Motorový svazek
-
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14. 03. 2004 13:16
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Motorový svazek
Nevíte jestli když dám 325i s mot. svazkem do ety jestli to bude fungovat?
Zásuvka vypadá stejně,ale min drátů,jesli to vůbec poběží?
Díky Kamil
Zásuvka vypadá stejně,ale min drátů,jesli to vůbec poběží?
Díky Kamil
-
- Příspěvky: 72
- Registrován: 14. 03. 2004 13:16
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
No jelikož drátům nerozumim, tak jsem nechtěl vůbec reagovatBMW-RACING píše:Opravdu nukdo nic neví?
Ty jsi vyměnil motor i s příslušenstvím a dal jsi ho do (původně) ety, a řešíš jestli ten hlavní konektor můžeš narvat do toho co kouká z auta, jestli to dobře chápu. To znamená že ti nejde o to aby fungovalo všecko jako budíky(jsou jiný) a další odlišnosti ale jen zdali auto natočíš a poběží?
Počet drátů se liší asi o dva tušim, řešil jsem zdali mohu použít svazek z ety na dvoulitr, ale nešlo to.
Každopádně chápu že se chceš vyhnout výměny svazku v autě, co třeba skusit na tu dvaapůli nastrojit ten původní svazek z ety? Ty dráty navíc jsou u 2.5ky akorát vedený nějak jinak nebo nahrazený něčim, stačí se kouknout do ňákýho schématu a najít rozdíl, potom myslim nebude problém, každopádně je to oboje stejnej systém
No doufam že pár nesmyslů který jsem zřejmě napsal někoho zasvěcenýho vyprovokuje k tomu aby mě znemožnil a tím ti pomůže víc

smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Ja vim o rozdilu motorovych svazku v chromaku a plastaku, chromak ma v te kulate zasuvce v motorovem prostoru mene dratu a nektere se ke svazku pripojuji u konektoru ridici jednotky.
Jestli ma eta nejakou dalsi anomalii nevim.
Ja jsem resil, jak dat chromackej motor do plastacke kastle, ty motorove svazky jdou upravit (dotazenim prislusnych dratu do kulate zasuvky), ale jednodussi je prestrojit prislusny svazek na novy motor - kdyz mas chromackou kastli, tak chromacky svazek, kdyz plastak, tak plastacky.
Jestli ma eta nejakou dalsi anomalii nevim.
Ja jsem resil, jak dat chromackej motor do plastacke kastle, ty motorove svazky jdou upravit (dotazenim prislusnych dratu do kulate zasuvky), ale jednodussi je prestrojit prislusny svazek na novy motor - kdyz mas chromackou kastli, tak chromacky svazek, kdyz plastak, tak plastacky.
A kdybys mel plastackej motor a chtel ho dat do chromacke kastle, tak nahodou jeden chromackej motorovej svazek mam na prodej
viewtopic.php?t=13701

viewtopic.php?t=13701
jak poznam, jestli mam v aute elektriku z chroma nebo plasta?adam320 píše:No takže zas tak vedle nejsem, akorát je to asi jen rozdílem plast a chrom
mam podle karoserie 320i rv 87 (chrom) a je v nem (i v papirech) 1.8M40 ...
mam (pravdepodobne) problem s pristrojovkami z plasta (nejede otackomer)
diky za info
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
No to nevim, my jsme řešili 6V za 6V, jak je to u m40 fakt nevim, čtyřválec jsem nikdy neskládal ani nerozkládalajfel píše:jak poznam, jestli mam v aute elektriku z chroma nebo plasta?adam320 píše:No takže zas tak vedle nejsem, akorát je to asi jen rozdílem plast a chrom
mam podle karoserie 320i rv 87 (chrom) a je v nem (i v papirech) 1.8M40 ...
mam (pravdepodobne) problem s pristrojovkami z plasta (nejede otackomer)
diky za info
petr
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
ted jak nad tim premyslim, elektrika byt prehozena musi, jelikoz to byl 6val a ted je to 4val ...adam320 píše: No to nevim, my jsme řešili 6V za 6V, jak je to u m40 fakt nevim, čtyřválec jsem nikdy neskládal ani nerozkládal
ale je v ni desny BORDEL

petr
priklad elektriky (pod volantem) .. a to uz jsem ji asi hodinu prerovnaval ...



BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...
-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21