Cvakání
Re: Cvakání
mas M10 nebo M40?Jarda318i píše:Čus prosím poradte, mám problém s ventilama, ale cvakají jen když na to šlapu (což je často), četl sem tu že by to mohl bejt i tlak oleje, prosim poradte. Diky
u M10 by mozna stacilo seridit ventily ...
jak poznas, ze jsou to ventily?
ono to u karburatorovych aut delal predstih ..
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Cvakání
Zdar chlape, tlak oleje způsobuje cvakání na motorech M40 318i a M42 což je 318 is cvakají tam ventylový samostavy, (hydroštesle) jelikož ty máš 318i jedná se pravděpodobně o motor M40 (nebo M10 bez samostvů) a ten samostavy má. Takže u M10 ! pokud ti ty zvuky jdou od vačkový hřídele (od ventylů) tak stačí seřídit vůle. U M40 změřit tlak pokud je ok tak měnit samostavy, ale je to docela nákladná záležitost.
Mění se intenzita toho cvakání s otáčkama motoru ?
Jedná se o cvakání nebo klepání ?
Má to kovovej zvuk ?
Cvaká to postupem času víc a víc ?
Má na to vliv teplota motoru (myslim tim na ty zvuky)?
Napiš co ti to prostě dělá _
A tlak oleje v motoru ? při volnoběhu a např 2000, 3000, 4000, ot.
(Sorry Jirko325 nemoch jsem tu ostudu tady nechat
)
Mění se intenzita toho cvakání s otáčkama motoru ?
Jedná se o cvakání nebo klepání ?
Má to kovovej zvuk ?
Cvaká to postupem času víc a víc ?
Má na to vliv teplota motoru (myslim tim na ty zvuky)?
Napiš co ti to prostě dělá _
A tlak oleje v motoru ? při volnoběhu a např 2000, 3000, 4000, ot.
(Sorry Jirko325 nemoch jsem tu ostudu tady nechat

Naposledy upravil(a) Márty_ dne 11. 07. 2005 11:39, celkem upraveno 1 x.
Re: Cvakání
Co to blejes ? M40 hydrostely ma, takze serizovat ventily na ni bych chtel moooc videtMárty_ píše:M40 a ten samostavy nemá, navíc je to pokud vim M40 je 8mi ventyl ne 16 ! Takže pokud ti ty zvuky jdou od vačkový hřídele (od ventylů) tak stačí seřídit vůle.

Vystupujes jak pan vsechno vim vsechno znam a pak placnes takovou koninu ?
Mluviti stribro, mlceti zlato.
Re: Cvakání
Nejen u karburátorových...ajfel píše:Jarda318i píše:Čus prosím poradte, mám problém s ventilama, ale cvakají jen když na to šlapu (což je často), četl sem tu že by to mohl bejt i tlak oleje, prosim poradte. Diky
ono to u karburatorovych aut delal predstih ..
petr
Re: Cvakání
Mám M40, když dlouho jedu na vysoký otáčky a po snížení otáček např. při vyřazení rychl. tak to začne extrémě cvakatMárty_ píše:Zdar chlape, tlak oleje způsobuje cvakání pouze na motorech M42 což je 318 is cvakají tam ventylový samostavy, (hydroštesle) jelikož ty máš 318i jedná se pravděpodobně o motor M40 a ten samostavy nemá, navíc je to pokud vim M40 je 8mi ventyl ne 16 ! Takže pokud ti ty zvuky jdou od vačkový hřídele (od ventylů) tak stačí seřídit vůle.
Mění se intenzita toho cvakání s otáčkama motoru ?
Jedná se o cvakání nebo klepání ?
Má to kovovej zvuk ?
Cvaká to postupem času víc a víc ?
Má na to vliv teplota motoru (myslim tim na ty zvuky)?
Napiš co ti to prostě dělá _
Re: Cvakání
co nevhodny olej? nebo ten tlak oleje?Anonymous píše: Mám M40, když dlouho jedu na vysoký otáčky a po snížení otáček např. při vyřazení rychl. tak to začne extrémě cvakat
olej pri delsim zatizeni zridne a pak to neudela dostatecny tlak ...
chyba teda muze byt ve spatnem oleji nebo v soustave mazani, kde se ztraci tlak ... (nebo nevytvori)
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Re: Cvakání
Čus ten olej mě taky napad a hned to vyskouším, a spousta lidí mě taky říka špatnej benál, šetřim na neparavim místě, je to možný taky tím, co mě doporučíš za ten olej, díky.ajfel píše:co nevhodny olej? nebo ten tlak oleje?Anonymous píše: Mám M40, když dlouho jedu na vysoký otáčky a po snížení otáček např. při vyřazení rychl. tak to začne extrémě cvakat
olej pri delsim zatizeni zridne a pak to neudela dostatecny tlak ...
chyba teda muze byt ve spatnem oleji nebo v soustave mazani, kde se ztraci tlak ... (nebo nevytvori)
petr
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: Cvakání
ked po ubrati vysokych otacok zacne cvakat, tipujem spatny tlak oleja alebo hydrostely v prdeli, pretoze pri otackach su natlakovane od cerpadla oleja a po ubrati otacok a teda aj tlaku oleja od cerpadla sa z hydra starti tlak - nedrzia. Najskor asi hydra.Jarda318i píše:Čus ten olej mě taky napad a hned to vyskouším, a spousta lidí mě taky říka špatnej benál, šetřim na neparavim místě, je to možný taky tím, co mě doporučíš za ten olej, díky.ajfel píše:co nevhodny olej? nebo ten tlak oleje?Anonymous píše: Mám M40, když dlouho jedu na vysoký otáčky a po snížení otáček např. při vyřazení rychl. tak to začne extrémě cvakat
olej pri delsim zatizeni zridne a pak to neudela dostatecny tlak ...
chyba teda muze byt ve spatnem oleji nebo v soustave mazani, kde se ztraci tlak ... (nebo nevytvori)
petr
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Cvakání
Ahoj,
jak na to tak koukám, tak by asi stálo za to vyrobit nějakej univerzální měřák, tlaku oleje, řešíme to tu docela často a navíc se nám teď nějak zhoršilo mázání na závodním autě tak mě to asi nemine, jestli to stihnu tak ho o víkendu udělám a dám ho k dispozici, kdo bude potřebovat
jak na to tak koukám, tak by asi stálo za to vyrobit nějakej univerzální měřák, tlaku oleje, řešíme to tu docela často a navíc se nám teď nějak zhoršilo mázání na závodním autě tak mě to asi nemine, jestli to stihnu tak ho o víkendu udělám a dám ho k dispozici, kdo bude potřebovat
Re: Cvakání
Jo,to by bylo superMárty_ píše:Ahoj,
jak na to tak koukám, tak by asi stálo za to vyrobit nějakej univerzální měřák, tlaku oleje, řešíme to tu docela často a navíc se nám teď nějak zhoršilo mázání na závodním autě tak mě to asi nemine, jestli to stihnu tak ho o víkendu udělám a dám ho k dispozici, kdo bude potřebovat

