Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Radim 046
- Příspěvky: 150
- Registrován: 01. 10. 2003 09:52
- Bydliště: parádní..:))
Příspěvek
od Radim 046 » 30. 05. 2005 07:37
Potřebuju radu,
v pátek sem přifrčel domu a cestou teplota ukazovala ok i mám novou visco spojku ale jak sem chcípnul motor začala se valit voda z chladiče a v motoru to bublalo jak blázen.Tak sem druhej den ráno vyndal termostat a odvzdušnil to ale po tak 2 minutách to začalo vařit a zas z chladiče lítala voda.Ale víčko na oleji je čistý a žádnej humus tam nejni.Může to bejt těsnění pod hlavou?...nebo tipujete něco jinýho?
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 30. 05. 2005 11:10
asi tesnenie alebo samotna hlava. Skus este natlakovat chladiaci okruh, ci nemas niekde dieru a tadial taha vzduch do systemu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Márty_
- Příspěvky: 381
- Registrován: 20. 04. 2005 09:42
Příspěvek
od Márty_ » 30. 05. 2005 12:13
ahoj,
taky bych to viděl na těsnění pod hlavou
-
Jirka325
- Příspěvky: 2335
- Registrován: 20. 06. 2003 01:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jirka325 » 30. 05. 2005 12:33
Ja se priklanim k netesnosti v okruhu chlazeni. Neb se mi pri ni delo to same.
Pri praskly palici jsem s vodou nemel zadnej problem co se tyka tlaku, nebo teploty, pouze uzasnym tempem mizela a na vicku se horcice objevila az casem. A ten termostat kdyz uz jsi ho vyndal, zkusil jsi ho varit ?
-
Radim 046
- Příspěvky: 150
- Registrován: 01. 10. 2003 09:52
- Bydliště: parádní..:))
Příspěvek
od Radim 046 » 30. 05. 2005 13:14
termostat jsem nevařil ale to auto bylo studený uplně když sem ten termostat vyndalval a pak když sem to zkusil bez termostatu tak stejně to auto hned začalo vařit a když sem pustil topení tak to topilo jak blázen..

))
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 30. 05. 2005 15:50
Radim 046 píše:termostat jsem nevařil ale to auto bylo studený uplně když sem ten termostat vyndalval a pak když sem to zkusil bez termostatu tak stejně to auto hned začalo vařit a když sem pustil topení tak to topilo jak blázen..

))
asi fakt najprv natlakuj, toto vyzera na luft v okruhu chladenia
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
milo
- Příspěvky: 310
- Registrován: 21. 11. 2004 16:54
Příspěvek
od milo » 30. 05. 2005 19:58
jaky motor? na m20 se mi takto zacinalo projevovat tesneni pod hlavou ...
e39 530d
e32 730iA
ex e34 525i m20
-
BigMara
- Příspěvky: 1023
- Registrován: 12. 02. 2003 08:37
- Bydliště: Karlovy Vary
Příspěvek
od BigMara » 02. 06. 2005 08:39
podle me je to vodni pumpa...
-
Radim 046
- Příspěvky: 150
- Registrován: 01. 10. 2003 09:52
- Bydliště: parádní..:))
Příspěvek
od Radim 046 » 02. 06. 2005 08:51
no vodní pumpu jsem vyndal a měla lopatky a vše v pohodě a ani netekla ale dal jsem novou pro jistotu
Tak že jsem dal nové těsnění pod hlavu+novou vodní pumpu a dnes to dám dokupy a uvidí se.
-
Radim 046
- Příspěvky: 150
- Registrován: 01. 10. 2003 09:52
- Bydliště: parádní..:))
Příspěvek
od Radim 046 » 02. 06. 2005 10:44
Teda čumima le volali z Autecu že už to mám připravený tu hadici..sou dobrý
