Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
mizuh
- Příspěvky: 624
- Registrován: 03. 06. 2003 10:07
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od mizuh » 23. 05. 2005 09:46
Jsou v blocích těchto motorů nějaký rozdíly? Resp. jsou bloky zaměnitelný?
momentálně bez.......
-
Márty_
- Příspěvky: 381
- Registrován: 20. 04. 2005 09:42
Příspěvek
od Márty_ » 23. 05. 2005 14:29
Zdar,
jsou v nich rozdíly, jiná kliková hřídel atd... zaměnitelný jsou
-
mizuh
- Příspěvky: 624
- Registrován: 03. 06. 2003 10:07
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od mizuh » 23. 05. 2005 14:43
Márty_ píše:Zdar,
jsou v nich rozdíly, jiná kliková hřídel atd...
To je mi jasný. Šlo mi hlavně o ten "futrál" na vnitřnosti

momentálně bez.......
-
KuaJa
- Příspěvky: 1596
- Registrován: 31. 08. 2004 11:34
- Bydliště: J. Čechy
Příspěvek
od KuaJa » 23. 05. 2005 15:12
Bych teda cekal docela jinej blok, kdyz 325i ma obsah 2,5 litru a eta ma 2,7, ne?
S nikym se nechci hadat-ale je to tak nebo ne?
-
bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od bmwm3 » 23. 05. 2005 15:14
Může tam být jiná palice, ojnice, klika, nevím.. Ale blok může být stejný, proč né..
Já teda nevím, ale teoreticky mi to přijde možný..
-
adam320
- Příspěvky: 4565
- Registrován: 26. 08. 2004 16:28
- Bydliště: mt. Blanc
Příspěvek
od adam320 » 23. 05. 2005 15:27
tem motor je uplně totožnej(zaměnitelnej) akorát má jinej obsah a pár stejnejch dílů uvnitř je trochu jinak vyrobenejch ale zaměnitelnejch
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
-
Jirka325
- Příspěvky: 2335
- Registrován: 20. 06. 2003 01:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jirka325 » 23. 05. 2005 15:32
Pojem "zamenitelny" je diskutabilni. To ze to tam jde namontovat a ve vysledku to pujde natocit neznamena, ze to pri jiste kombinaci nepojede na hovno, nebo nebude mit neco na hovno vydrz.
Priklad: Etacka vacka jde dat do 2,5 hlavy taky, ale "par" ulozeni ji bude chybet...pojede to, ale soudruzi asi vedeli, proc jich tam bylo 7...
-
Márty_
- Příspěvky: 381
- Registrován: 20. 04. 2005 09:42
Příspěvek
od Márty_ » 23. 05. 2005 19:14
KuaJa píše:Bych teda cekal docela jinej blok, kdyz 325i ma obsah 2,5 litru a eta ma 2,7, ne?
S nikym se nechci hadat-ale je to tak nebo ne?
Máš pravdu je to tak, na etu blok se dá komplet vršek z 2,5i a pokud upravíš kanály a tak tak to jede jako náše závodní

-
Forreet
- Příspěvky: 1241
- Registrován: 19. 04. 2005 19:30
- Bydliště: Humenne SK
Příspěvek
od Forreet » 23. 05. 2005 21:22
Kdyz das hlavu z 325i nemusis kanaly upravovat,ne??A pokud de o obem,tak ten se lisi zdvihem,vrtani je stejny takze ze zamenou by nemel byt problem kdyz pouzijes jen blok z Ety a vsechno ostatni z 325i...

-
Márty_
- Příspěvky: 381
- Registrován: 20. 04. 2005 09:42
Příspěvek
od Márty_ » 24. 05. 2005 07:01
Forreet píše:Kdyz das hlavu z 325i nemusis kanaly upravovat,ne??A pokud de o obem,tak ten se lisi zdvihem,vrtani je stejny takze ze zamenou by nemel byt problem kdyz pouzijes jen blok z Ety a vsechno ostatni z 325i...

Jo nemusíš upravovat kanály, ale můžeš, je to spousta hodin jenže výsledek pak stojí za to, jednu již upravenou hlavu mám navíc, ( je prasklá musela by se zavařit ). Jinak fungovat to bude dobře i s orig. 2.5 vrškem
-
mizuh
- Příspěvky: 624
- Registrován: 03. 06. 2003 10:07
- Bydliště: Praha 10
Příspěvek
od mizuh » 24. 05. 2005 09:55
Forreet píše:pouzijes jen blok z Ety a vsechno ostatni z 325i...

nebo obráceně

momentálně bez.......