Vůle ventilů u M20 jinak než doporučene
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Vůle ventilů u M20 jinak než doporučene
Pouzivate nekdo jine ventilove vule nez 0,25 a 0,30? Je jasny ze prilis male vule budou mit za nasledek podpaleni ventilu, ale preci jen mne to zajima.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Zaexperimentoval jsem na nastaveni o 0,05 nahoru i dolu.
Zmensovat vuli bych rekl ze cenu nema, vysledek je negativni vliv na volnobeh a subjektivne i vykon.
Vyssi - vysledek hluk a vykon subjektivne stejny i kdyz se rika ze to prida pul veverky. Pri jeste vyssi vuli naopak vykon dolu a spousta hluku.
Osobne bych se na to vysral, na neprojete vacky a koniky uz je dneska nouze
Zmensovat vuli bych rekl ze cenu nema, vysledek je negativni vliv na volnobeh a subjektivne i vykon.
Vyssi - vysledek hluk a vykon subjektivne stejny i kdyz se rika ze to prida pul veverky. Pri jeste vyssi vuli naopak vykon dolu a spousta hluku.
Osobne bych se na to vysral, na neprojete vacky a koniky uz je dneska nouze

Na www.e30.de jsem se dočetl, že většina lidí z reichu jezdí na 0.30/0.30 a nemůžou si to vynachválit. Je to prý lepší než 0.25.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

To jsem zminil, ze se to rika, ze je to lepsi a zminil jsem i subjektivni pocity z tohoto experimentu.boost píše:Na www.e30.de jsem se dočetl, že většina lidí z reichu jezdí na 0.30/0.30 a nemůžou si to vynachválit. Je to prý lepší než 0.25.
Dal uz je to na kazdem, jak se rozhodne, nebo jak si to vyzkousi.
Jen na okraj: pri svem GO hlavy jsem z motoru vyndal 6 projetych koniku a projetou vacku. Netvrdim, ze to bylo tim experimentem, to by byla spekulace, ale po vymene vacky a koniku experimentovat nehodlam, jak jsem rek, o neprojety uz je dneska nouze (treba v reichu ne

- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
stejně při nastavování vůle při použití měrky 0.25mm nastaví nastavovač hodnotu větší jak 0.25mm a menší jak 0.30mm
důležitý, myslím, je aby vůle nebyly menší - to se pak hnedka pozná např. při chodu na volnoběh,...
jednou jsem při kontrole zjistil vůle okolo 0.15mm
-tzn. vůle se neustále zmenšuje - jak často je potřeba vůli kontrolovat ?
Je předepsanej nějakej "přibližnej" interval kontroly ventilový vůle ? - po nějakým počtu km,...
důležitý, myslím, je aby vůle nebyly menší - to se pak hnedka pozná např. při chodu na volnoběh,...
jednou jsem při kontrole zjistil vůle okolo 0.15mm

-tzn. vůle se neustále zmenšuje - jak často je potřeba vůli kontrolovat ?
Je předepsanej nějakej "přibližnej" interval kontroly ventilový vůle ? - po nějakým počtu km,...

BMW The Ultimate Driving Machine
- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
mam dojem kazdych 20 000km snad sem si to s necim nespletDAN píše:stejně při nastavování vůle při použití měrky 0.25mm nastaví nastavovač hodnotu větší jak 0.25mm a menší jak 0.30mm
důležitý, myslím, je aby vůle nebyly menší - to se pak hnedka pozná např. při chodu na volnoběh,...
jednou jsem při kontrole zjistil vůle okolo 0.15mm![]()
-tzn. vůle se neustále zmenšuje - jak často je potřeba vůli kontrolovat ?
Je předepsanej nějakej "přibližnej" interval kontroly ventilový vůle ? - po nějakým počtu km,...

- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Re: .......
Petr Bohm píše:Tak zkus 0,35 sací a 0,30 výfuk. Změní ti to průběh krouťáku ale vic to chrochtá

a jestli stojí ta změna vůbec za to, je znatelná, je k lepšímu ???
Teoreticky se teda výfukový ventily budou otrevírat míň a sací ještě míň


BMW The Ultimate Driving Machine
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: .......
no tieto hodnoty podla mna uz budu kvalitny traktor, to je trochu moc, mne sa zda, ze pri hodnote 0,35 skor klesne vykon, ved bude mat malo benaluPetr Bohm píše:Tak zkus 0,35 sací a 0,30 výfuk. Změní ti to průběh krouťáku ale vic to chrochtá
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220