcích :cry:

Svicky nove cca 2 mesice, 14 dni stara lambda sonda, 3/4 roku stara vacka, hydrostely, vahadla, sprchovani... je to motor M40B18.

Fakt uz nevim. Napada Vas neco? Dekuji za rady, jsem vyrizenej :cry:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
[CZ]Airwolf[OC]
Příspěvky: 1073
Registrován: 29. 01. 2005 11:38
Bydliště: Praha

Re: Motor K.O. ? M40

Příspěvek od [CZ]Airwolf[OC] » 01. 08. 2005 19:18

Ace píše:Tak jsem dneska dojezdil. Vylitnu z prace, sednu do bavce, otocim klickem...motor naskocil na prvni otoceni a ujedu snad 500m, chcipnul jsem motor, nastoupila pritelkyne a co se nestalo. Nakopnu to a najednou mam zvuk jako TRABANT ci WARTBURG...proste 3 válec! Vylítly otáčky a kolísaly mezi 1000 - 2500 smrad fakt jak z dvoutakta...vibrace.

Mam podezrení na: spatný tlak na jednom ci více válcích :cry:

Svicky nove cca 2 mesice, 14 dni stara lambda sonda, 3/4 roku stara vacka, hydrostely, vahadla, sprchovani... je to motor M40B18.

Fakt uz nevim. Napada Vas neco? Dekuji za rady, jsem vyrizenej :cry:
co kabely ?
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno :)

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 01. 08. 2005 19:23

Kabely - rok staré, vyjma kabelu který vede ke snímači na klice - ten je původní a připouštím, že může dělat problém. V sadě od Bougicords byl kabel s jinou koncovkou a tak jsem ho tam nedal. :roll:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
[CZ]Airwolf[OC]
Příspěvky: 1073
Registrován: 29. 01. 2005 11:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od [CZ]Airwolf[OC] » 01. 08. 2005 19:29

propaleny valec ? bracha nadhodil tuhle moznost...tim moje moznosti konci...preju at to neni nic vaznyho...
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno :)

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 01. 08. 2005 19:44

No obavam se toho.... v tom pripade tam jdou Mahle pisty, krouzky...lagry. proste poradne natlakovat :evil: :twisted: :roll:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 01. 08. 2005 23:11

ciste teoreticky nevyskocily z ulozeni podtlakovy hadice sani-brzdy? Kdyby odesel valec, nevim jakej duvod by prinutil motor vytacet se k 2500. Sel by na volnobeh s normal otackama ale sel by naprd. Ty hadice maji velkej vliv na samovolne vysoke zvyseni otacek.

Pripadne jeste kouknout rozvod, ale tomu nedavam velkou sanci na uspech.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 02. 08. 2005 07:23

2Max-Max: diky za poznatek, dneska se na to s kamosem podivame. Mam podezreni na palivovy cerpadlo a event. civku.
Valec by to nemel byt, dle myho by se kousnul a rachtalo by to ne?

Event. me jeste napada spatne palivo a nebo zasrane vstriky. Nadrz je plna V-poweru95 - na nic jineho auto neprovozuji, takze bych si troufnul tvrdit, ze by mel byt palivovy trakt cisty. Mel BY :roll:
8) ///M Power 8)

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 08. 2005 11:22

co takhle lambada? Palivove cerpadlo to myslim nebude, opet se ptam jak by potom mohli samovolne kolisat otacky az do 2500? Spis bych to videl na neco v elektrice, podobnej zvuk, smrad a prubeh sem mel kdyz mi prdli nove svice, bohuzel jsem zrejme mel smulu na nepodarek Bosch a zaroven se nejak podelal obvod ke vstrikum.

Mozna jeste RJ.

Celkove se mi zda, ze to bude mit neco spolecneho se zapalovanim nebo motor managementem. Cidla, lambada, vaha, svice (ale kdyz svice tak zas - proc 2500? jak? ), proste nejakej bludnej signal.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Ace
Příspěvky: 1125
Registrován: 13. 04. 2003 14:36
Bydliště: Praha 4 (Kamýk)

Příspěvek od Ace » 02. 08. 2005 12:50

Maxi, lambadu tam mam asi 14 dni a do ted max. spokojenost - je to NGK. Ale ty svice mohou byt pekne sr...ky :oops: Jsou to obyc. BOSCH F8LCR, mozna prdla svicka, i to je mozne asi je to shit.

Obcas mi blbnul volnobeh, kdyz auto stalo cely den venku na slunci a nastartoval jsem, tak sly otacky pod 500... pri startu v chladne garazi ok.
8) ///M Power 8)

Odpovědět