E-36 325tds touring
Re: Cvakání
no pokusim se snad bude časIKE píše:Jo,to by bylo superMárty_ píše:Ahoj,
jak na to tak koukám, tak by asi stálo za to vyrobit nějakej univerzální měřák, tlaku oleje, řešíme to tu docela často a navíc se nám teď nějak zhoršilo mázání na závodním autě tak mě to asi nemine, jestli to stihnu tak ho o víkendu udělám a dám ho k dispozici, kdo bude potřebovat
Re: Cvakání
Tak schvalneMárty_ píše:Zdar chlape, tlak oleje způsobuje cvakání pouze na motorech M42 což je 318 is cvakají tam ventylový samostavy, (hydroštesle) jelikož ty máš 318i jedná se pravděpodobně o motor M40 a ten samostavy nemá, navíc je to pokud vim M40 je 8mi ventyl ne 16 ! Takže pokud ti ty zvuky jdou od vačkový hřídele (od ventylů) tak stačí seřídit vůle.

Mění se intenzita toho cvakání s otáčkama motoru ? ano - kolem 3000 nejvic
Jedná se o cvakání nebo klepání ? cvakani
Má to kovovej zvuk ? jo
Cvaká to postupem času víc a víc ? ne
Má na to vliv teplota motoru (myslim tim na ty zvuky)? jo

5er
Re: Cvakání
Přesně tak, jak to víšProx píše:Tak schvalneMárty_ píše:Zdar chlape, tlak oleje způsobuje cvakání pouze na motorech M42 což je 318 is cvakají tam ventylový samostavy, (hydroštesle) jelikož ty máš 318i jedná se pravděpodobně o motor M40 a ten samostavy nemá, navíc je to pokud vim M40 je 8mi ventyl ne 16 ! Takže pokud ti ty zvuky jdou od vačkový hřídele (od ventylů) tak stačí seřídit vůle.M20B20
Mění se intenzita toho cvakání s otáčkama motoru ? ano - kolem 3000 nejvic
Jedná se o cvakání nebo klepání ? cvakani
Má to kovovej zvuk ? jo
Cvaká to postupem času víc a víc ? ne
Má na to vliv teplota motoru (myslim tim na ty zvuky)? jo

Re: Cvakání
Ted mě to cvaká skoro už pořád, někdy to přestane tak na den a pak to začne čím dal víc a víc cvakat, cvaká to i klepá to (ale to klepání to je jen občas). Je to fakt divný, třeba když jedu tak to cvaká a občas to na chvilku přestane, zítra stim jedu do servisu at se mě na to podivaj, už nevim co stim. Jo a ten olej nevim jestli to bude, mam tam castrol gtx3 a tim by to prej byt nemělo, no uvidím zítra.Max-Max píše:ked po ubrati vysokych otacok zacne cvakat, tipujem spatny tlak oleja alebo hydrostely v prdeli, pretoze pri otackach su natlakovane od cerpadla oleja a po ubrati otacok a teda aj tlaku oleja od cerpadla sa z hydra starti tlak - nedrzia. Najskor asi hydra.Jarda318i píše:Čus ten olej mě taky napad a hned to vyskouším, a spousta lidí mě taky říka špatnej benál, šetřim na neparavim místě, je to možný taky tím, co mě doporučíš za ten olej, díky.ajfel píše: co nevhodny olej? nebo ten tlak oleje?
olej pri delsim zatizeni zridne a pak to neudela dostatecny tlak ...
chyba teda muze byt ve spatnem oleji nebo v soustave mazani, kde se ztraci tlak ... (nebo nevytvori)
petr