Motorový svazek

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
BMW-RACING
Příspěvky: 72
Registrován: 14. 03. 2004 13:16
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Motorový svazek

Příspěvek od BMW-RACING » 15. 05. 2005 18:05

Nevíte jestli když dám 325i s mot. svazkem do ety jestli to bude fungovat?
Zásuvka vypadá stejně,ale min drátů,jesli to vůbec poběží?
Díky Kamil

BMW-RACING
Příspěvky: 72
Registrován: 14. 03. 2004 13:16
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BMW-RACING » 17. 05. 2005 18:00

Opravdu nukdo nic neví?

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 17. 05. 2005 22:40

BMW-RACING píše:Opravdu nukdo nic neví?
No jelikož drátům nerozumim, tak jsem nechtěl vůbec reagovat
Ty jsi vyměnil motor i s příslušenstvím a dal jsi ho do (původně) ety, a řešíš jestli ten hlavní konektor můžeš narvat do toho co kouká z auta, jestli to dobře chápu. To znamená že ti nejde o to aby fungovalo všecko jako budíky(jsou jiný) a další odlišnosti ale jen zdali auto natočíš a poběží?
Počet drátů se liší asi o dva tušim, řešil jsem zdali mohu použít svazek z ety na dvoulitr, ale nešlo to.
Každopádně chápu že se chceš vyhnout výměny svazku v autě, co třeba skusit na tu dvaapůli nastrojit ten původní svazek z ety? Ty dráty navíc jsou u 2.5ky akorát vedený nějak jinak nebo nahrazený něčim, stačí se kouknout do ňákýho schématu a najít rozdíl, potom myslim nebude problém, každopádně je to oboje stejnej systém

No doufam že pár nesmyslů který jsem zřejmě napsal někoho zasvěcenýho vyprovokuje k tomu aby mě znemožnil a tím ti pomůže víc :lol: Jinak já se taky rád poučim
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 18. 05. 2005 07:43

Ja vim o rozdilu motorovych svazku v chromaku a plastaku, chromak ma v te kulate zasuvce v motorovem prostoru mene dratu a nektere se ke svazku pripojuji u konektoru ridici jednotky.
Jestli ma eta nejakou dalsi anomalii nevim.
Ja jsem resil, jak dat chromackej motor do plastacke kastle, ty motorove svazky jdou upravit (dotazenim prislusnych dratu do kulate zasuvky), ale jednodussi je prestrojit prislusny svazek na novy motor - kdyz mas chromackou kastli, tak chromacky svazek, kdyz plastak, tak plastacky.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 18. 05. 2005 12:08

No takže zas tak vedle nejsem, akorát je to asi jen rozdílem plast a chrom
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 05. 2005 12:22

adam320 píše:No takže zas tak vedle nejsem, akorát je to asi jen rozdílem plast a chrom
a eta ako vsetci vieme bola iba chrom.

2 BMW-Racing: vymen komplet motorovu kablovacku vratane zvazku ku RJ a mas vystarano. Usetris cas.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 18. 05. 2005 12:35

A kdybys mel plastackej motor a chtel ho dat do chromacke kastle, tak nahodou jeden chromackej motorovej svazek mam na prodej :)

viewtopic.php?t=13701

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 18. 05. 2005 12:40

adam320 píše:No takže zas tak vedle nejsem, akorát je to asi jen rozdílem plast a chrom
jak poznam, jestli mam v aute elektriku z chroma nebo plasta?

mam podle karoserie 320i rv 87 (chrom) a je v nem (i v papirech) 1.8M40 ...
mam (pravdepodobne) problem s pristrojovkami z plasta (nejede otackomer)

diky za info
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 18. 05. 2005 13:43

ajfel píše:
adam320 píše:No takže zas tak vedle nejsem, akorát je to asi jen rozdílem plast a chrom
jak poznam, jestli mam v aute elektriku z chroma nebo plasta?

mam podle karoserie 320i rv 87 (chrom) a je v nem (i v papirech) 1.8M40 ...
mam (pravdepodobne) problem s pristrojovkami z plasta (nejede otackomer)

diky za info
petr
No to nevim, my jsme řešili 6V za 6V, jak je to u m40 fakt nevim, čtyřválec jsem nikdy neskládal ani nerozkládal
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 18. 05. 2005 19:37

adam320 píše: No to nevim, my jsme řešili 6V za 6V, jak je to u m40 fakt nevim, čtyřválec jsem nikdy neskládal ani nerozkládal
ted jak nad tim premyslim, elektrika byt prehozena musi, jelikoz to byl 6val a ted je to 4val ...
ale je v ni desny BORDEL :(
petr

priklad elektriky (pod volantem) .. a to uz jsem ji asi hodinu prerovnaval ...

Obrázek
Obrázek
Obrázek
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 18. 05. 2005 20:18

ty vole tak to jsem zvjedavej kdo ti poradí, slušný mraveniště tam někdo zanechal :D

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 18. 05. 2005 20:20

Anonymous píše:ty vole tak to jsem zvjedavej kdo ti poradí, slušný mraveniště tam někdo zanechal :D
sory něco mě odhlásilo
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 18. 05. 2005 21:32

Neni nad poradek :D
Pred uklidem:
Obrázek

a po:
Obrázek
:twisted: :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
ajfel
Příspěvky: 1091
Registrován: 10. 02. 2005 10:02
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ajfel » 18. 05. 2005 23:50

athlon_137 píše:Neni nad poradek :D
:twisted: :twisted: :twisted:
no tak na to se "tesim" :?
petr
BMW X5 4.4i (2001)
Subaru Legacy Kombi 2.0R (služební)
ex - e30 318i, 525ix Touring ...

Odpovědět