Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
dubar
- Příspěvky: 52
- Registrován: 01. 06. 2005 06:32
- Bydliště: TA3
Příspěvek
od dubar » 09. 06. 2005 05:41

Uz mam dalsi problem. Pi nastartovanom motore citit z vyfuku vypary benzinu, citit ich az do vnutra karoserie. Co mam robit?
PS: Kazdy kto predava BMW ho predava v katastrofalnom stave?

-
dubar
- Příspěvky: 52
- Registrován: 01. 06. 2005 06:32
- Bydliště: TA3
Příspěvek
od dubar » 09. 06. 2005 05:45

Zabudol som jedna sa o M10 318i.
Dakujem za prispevok 
-
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 09. 06. 2005 07:23
ja bych rekl ze z vyfuku to moc nebude radci bych zkontroloval tesnost vsech hadic na motore tam to vetsinou byva popraskane
-
Akmall
- Příspěvky: 1457
- Registrován: 09. 09. 2004 08:41
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Akmall » 09. 06. 2005 08:02
Nechaval jsem menit hadice chcalo to na blok motoru. Tak bacha

Ja prodaval BMW v docela peknym stavu.
EX E30 M20 2.0 chrom, E30 M50 2.0 plast, E36 M50 2.0 coupe
E39 530D Touring
-
dubar
- Příspěvky: 52
- Registrován: 01. 06. 2005 06:32
- Bydliště: TA3
Příspěvek
od dubar » 09. 06. 2005 08:15

Hadice su vsetky nove, ale kabel z lambda sondy nie je nikde zapojeny. Ani som nensiel kam ho pripojit.

Predchadzajuci majitel zatlka a onicom nevie.

Co dalej.

-
milo
- Příspěvky: 310
- Registrován: 21. 11. 2004 16:54
Příspěvek
od milo » 09. 06. 2005 14:36
bohata smes?
e39 530d
e32 730iA
ex e34 525i m20
-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 10. 06. 2005 05:59
dubar píše:
Hadice su vsetky nove, ale kabel z lambda sondy nie je nikde zapojeny. Ani som nensiel kam ho pripojit.

Predchadzajuci majitel zatlka a onicom nevie.

Co dalej.

Zjisti číslo na řídící jednotce (je pod plastovým deklem ve schránce u spolujezdce).
Podle toho lze zjistit, jestli je určena pro katalyzátor.
Konektor pro připojení lambda - sondy je vlevo od baterie (ve směru jízdy), origo drží na plechu pod baterkou za caplík.
-
dubar
- Příspěvky: 52
- Registrován: 01. 06. 2005 06:32
- Bydliště: TA3
Příspěvek
od dubar » 10. 06. 2005 12:40

to cislo je: 0280 000 330 alebo 1706 161.9, alebo 078. Vsetky tieto cisla boli na stitku riad. jednotky.

chlapy je ten konektor cidla pre lamdu sondu nemam pod baterkou. Kde ho mam hladat?

-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 10. 06. 2005 19:26
dubar píše:
to cislo je: 0280 000 330 alebo 1706 161.9, alebo 078. Vsetky tieto cisla boli na stitku riad. jednotky.

chlapy je ten konektor cidla pre lamdu sondu nemam pod baterkou. Kde ho mam hladat?

U mě je
0 280 000 328
(078)
1 706 077.9
----------------
Tahle ŘJ je možná na auto bez katalyzátoru.
Co máš za rok výroby, popř. uveď posledních 7 znaků VIN.
-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 10. 06. 2005 19:36
Lambda sonda je připojená na pin 20 ŘJ.
-
dubar
- Příspěvky: 52
- Registrován: 01. 06. 2005 06:32
- Bydliště: TA3
Příspěvek
od dubar » 10. 06. 2005 19:52

posledne cisla WIN:4196, Ak dobre rozumiem po odkrytovani plastoveho krytu, a odpojeni koncovky z RJ na 20 PI-e je zapojena lamda? Z nej ide len jeden vodic. R.v. 1985

-
dubar
- Příspěvky: 52
- Registrován: 01. 06. 2005 06:32
- Bydliště: TA3
Příspěvek
od dubar » 10. 06. 2005 19:57

opravujem cislo VIN: 9554196

-
dubar
- Příspěvky: 52
- Registrován: 01. 06. 2005 06:32
- Bydliště: TA3
Příspěvek
od dubar » 10. 06. 2005 20:38

si dobry

, znamena to ze ten katalyzator nepotrebujem? Preco potom ten zapach benzinu? Nech jazdim z lahkou nohou spotreba je nad 10l.

Porad co mam robit...

-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 10. 06. 2005 20:45
Mě to připadá, jak kdyby tam někdo z neznalosti dal výfuk s KAT a lambdou...
I to může být příčina vysoké spotřeby.
Každopádně bych to vyndal.
Jestli máš v TP napsáno, že auto katalyzátor nemá, není co řešit, dal bych tam střední díl bez katu a lambdy.
-
dubar
- Příspěvky: 52
- Registrován: 01. 06. 2005 06:32
- Bydliště: TA3
Příspěvek
od dubar » 10. 06. 2005 20:52

hm vo velkom TP je uz napisany, problem bude asi len na EK a STK. Moze tento model byt bez karburatora mat vstrekovanie a pritom nemat katalyzator?

-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 10. 06. 2005 21:09
dubar píše:
hm vo velkom TP je uz napisany, problem bude asi len na EK a STK. Moze tento model byt bez karburatora mat vstrekovanie a pritom nemat katalyzator?

To je nějaký divný, proč v tom TP je kat.
Jinak - ten 318i s motorem M10 se dělal s mechanickým vstřikováním bez katu, s elektronickým bez katu (origo tenhle tvůj 02/1985) a dál s katem (to mám já - 04/1986).
Rozdíly ve výfukových soustavách viz zde:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=18&fg=05
-
dubar
- Příspěvky: 52
- Registrován: 01. 06. 2005 06:32
- Bydliště: TA3
Příspěvek
od dubar » 10. 06. 2005 21:29

klobuk dole, vyznas sa v obore. Apropo ako dlho mas BMW?

Doporucujes kupit strednu cast, a katalyzator vyhodit von. A smrad benzinu by mohol zmiznut? Mam este jeden problem. Ked sa zohreje motor, a stlacim plyn. pedal, motor hned nereaguje. Az po cca 1s zacne akcelerovat. Skus este poradit.
-
Venca.
Příspěvek
od Venca. » 11. 06. 2005 06:05
dubar píše:
klobuk dole, vyznas sa v obore. Apropo ako dlho mas BMW?

Doporucujes kupit strednu cast, a katalyzator vyhodit von. A smrad benzinu by mohol zmiznut? Mam este jeden problem. Ked sa zohreje motor, a stlacim plyn. pedal, motor hned nereaguje. Az po cca 1s zacne akcelerovat. Skus este poradit.
XX věcí to může dělat.
Špatně nastavený volnoběh, váha vzduchu, zhoršená jiskra na svíčkách, ucpaná vložka ve filtru vzduchu atd.
Doporučuju stáhnout nějaký manuály, zjistit, co kde je a taky nechat auto prohlídnout na diagnostice.
-
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 11. 06. 2005 06:15

dakujem za typy, pustim sa do toho. Mozem sa este niekedy na teba obratit ked si nebudem z niecim ediet rady? Mohol by si mi poslat na teba e-mail? Moja adresa je
dubar@orangemail.sk.
