
kolik jich je?
kolik jich je?
Pánové mám opět skromný dotaz
. kolik je odvzdušnovacích šroubků? je jenom jeden u termostatu, nebo jich je někde víc,ale jsou dobře zašitý? proč se ptám: vyměnil jsem termostat, a ručka se mi občas hýbá nějak brutálně. z toho usuzuji, že je ta moje mrcha ještě zavzdušněná. 2. nejde mi ani moc topení (asi taky zavzdušněný). Děkuji za odpověď

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Odzdušňovací šroub je na motoru M20 jeden, na termostatu. Při plnění chladícího systému je třeba mít tento šroub otevřený, mít otevřené topení. Po nastartování zvýšit otáčky motoru na 2000 a čekat, dokud z odvzdušňovacího šroubu nepoteče kapalina. Stále dolévat kapalinu do nádobky.
Skoky ručky teploměru mohou být způsobeny "studeným" spojem v přístrojovce. Pokud to netopí a hřeje se, tak může být vadné těsnění pod hlavou.
Skoky ručky teploměru mohou být způsobeny "studeným" spojem v přístrojovce. Pokud to netopí a hřeje se, tak může být vadné těsnění pod hlavou.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition