Plynulost Akcelerace 2.5i

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Plynulost Akcelerace 2.5i

Příspěvek od Havran » 25. 05. 2005 21:58

Je to M20 rv 86, a problém je ten že když mám zařazený druhý nebo třetí stupeň a otáčky od 1000 - 2000 a snažím se udržovat stejné otáčky nebo pomalinku akcelerovat tak motor akceleruje neplynule jako by třeba byly špatný kabely od svíček, ale ty jsou nový, stejně jako svíce.

Mám podezření že je to buď váha vzduchu, nebo epromka která je nejspíš nějáká tůningová rv 94, no omezovač. Nicméně na stk mi nemohli naměřit dobrý hodnoty takže tipuju že to má bohatou směs. :? A bohatost směsy mi nechtěli seřídit prý že se to kvůli mě nebudou učit a ať jdu k Bychlovi :roll:

Třeba už to někdo řešil a poradí.

Uživatelský avatar
POL
Příspěvky: 446
Registrován: 08. 12. 2003 23:55
Bydliště: Würzburg

Příspěvek od POL » 26. 05. 2005 22:33

Debilové .....bohužel všední realita :cry: zkus radši přes klub na osvědčený servisy v Praze // já osobně bych svoje auto do Renocaru v Brně nedal - přestože je to značkovej servis s autorizací :roll:
ex 325i Touring
320i
my phone 732/866610

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 29. 05. 2005 08:34

dej pak vedet co to je..ok....
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Re: Plynulost Akcelerace 2.5i

Příspěvek od Lukas-e21 » 29. 05. 2005 11:29

Havran píše:Je to M20 rv 86, a problém je ten že když mám zařazený druhý nebo třetí stupeň a otáčky od 1000 - 2000 a snažím se udržovat stejné otáčky nebo pomalinku akcelerovat tak motor akceleruje neplynule jako by třeba byly špatný kabely od svíček, ale ty jsou nový, stejně jako svíce.

Mám podezření že je to buď váha vzduchu, nebo epromka která je nejspíš nějáká tůningová rv 94, no omezovač. Nicméně na stk mi nemohli naměřit dobrý hodnoty takže tipuju že to má bohatou směs. :? A bohatost směsy mi nechtěli seřídit prý že se to kvůli mě nebudou učit a ať jdu k Bychlovi :roll:

Třeba už to někdo řešil a poradí.
neboj, u bychla ti to seřidi.......jsopu tam stale zaměstnani majitele E30-tek :-D
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Havran
Příspěvky: 286
Registrován: 25. 07. 2003 09:25
Bydliště: Praha - Zbraslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havran » 30. 05. 2005 10:49

Jestli pečeš na spotřebu tak to nečti...

Tak jsem otevřel víčko na Váze vzduchu že tuhou obtáhnu ty drážky, ale jelikož po otevření jsem zjistil že to vypadá jak nový tak jsem se na to vyfláknul. Ale co mi nedalo bylo to že jsem posunul ozubený kolečko, kterým se utahuje ta pružinka, směrem do předu o dva zoubky protože se mi potom zdál motor na první pohled klidnější na volnoběh.

následek - hned jsem si všiml že ekonoměr ukazuje zhruba o 1-2 litry/100km víc než před tím. (Nejsou to spekulace člověk takovou věc pozná když se na ekonoměr kouká často) Auto bylo línější, chvílema se houpaly otáčky na volnoběh.

Po třiceti km jsem rozetku vrátil a přetáhl o jeden zoubek směrem k zádi vozidla. Spotřeba na ekonoměru ukazovala dokonce méně než předtím. Natankoval jsem plnou v Praze -> Blatna -> Lnare -> Praha 198km na dálnici otevřená střecha pohodička průměr 90km/h, a potom jedna 20km honička s Peugeot 405 Mi-16 :twisted:

Čekal jsem že v praze dotankuju tak za 700,-. Jenomže pistole vylítla po 430Kč - 15,4 litrů

Nevím jestli je to pouze spekulace, nevím jestli jsou udaje směrodatný, nevěřím že tankovací pistole vylítne vždy při stejný hladině benálu v nádži. Ale zdá se mi že to opravdu žere méně než předtím (10,5l/100 - klobouk).

Odpovědět